Kaip pritraukti klientų, net jei pardavinėjate limonadą negyvenamoje saloje?

Publikuota: 2014-12-18
Atnaujinta 2015-05-29 16:43
 

 Šiandien marketingo specialistai kalba apie priemones internete, kuriomis bandoma pasiekti klientus – tai socialiniai tinklai, paieškos sistemos, naujienlaiškiai, baneriai portaluose, vaizdo reklama. O ką daryti jei Jūsų verslas labai specifinis? Kokį
marketingą taikyti – jei visgi manote, kad Jūsų klientų nėra internete? „Kai, dirbate su kelių krypčių pardavimais, pirmasis dalykas, kurį turite padaryti, tai suprasti rinką. Jūs norite sėkmingai į ją įžengti, turite turėti konkurencinės aplinkos žemėlapį.
Jūs turite žinoti, ką jūsų klientai apie jus sako, kas jūsų klientai.“ - Brianas Frankas, LinkedIn pardavimų departamento generalinis direktorius.

Šiandien marketingo specialistai kalba apie priemones internete, kuriomis bandoma pasiekti klientus – tai socialiniai tinklai, paieškos sistemos, naujienlaiškiai, baneriai portaluose, vaizdo reklama. O ką daryti jei Jūsų verslas labai specifinis? Kokį marketingą taikyti – jei visgi manote, kad Jūsų klientų nėra internete? „Kai, dirbate su kelių krypčių pardavimais, pirmasis dalykas, kurį turite padaryti, tai suprasti rinką. Jūs norite sėkmingai į ją įžengti, turite turėti konkurencinės aplinkos žemėlapį. Jūs turite žinoti, ką jūsų klientai apie jus sako, kas jūsų klientai.“ - Brianas Frankas, LinkedIn pardavimų departamento generalinis direktorius.

Kas Jūsų klientas?

Jei manote, kad Jūsų klientų nėra internete, galimas daiktas, kad nepažįstate savo klientų. Lietuvoje yra apie 2 944 459 gyventojų (LR Statistikos departamento duom.) ir apie 1 850 000 interneto vartotojų (Gemius Audience duom.) tik iš Lietuvos. Atmeskime emigrantus ir suprasime, kad didžioji dalis Lietuvos žmonių pasiekiami internetu. Tad, net jei Jūs stambus ūkininkas, tai Jūsų produkcijos pirkėjai ar mažmeniniai perdirbėjai vis tiek yra internete. Svarbu tik pasiekti juos ir perteikti tinkamą informaciją.

Problema: klientai internete, bet kaip juos efektyviai pasiekti?

Jau įsitikinome, kad bent dalis Jūsų klientų yra internete, o kaip juos pasiekti? Iš tiesų svarbesnis klausimas – kaip efektyviai pasiekti? Arba kaip pasiekti pelningai? Jei reklamuosime Jūsų paslaugą portale turbūt pasieksime bent dalį savo auditorijos, tačiau portaluose reklama dažnu atveju per brangi, bent jau mažam ar vidutiniam verslui. Taip yra dėl didesnių reklamos kainų ir reklamos pardavimo už parodymus (angl. CPM). Reklamos forma, kuri tinka bene 90% Lietuvos verslų – GoogleAdWords reklama.

Kodėl AdWords?

A) Rodyti tik konkrečiai vietoveiB) Rodyti tik konkrečių prekių paieškai (ne „batai“, o „žieminiai batai vyrams“)C) Atmesti netinkamą auditoriją (rodyti reklamą prie „automobilių generatoriai“, bet atmesti „elektros generatoriai“)D) Optimizuoti reklamos rodymą Jūsų darbo laikuNuo ko pradėti?1. Tinkama AdWords įmonė.2. Jūsų tikslai (žinomumas, pardavimai).3. Rinkos ir situacijos analizė.4. Vykdomas marketingas.5. Monitoringas.6. Marketingo optimizavimas.7. Didesni pardavimai, daugiau klientų.Kaip teigia marketingo specialistai, įmonės, pasirinkdamos AdWords marketingo priemonę, eina teisingu keliu. Tai vienas efektyviausių marketingo kanalų tiesioginiams pardavimams, tačiau tuo pat metu tinka ir žinomumui didinti ar įvaizdžiui stiprinti. Įmonės naudojasi privilegija reklamuotis prie tų pačių raktažodžių, kaip ir kiti rinkos žaidėjai, todėl tai jau seniai tapo rinkodaros būtinybė konkurencijai įveikti.„AdWords reikia taikyti lygiagrečiai su kitomis marketingo rūšimis. Tarkime, įmonė užsakė TV reklamą „Puikūs televizoriai“, tačiau netaiko Google AdWords. O konkurentai tuo metu užsakė AdWords reklamą prie „Puikūs televizoriai“ paieškų. Pavyzdžiai rodo, kad pirmoji įmonė gali netekti net iki 10 – 30% „Puikių televizorių“ pardavimų. Šis procentas priklauso nuo to, kaip sėkmingai valdomas AdWords ir koks pasiūlymas pateikiamas antros įmonės svetainėje.“ – komentavo UAB „KIM sprendimai“ marketingo specialistai.

Gauk nemokamą RINKŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kodėl aš toliau tikiu FIRE 16

Pastaruoju metu nemažai diskutuota, ar FIRE (Financial Independence, Retire Early) judėjimas turi prasmę...

Rinkos
2019.09.22
„Bankera“ pasiūlė paskolas su kriptovaliutų įkeitimu 27

Lietuvių įkurta bendrovė „Bankera“ pradeda dalinti paskolas su kriptovaliutų įkeitimu.

Rinkos
2019.09.20
Interviu su ERPB atstovu: nuo Šiaulių banko iki neužsibuvimo Baltijos šalyse Premium 4

Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB), Lietuvoje jau investavęs kone 1 mlrd. Eur, pribrendo...

Rinkos
2019.09.20
„Revolut” pristatė akcijų prekybą standartinių ir „Premium“ planų naudotojams 29

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“ pristatė galimybę prekiauti...

Rinkos
2019.09.20
EBPO regi lėčiausią ekonomikos augimą nuo krizės laikų 6

Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacija (EBPO) reikšmingai nukirpo pasaulio ekonomikos augimo...

Rinkos
2019.09.19
Rinkose atsivėrė pigių pinigų proga: pasinaudoti galėtų ir Lietuva Premium 1

Finansų rinkos sudarė sąlygas valstybėms, taip pat Lietuvai, pigiai pasiskolintais pinigais imtis...

Rinkos
2019.09.19
FED eina toliau: antras palūkanų nurėžimas per 2 mėnesius 13

JAV Federalinis rezervų bankas (FED) pademonstravo, kad yra nusiteikęs toliau stimuliuoti didžiausią pasaulio...

Rinkos
2019.09.18
Europos rinkose nuotaikos buvo atsargios

Europos akcijų rinkose investuotojams aktyvesnių veiksmų nesiimant, Baltijos kapitalo rinkoje naujų prekybos...

Rinkos
2019.09.18
„Vilnius factoring company“ taps „PayRay“

Faktoringo paslaugų bendrovė „Vilnius factoring company“, teikianti paslaugas smulkiojo ir vidutinio verslo...

Rinkos
2019.09.18
Lietuvos sandorių rinka: laukia gerų metų, nors Europoje jau atoslūgis Premium 2

Lietuvos įsigijimų rinkos siunčiami signalai apie augantį sandorių skaičių rinkoje vertinami įvairiai – kai...

Rinkos
2019.09.18
„Avia Solutions Group“ toliau ruošiasi biržai, svarsto apie obligacijas 6

Lietuvos aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ vykdo pasiruošimą žengimui į Honkongo biržą, tačiau...

Rinkos
2019.09.18
Europarlamentarai pritarė C. Lagarde skyrimui ECB vadove 1

Europarlamentarai antradienį pritarė siūlymui skirti Christine Lagarde naująja Europos centrinio banko (ECB)...

Rinkos
2019.09.17
„Swedbank“ pripažino: turime bėdų su pinigų plovimo prevencija 5

Švedijos bankas „Swedbank“ viešai išplatintame pranešime pripažino, kad nesusitvarkė su pinigų plovimo...

Rinkos
2019.09.17
Vyriausybė puspenktų metų pasiskolino už 0,018% minusines palūkanas 2

Lietuvos vyriausybė vidaus rinkoje 4 metams ir 7 mėnesiams pasiskolino 40 mln. Eur už vidutines minus 0,018%...

Rinkos
2019.09.16
Saudo Arabija po atakų neteko pusę naftos gavybos pajėgumų 42

JAV dėl dronų atakų prieš naftos kompleksus Saudo Arabijoje kaltinant Iraną, Saudo Arabija skaičiuoja, kad...

Rinkos
2019.09.15
„Revolut“ įkūrėjas: parsiduoti bankui – ne, IPO – galimybė Premium 10

Jungtinės Karalystės technologijų startuolis „Revolut“, gavęs banko licenciją Lietuvoje, tikrinimus, ar jo...

Rinkos
2019.09.15
Europos rinkos atsargiai, bet juda aukštyn 2

Pasaulio finansų rinkose penktadienį toliau buvo vertinami Europos centrinio banko ėjimas gaivinant...

Rinkos
2019.09.13
Bankų rezultatai: indėliai auga, skolinimas nelabai, pelnas stabilus

Lietuvos bankų indėlių portfelis toliau pučiasi, kai skolinimas didėja tik nežymiai, o pelnas beveik nekinta.

Rinkos
2019.09.13
Rinkos patenkintos ECB sprendimu, viltys - dėl JAV ir Kinijos 4

ECB veiksmai patenkino finansų rinkos dalyvių lūkesčius, bent jau sprendžiant iš pirminių reakcijų finansų...

Rinkos
2019.09.12
ECB kerpa palūkanas, euras pinga 27

Europos centrinis bankas (ECB) nusprendė 10 bazinių punktų, iki minus 0,5%, sumažinti palūkanas už bankų...

Rinkos
2019.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau