Savaitgalį – į garso gurmanų klubą
Į pasaulinį kontekstą drąsiai įsiliejo trys lietuviški garso aparatūros prekių ženklai.
„Lyginimo, „degustavimo“ ar „prisimatavimo pagal savo ausį“ niuansas yra labai svarbus, garso aparatūros rinkoje jis dominuoja“, – sako parodos garso gurmanams rengėjas Mindaugas Jokubauskas. Ingos Pakštaitės nuotr.
Parodoje dalyvausiantis Gediminas Gaidelis (įmonė „AudioSolutions“) pristatys trejus metus kurtas TOP klasės garso kolonėles, prestižines ir labai brangias, kainuojančias nuo 100.000 Lt iki 120.000 Lt, Vilniuje įvyks jų „pasaulinė premjera“. „AudioGourmet“ nuotr. Spalio 18,19 d. Vilniuje, viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ konferencijų centre, vyks penktoji paroda garso gurmanams „AudioGourmet 2014“, joje „hi-fi“ ir „high-end“ buitinę garso aparatūrą pristatys per 10 jos gamintojų ir atstovų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Didžiosios Britanijos ir Rusijos. Dešimtyje demonstracinių kambarių bus eksponuojama įvairiausių stilių ir kainų aparatūra: kolonėlės, stiprintuvai, ultramodernūs grotuvai, ypač tikslūs analoginiai patefonai, aukščiausios klasės ausinės ir t. t., – žodžiu, naujovės iš viso pasaulio. Mindaugas Jokubauskas, „AudioGourmet 2014“ organizatorius, sako, jog tokios garso aparatūros paklausa ir pasiūla Lietuvoje jau susiformavusi, – mes įsiliejome į bendrą pasaulinį srautą, ir esminio skirtumo tarp „ten“ ir „čia“ nebėra. Anot p. Mindaugo, per 14 metų, kai jis dirba šioje srityje, pokytis akivaizdus: iš pradžių mažai kas išmanė apie tokius dalykus, tiesiog akli lindo į dilgėles ir domėjosi bet kuo, o dabar įgijo patirties ir tapo išrankūs, pagaliau – Lietuvoje atstovaujama bene visiems garsiausiems pasaulio gamintojams. „Kai kurios parduotuvės, tokios senbuvės, kaip, tarkime, „A Cappella“, veikia nežinia nuo kada, jos išgyveno visas krizes, visas kaitas, vadinasi, buvo reikalingos“, – kalba p. Mindaugas. Anot jo, pastaruoju metu garso aparatūros parduotuvės „išsigrynino“, – vienos labiau orientuojasi į mėgstančiuosius tikslų skaitmeninį skambesį, kitos – į emocionalų analoginį, trečios – tiesiog į TOP aparatūros segmentą. Dar kiti gamintojų atstovai dirba visai be salonų ir palaiko su klientais asmeninius ryšius. „Garso aparatūros salonai apskritai orientuojasi į tiesioginį ryšį su klientais, todėl paroda reikalinga, kad žmonės vienoje vietoje, nelakstydami po visą Vilnių ar Lietuvą, galėtų išgirsti, pajusti, palyginti skirtingų gamintojų, skirtingų prekių ženklų garso aparatūros skambesį“, – sako p. Mindaugas. Anot jo, lyginimo, „degustavimo“ ar „prisimatavimo pagal savo ausį“ niuansas yra labai svarbus, garso aparatūros rinkoje jis dominuoja. „Kitas dalykas, – sako pašnekovas, – žmonės nebeperka aklai, žiūrėdami vien į vardą, blizgesį arba kainą. Brangumas anksčiau irgi buvo kriterijus, buvo tokia nuostata: jei brangu, tai galvoti nereikia – perki, džiaugiesi, o draugai pavydi. Dabar renkamasi daug praktiškiau: į garso aparatūrą investuojama ne vien kaip į prabangos pirkinį, o vis labiau – kaip į asmeninį daiktą sau, savo ausims palepinti, o ne draugams parodyti. Ne vienas turi net specialų kambarį įsirengęs muzikai klausytis, savotišką „man cave“, kur po darbų užsidaro pasimėgauti įrašų kolekcija.“
„Lyginimo, „degustavimo“ ar „prisimatavimo pagal savo ausį“ niuansas yra labai svarbus, garso aparatūros rinkoje jis dominuoja“, – sako parodos garso gurmanams rengėjas Mindaugas Jokubauskas. Ingos Pakštaitės nuotr.
Parodoje dalyvausiantis Gediminas Gaidelis (įmonė „AudioSolutions“) pristatys trejus metus kurtas TOP klasės garso kolonėles, prestižines ir labai brangias, kainuojančias nuo 100.000 Lt iki 120.000 Lt, Vilniuje įvyks jų „pasaulinė premjera“. „AudioGourmet“ nuotr. Spalio 18,19 d. Vilniuje, viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ konferencijų centre, vyks penktoji paroda garso gurmanams „AudioGourmet 2014“, joje „hi-fi“ ir „high-end“ buitinę garso aparatūrą pristatys per 10 jos gamintojų ir atstovų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Didžiosios Britanijos ir Rusijos. Dešimtyje demonstracinių kambarių bus eksponuojama įvairiausių stilių ir kainų aparatūra: kolonėlės, stiprintuvai, ultramodernūs grotuvai, ypač tikslūs analoginiai patefonai, aukščiausios klasės ausinės ir t. t., – žodžiu, naujovės iš viso pasaulio. Mindaugas Jokubauskas, „AudioGourmet 2014“ organizatorius, sako, jog tokios garso aparatūros paklausa ir pasiūla Lietuvoje jau susiformavusi, – mes įsiliejome į bendrą pasaulinį srautą, ir esminio skirtumo tarp „ten“ ir „čia“ nebėra. Anot p. Mindaugo, per 14 metų, kai jis dirba šioje srityje, pokytis akivaizdus: iš pradžių mažai kas išmanė apie tokius dalykus, tiesiog akli lindo į dilgėles ir domėjosi bet kuo, o dabar įgijo patirties ir tapo išrankūs, pagaliau – Lietuvoje atstovaujama bene visiems garsiausiems pasaulio gamintojams. „Kai kurios parduotuvės, tokios senbuvės, kaip, tarkime, „A Cappella“, veikia nežinia nuo kada, jos išgyveno visas krizes, visas kaitas, vadinasi, buvo reikalingos“, – kalba p. Mindaugas. Anot jo, pastaruoju metu garso aparatūros parduotuvės „išsigrynino“, – vienos labiau orientuojasi į mėgstančiuosius tikslų skaitmeninį skambesį, kitos – į emocionalų analoginį, trečios – tiesiog į TOP aparatūros segmentą. Dar kiti gamintojų atstovai dirba visai be salonų ir palaiko su klientais asmeninius ryšius. „Garso aparatūros salonai apskritai orientuojasi į tiesioginį ryšį su klientais, todėl paroda reikalinga, kad žmonės vienoje vietoje, nelakstydami po visą Vilnių ar Lietuvą, galėtų išgirsti, pajusti, palyginti skirtingų gamintojų, skirtingų prekių ženklų garso aparatūros skambesį“, – sako p. Mindaugas. Anot jo, lyginimo, „degustavimo“ ar „prisimatavimo pagal savo ausį“ niuansas yra labai svarbus, garso aparatūros rinkoje jis dominuoja. „Kitas dalykas, – sako pašnekovas, – žmonės nebeperka aklai, žiūrėdami vien į vardą, blizgesį arba kainą. Brangumas anksčiau irgi buvo kriterijus, buvo tokia nuostata: jei brangu, tai galvoti nereikia – perki, džiaugiesi, o draugai pavydi. Dabar renkamasi daug praktiškiau: į garso aparatūrą investuojama ne vien kaip į prabangos pirkinį, o vis labiau – kaip į asmeninį daiktą sau, savo ausims palepinti, o ne draugams parodyti. Ne vienas turi net specialų kambarį įsirengęs muzikai klausytis, savotišką „man cave“, kur po darbų užsidaro pasimėgauti įrašų kolekcija.“
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai