Kaip pritraukti klientų, net jei pardavinėjate limonadą negyvenamoje saloje?

Publikuota: 2014-12-18
 

 Šiandien marketingo specialistai kalba apie priemones internete, kuriomis bandoma pasiekti klientus – tai socialiniai tinklai, paieškos sistemos, naujienlaiškiai, baneriai portaluose, vaizdo reklama. O ką daryti jei Jūsų verslas labai specifinis? Kokį
marketingą taikyti – jei visgi manote, kad Jūsų klientų nėra internete? „Kai, dirbate su kelių krypčių pardavimais, pirmasis dalykas, kurį turite padaryti, tai suprasti rinką. Jūs norite sėkmingai į ją įžengti, turite turėti konkurencinės aplinkos žemėlapį.
Jūs turite žinoti, ką jūsų klientai apie jus sako, kas jūsų klientai.“ - Brianas Frankas, LinkedIn pardavimų departamento generalinis direktorius.

Šiandien marketingo specialistai kalba apie priemones internete, kuriomis bandoma pasiekti klientus – tai socialiniai tinklai, paieškos sistemos, naujienlaiškiai, baneriai portaluose, vaizdo reklama. O ką daryti jei Jūsų verslas labai specifinis? Kokį marketingą taikyti – jei visgi manote, kad Jūsų klientų nėra internete? „Kai, dirbate su kelių krypčių pardavimais, pirmasis dalykas, kurį turite padaryti, tai suprasti rinką. Jūs norite sėkmingai į ją įžengti, turite turėti konkurencinės aplinkos žemėlapį. Jūs turite žinoti, ką jūsų klientai apie jus sako, kas jūsų klientai.“ - Brianas Frankas, LinkedIn pardavimų departamento generalinis direktorius.

Kas Jūsų klientas?

Jei manote, kad Jūsų klientų nėra internete, galimas daiktas, kad nepažįstate savo klientų. Lietuvoje yra apie 2 944 459 gyventojų (LR Statistikos departamento duom.) ir apie 1 850 000 interneto vartotojų (Gemius Audience duom.) tik iš Lietuvos. Atmeskime emigrantus ir suprasime, kad didžioji dalis Lietuvos žmonių pasiekiami internetu. Tad, net jei Jūs stambus ūkininkas, tai Jūsų produkcijos pirkėjai ar mažmeniniai perdirbėjai vis tiek yra internete. Svarbu tik pasiekti juos ir perteikti tinkamą informaciją.

Problema: klientai internete, bet kaip juos efektyviai pasiekti?

Jau įsitikinome, kad bent dalis Jūsų klientų yra internete, o kaip juos pasiekti? Iš tiesų svarbesnis klausimas – kaip efektyviai pasiekti? Arba kaip pasiekti pelningai? Jei reklamuosime Jūsų paslaugą portale turbūt pasieksime bent dalį savo auditorijos, tačiau portaluose reklama dažnu atveju per brangi, bent jau mažam ar vidutiniam verslui. Taip yra dėl didesnių reklamos kainų ir reklamos pardavimo už parodymus (angl. CPM). Reklamos forma, kuri tinka bene 90% Lietuvos verslų – GoogleAdWords reklama.

Kodėl AdWords?

A) Rodyti tik konkrečiai vietoveiB) Rodyti tik konkrečių prekių paieškai (ne „batai“, o „žieminiai batai vyrams“)C) Atmesti netinkamą auditoriją (rodyti reklamą prie „automobilių generatoriai“, bet atmesti „elektros generatoriai“)D) Optimizuoti reklamos rodymą Jūsų darbo laikuNuo ko pradėti?1. Tinkama AdWords įmonė.2. Jūsų tikslai (žinomumas, pardavimai).3. Rinkos ir situacijos analizė.4. Vykdomas marketingas.5. Monitoringas.6. Marketingo optimizavimas.7. Didesni pardavimai, daugiau klientų.Kaip teigia marketingo specialistai, įmonės, pasirinkdamos AdWords marketingo priemonę, eina teisingu keliu. Tai vienas efektyviausių marketingo kanalų tiesioginiams pardavimams, tačiau tuo pat metu tinka ir žinomumui didinti ar įvaizdžiui stiprinti. Įmonės naudojasi privilegija reklamuotis prie tų pačių raktažodžių, kaip ir kiti rinkos žaidėjai, todėl tai jau seniai tapo rinkodaros būtinybė konkurencijai įveikti.„AdWords reikia taikyti lygiagrečiai su kitomis marketingo rūšimis. Tarkime, įmonė užsakė TV reklamą „Puikūs televizoriai“, tačiau netaiko Google AdWords. O konkurentai tuo metu užsakė AdWords reklamą prie „Puikūs televizoriai“ paieškų. Pavyzdžiai rodo, kad pirmoji įmonė gali netekti net iki 10 – 30% „Puikių televizorių“ pardavimų. Šis procentas priklauso nuo to, kaip sėkmingai valdomas AdWords ir koks pasiūlymas pateikiamas antros įmonės svetainėje.“ – komentavo UAB „KIM sprendimai“ marketingo specialistai.

Gauk nemokamą RINKŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kontrastingus bendrovių rezultatus skaičiavusios biržos nutarė prasiblaivyti Premium

JAV biržos pro pirštus pasižiūrėjo į technologijų bendrovių pastarojo ketvirčio pasiekimus ir nusprendė...

Rinkos
19:26
SEB taikosi į didesnius dividendus, savų akcijų supirkimus 

Po pandeminių metų Švedijos SEB banko vadovybė siūlo didinti dividendų išmokėjimo tikslinį lygį.

Rinkos
17:55
Investicinės sąskaitos idėja viliasi įtikinti lietuvius žvelgti toliau banko indėlio  8

Seime krutinama seniai sklandanti idėja dėl investicinės sąskaitos pritaikymo Lietuvoje, kuri likusi...

Rinkos
13:46
Po prekybos atnaujinimo „Grigeo“ akcijos toliau pinga 5

Trečiadienį atnaujinus prekybą AB „Grigeo“ akcijomis, jos prekybos sesiją pradėjo 11,54% nuopuoliu, tačiau...

Rinkos
11:19
SEB pelnas Lietuvoje pernai smuko 21% 39

SEB banko grupė Lietuvoje pernai uždirbo 93,3 mln. Eur, arba 21% mažiau, nei 2019 m. Pastebimai traukėsi...

Rinkos
09:49
„Tesla“, pasislink: „GameStop“ per sausį pabrango dešimteriopai Premium 16

„GameStop Corp“ (GME) rinkos kapitalizacija per pastarąsias tris savaites išaugo trigubai, o pirmadienį,...

Rinkos
2021.01.26
UBS pelnas išaugo 137% 

UBS, didžiausias pasaulyje gerovės valdytojas, paskelbė pasiekęs arba viršijęs visus 2020 m. finansinius...

Rinkos
2021.01.26
J. Bideno ekonomikos skatinimo programa kėsinasi nukarūnuoti augimo akcijas  Premium 1

Su naująja prezidento administracija Vašingtone ir vieno Demokratų partijos balso persvara JAV Kongrese atėjo...

Rinkos
2021.01.26
Vyriausybė pusketvirtų metų skolinasi už minus 0,316%

Lietuvos Vyriausybė vidaus rinkoje 3 metams ir 4 mėnesiams pasiskolino 55 mln. Eur už vidutines neigiamas...

Rinkos
2021.01.25
Estijos bankai įspėjami kredituoti atsargiau 

Estijos finansų priežiūros tarnyba (Finantsinspektioon) įspėjo bankus atsargiau vertinti rizikas kredituojant...

Rinkos
2021.01.25
Biržose lūkesčius nustelbė pandemijos realybė  Premium

Biržos savaitės pabaigoje gavo susipažinti su Joe Bideno pandemijos valdymo planu. Šis, kaip ir euro zonos...

Rinkos
2021.01.22
ES oro linijų akcijas papurtė kelionių ribojimų grėsmė

ES vadovams paskelbus apie tolesnius kelionių varžymus siekiant suvaldyti žemyne siaučiančią koronaviruso...

Rinkos
2021.01.22
Euro zonos verslas sausį spaudė stabdžius

Kaip ir tikėtasi, sausį įvedus griežtus pandemijos ribojimo priemones didžiosiose euro zonos ekonomikose,...

Rinkos
2021.01.22
ECB kurso nekeičia

Europos centrinis bankas (ECB) ketvirtadienį, kaip ir tikėtasi, nepakeitė palūkanų normų, kitos ekonomikos...

Rinkos
2021.01.21
Po Kinijos institucijų įsikišimo „Ant Group“ vertė gali susitraukti 1

Pernai istorinį IPO turėjusi surengti Kinijos finansinių technologijų gigantė dabar gali būti verta...

Rinkos
2021.01.21
Investuojantiems į paskolas per „Lenndy“ – rizikų materializacija, LB kreipėsi į prokurorus  Premium 12

Lietuviškų šaknų Latvijoje registruota paskolų tarpininkė „Lenndy“, kurioje investuotojai gali įsigyti...

Rinkos
2021.01.21
Rezultatus skaičiuojančios biržos J. Bideną pasitiko rekordais Premium

Akcijų biržos tiek Europoje, tiek JAV šiandien prisiekiantį JAV prezidentą Joe Bideną pasitiko pozityviomis...

Rinkos
2021.01.20
200 mln. „Netflix“ prenumeratorių nudžiugino investuotojus

„Netflix“ paskelbė paskutinį pernai metų ketvirtį perkopusi 200 mln. prenumeratorių ribą ir pareiškė gebanti...

Rinkos
2021.01.20
„Orion Securities“ kuria naują banką Premium 3

FMĮ „Orion Securities“ ir kita bendrovės vadovo Aliaus Jakubėlio įmonė „Suprema LT“ didina UAB „Orion Bank“...

Rinkos
2021.01.20
Karščiausi šių metų IPO: daugėja burbulo požymių Premium

Po rekordinių 2020 m. pirminių viešųjų siūlymų (angl. initial public offerings, IPO) rinkoje ir šiemet...

Rinkos
2021.01.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus