2015-02-04 01:01

Internete – naujo sandorio nuojauta

Pernai pažirę interneto dalyvių konsolidacijos procesai nesustos ir šiemet, – vis garsiau rinkos dalyviai kalba apie televizijų žingsnius į internetą, nes būtent čia jos mato augimą.
Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo agentūros „Open Agency“ vadovas: „Kalbos apie reklamos tinklo „Tipro“ ir MTG partnerystę visai nestebina ir būtų logiškas MTG žingsnis, – jie niekada neslėpė savo ambicijų internete.“ Juditos Grigelytės nuotr. Televizijos supranta, kad reklamos pinigų svoris internete tik augs, taip pat ir TV sąskaita, tad jos griebiasi šiaudo, kad tie pinigai neiškeliautų vien į interneto dalyvių kišenę. Juolab kad po pernykščių susijungimų daug neįsigytų rinkos dalyvių beveik neliko. Rinkoje netrūksta kalbų, kad koncernas MTG, valdantis TV3, nusižiūrėjo „balsas.lt“ ir daugelio norimu pirkiniu įvardijamą „Tipro group“, arba jos dalį, ir tai būtų bene paskutinė galimybė nusipirkti didesnę auditoriją, nes užauginti ją nuo nulio nelengva.
Pagal tendencijas
52795
130817
52791