Kaip pritraukti klientų, net jei pardavinėjate limonadą negyvenamoje saloje?

Publikuota: 2014-12-18
 

 Šiandien marketingo specialistai kalba apie priemones internete, kuriomis bandoma pasiekti klientus – tai socialiniai tinklai, paieškos sistemos, naujienlaiškiai, baneriai portaluose, vaizdo reklama. O ką daryti jei Jūsų verslas labai specifinis? Kokį
marketingą taikyti – jei visgi manote, kad Jūsų klientų nėra internete? „Kai, dirbate su kelių krypčių pardavimais, pirmasis dalykas, kurį turite padaryti, tai suprasti rinką. Jūs norite sėkmingai į ją įžengti, turite turėti konkurencinės aplinkos žemėlapį.
Jūs turite žinoti, ką jūsų klientai apie jus sako, kas jūsų klientai.“ - Brianas Frankas, LinkedIn pardavimų departamento generalinis direktorius.

Šiandien marketingo specialistai kalba apie priemones internete, kuriomis bandoma pasiekti klientus – tai socialiniai tinklai, paieškos sistemos, naujienlaiškiai, baneriai portaluose, vaizdo reklama. O ką daryti jei Jūsų verslas labai specifinis? Kokį marketingą taikyti – jei visgi manote, kad Jūsų klientų nėra internete? „Kai, dirbate su kelių krypčių pardavimais, pirmasis dalykas, kurį turite padaryti, tai suprasti rinką. Jūs norite sėkmingai į ją įžengti, turite turėti konkurencinės aplinkos žemėlapį. Jūs turite žinoti, ką jūsų klientai apie jus sako, kas jūsų klientai.“ - Brianas Frankas, LinkedIn pardavimų departamento generalinis direktorius.

Kas Jūsų klientas?

Jei manote, kad Jūsų klientų nėra internete, galimas daiktas, kad nepažįstate savo klientų. Lietuvoje yra apie 2 944 459 gyventojų (LR Statistikos departamento duom.) ir apie 1 850 000 interneto vartotojų (Gemius Audience duom.) tik iš Lietuvos. Atmeskime emigrantus ir suprasime, kad didžioji dalis Lietuvos žmonių pasiekiami internetu. Tad, net jei Jūs stambus ūkininkas, tai Jūsų produkcijos pirkėjai ar mažmeniniai perdirbėjai vis tiek yra internete. Svarbu tik pasiekti juos ir perteikti tinkamą informaciją.

Problema: klientai internete, bet kaip juos efektyviai pasiekti?

Jau įsitikinome, kad bent dalis Jūsų klientų yra internete, o kaip juos pasiekti? Iš tiesų svarbesnis klausimas – kaip efektyviai pasiekti? Arba kaip pasiekti pelningai? Jei reklamuosime Jūsų paslaugą portale turbūt pasieksime bent dalį savo auditorijos, tačiau portaluose reklama dažnu atveju per brangi, bent jau mažam ar vidutiniam verslui. Taip yra dėl didesnių reklamos kainų ir reklamos pardavimo už parodymus (angl. CPM). Reklamos forma, kuri tinka bene 90% Lietuvos verslų – GoogleAdWords reklama.

Kodėl AdWords?

A) Rodyti tik konkrečiai vietoveiB) Rodyti tik konkrečių prekių paieškai (ne „batai“, o „žieminiai batai vyrams“)C) Atmesti netinkamą auditoriją (rodyti reklamą prie „automobilių generatoriai“, bet atmesti „elektros generatoriai“)D) Optimizuoti reklamos rodymą Jūsų darbo laikuNuo ko pradėti?1. Tinkama AdWords įmonė.2. Jūsų tikslai (žinomumas, pardavimai).3. Rinkos ir situacijos analizė.4. Vykdomas marketingas.5. Monitoringas.6. Marketingo optimizavimas.7. Didesni pardavimai, daugiau klientų.Kaip teigia marketingo specialistai, įmonės, pasirinkdamos AdWords marketingo priemonę, eina teisingu keliu. Tai vienas efektyviausių marketingo kanalų tiesioginiams pardavimams, tačiau tuo pat metu tinka ir žinomumui didinti ar įvaizdžiui stiprinti. Įmonės naudojasi privilegija reklamuotis prie tų pačių raktažodžių, kaip ir kiti rinkos žaidėjai, todėl tai jau seniai tapo rinkodaros būtinybė konkurencijai įveikti.„AdWords reikia taikyti lygiagrečiai su kitomis marketingo rūšimis. Tarkime, įmonė užsakė TV reklamą „Puikūs televizoriai“, tačiau netaiko Google AdWords. O konkurentai tuo metu užsakė AdWords reklamą prie „Puikūs televizoriai“ paieškų. Pavyzdžiai rodo, kad pirmoji įmonė gali netekti net iki 10 – 30% „Puikių televizorių“ pardavimų. Šis procentas priklauso nuo to, kaip sėkmingai valdomas AdWords ir koks pasiūlymas pateikiamas antros įmonės svetainėje.“ – komentavo UAB „KIM sprendimai“ marketingo specialistai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą RINKŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rusijos centrinis bankas šeštą kartą iš eilės padidino palūkanų normą 

Rusijos centrinis bankas penktadienį šeštą kartą iš eilės smarkiai padidino palūkanų normą, siekdamas...

Rinkos
2021.10.22
„Baltic Mill“ obligacijomis skolinasi 3 mln. Eur

„Baltic Mill“ kitą savaitę pradeda dar vieną 30.000 vnt., 100 Eur už obligaciją nominalios vertės paprastųjų...

Rinkos
2021.10.22
D. Trumpo socialinio tinklo akcija buvo viena paklausiausių pasaulyje 2

Buvusio JAV prezidento Donaldo Trumpo įkurto socialinio tinklo „Truth Social“ akcijos pirmą prekybos dieną...

Rinkos
2021.10.22
Euro zonos ekonominio aktyvumo tempas – lėčiausias per pusę metų 

Tebesitęsiantys pasaulinės tiekimo grandinės sutrikimai ir nerimas dėl viruso plitimo sulėtino euro zonos...

Rinkos
2021.10.22
„Evergrande“ sumokėjo palūkanas ir kol kas išvengė nemokumo – Kinijos žiniasklaida 

Viena didžiausių Kinijos NT plėtotojų „Evergrande“ išmokėjo palūkanas doleriais denominuotų obligacijų...

Rinkos
2021.10.22
FED uždraudė savo vadovams prekiauti akcijomis 1

JAV Federalinis rezervų bankas (FED) paskelbė naujas griežtas taisykles, draudžiančias centrinio banko...

Rinkos
2021.10.22
Rinkose graibstomo „geltonojo pyrago“ rasti nėra paprasta, bet įmanoma Premium 2

Jei manote, kad žalioji pasaulio transformacija neapsieis be branduolinės energetikos, galite pagalvoti apie...

Rinkos
2021.10.22
„Enefit Green“ Baltijos biržų apyvartą kilstelėjo iki 15 mln. Eur  Premium

Nerimas dėl Kinijos NT sektoriaus įsismelkė ir į Europos akcijas. JAV biržose nuotaikos nevienareikšmės. Tuo...

Rinkos
2021.10.21
FED: tiekimo kliūtys ir darbo jėgos stygius sulėtino JAV ekonomikos augimą  

Tiekimo kliūtys ir darbo jėgos stygius sulėtino JAV ekonomikos augimą ir prisidėjo prie staigaus kainų...

Rinkos
2021.10.21
„Barclays“ dvigubino pelną ir pranoko lūkesčius  1

Trečią šių metų ketvirtį „Barclays“ pademonstravo rinkos lūkesčius viršijusius rezultatus, kuriuos lėmė...

Rinkos
2021.10.21
„Enefit Green“ Baltijos biržoje debiutavo dviženkliu šuoliu  13

Estijos atsinaujinančios energetikos bendrovė ketvirtadienį Baltijos biržoje debiutavo 26% akcijų kainos...

Rinkos
2021.10.21
„Tesla“ pelnas nustebino, pajamos nuvylė  6

„Tesla“ trečiąjį šių metų ketvirtį gavo mažiau pajamų, nei tikėjosi analitikai, tačiau sugebėjo aplenkti...

Rinkos
2021.10.21
„Swedbank“ uždirbo 14% mažiau pelno, pelningumą graužia besipučiantys indėliai  11

Per 9 šių metų mėnesių  „Swedbank“ Lietuvoje uždirbo 64 mln. Eur grynojo pelno, arba 14% mažiau nei pernai...

Rinkos
2021.10.21
Reguliuotojo sprendimai „Ignitis grupės“ EBITDA mažins 3% Premium 1

„Ignitis grupė“ trečiadienio vakarą surengė virtualią konferenciją investuotojams, siekdama detaliai...

Rinkos
2021.10.21
„Coop Pank“ uždirbo 2 kartus daugiau pelno nei prieš metus 

„Coop Pank“ trečiąjį šių metų ketvirtį pasiekė geriausius ketvirčio rezultatus ir uždirbo 4,3 mln. Eur pelno.

Rinkos
2021.10.20
Po J. Ma kelionės į Europą – „Alibaba“ akcijų šoktelėjimas 

„Alibaba“ akcijų kaina trečiadienį Honkonge šoktelėjo daugiau nei 6%, bendrovei stojant į naują kovą su...

Rinkos
2021.10.20
SEB uždirbo 26% daugiau pelno 

Per devynis šių metų mėnesius SEB banko grupė Lietuvoje uždirbo 87,6 mln. Eur grynojo pelno, 26% daugiau nei...

Rinkos
2021.10.20
Kur infliacijos skausmo riba akcijoms  Premium

Istoriškai neblogai nuo infliacijos investuotoją saugančių akcijų atsparumas išlieka tik iki tam tikros ribos.

Rinkos
2021.10.20
Kinijos NT ir statybos sektoriai susitraukė pirmą kartą nuo pandemijos pradžios  

Kinijos nekilnojamojo turto ir statybos sektoriai trečiąjį ketvirtį susitraukė pirmą kartą nuo ankstyvųjų...

Rinkos
2021.10.19
„LHV Group“ trečiąjį ketvirtį uždirbo 28% daugiau

„LHV Group“ per trečiąjį 2021 m. ketvirtį uždirbo 28% daugiau pelno, priėmė 11% daugiau indėlių ir išdavė 6%...

Rinkos
2021.10.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku