2014-07-29 03:01

Spartus „Parko Outlet“ apyvartos augimas paskatino viso „Ogmios miesto“ plėtrą

Išparduotuvių centro „Parkas Outlet“, įsikūrusio „Ogmios mieste“, apyvarta antrąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 11 proc. Per šį laikotarpį labiausiai (36 proc.) ūgtelėjo avalynės ir galanterijos bei aprangos (15 proc.) pardavimas. Prie apyvartos augimo balandžio – birželio mėnesiais prisidėjo ir baltarusių pirkiniai, kurių apimtys minėtu laikotarpiu padidėjo 15 proc. Sėkmingi pardavimo rezultatai paskatino ir išparduotuvių centro plėtrą – plečiant „Ogmios miestą“, planuojama ir „Parko Outlet“ plotą 2015 m. padidinti dar 3000 kv. m.

„Svarų indėlį į apyvartos didėjimą įnešė šiemet atidarytos brangesnių ir naujų, išskirtinių prekės ženklų išparduotuvės. Tarp tokių – neseniai atidaryta „Membershop.lt“ išparduotuvė, kurios Lietuvoje nėra jokiame kitame prekybos centre, taip pat „Julia Janus“, „Sport Outlet“ ir „Salamander“ išparduotuvės, kurių pernai „Parke Outlet“ dar neturėjome. Lyginant praėjusių ir šių metų antrą ketvirtį, sparčiausiai augo „United Colors of Benetton“, „Sportland“ bei „Batų išparduotuvė“, - teigia „Parko Outlet“ vadovė Vida Minkštimienė.

Antrąjį šių metų kevirtį vidutinis „Parko Outlet“ pirkėjo krepšelis augo beveik 20 proc. Aprangos sektoriuje pirkėjo krepšelis didėjo apie 30 proc., avalynės – 15 proc.

„Pastebime, kad išparduotuvių centre įkurdinę solidžių prekės ženklų parduotuves, pritraukiame ir aukštų pajamų klientų, kurie vienu apsilankymu linkę išleisti didesnes sumas. Tarp šių klientų priskiriame ir baltarusius, kurie į išparduotuvių centrą užsuka ne tik ieškodami nuolaidų, bet ir mėgstamų prabangesnių prekės ženklų. Be to, vykstant papildomoms akcijoms, jie linkę įsigyti daugiau prekių, kai lietuviai dažniausiai perka vieną“, - sako V. Minkštimienė.

Anot jos, spartus apyvartos augimas, naujų, solidžių prekės ženklų pritraukimas paskatino ir išparduotuvių centro plėtrą.

„2015 m. pavasarį „Ogmios miestas“ planuoja pradėti pirmąjį plėtros etapą, kurio metu šalia išparduotuvių centro bus įrengta 900 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. 2015 metų pabaigoje planuojama „Parko Outlet“ plotą padidinti dar 3000 kv.m. Visą prekybos centro rekonstrukciją žadama baigti iki 2016 m. I pusmečio“, - sako V. Minkštimienė.

Pasak jos, trečiąjį šių metų ketvirtį planuojama atidaryti dar kelias išparduotuves, kurios, prognozuojama, apyvartą turėtų padidinti dar apie 15 proc. Viena svarbiausių – drabužių „Brands Only“ ir indų „Berghoff“ išparduotuvė.

„Parke Outlet“ nusprendėmė įsikurti dėl to, kad šis išparduotuvių centras mėgstamas tiek Lietuvos, tiek užsienio pirkėjų. Rugpjūčio mėn. pradžioje duris atversiančioje išparduotuvėje klientams pasiūlysime Lietuvoje gerai žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Valentino“, „Class Roberto Cavalli“, ir mūsų šalyje mažiau žinomų, bet pasaulyje pripažintų belgiškų prekės ženklų „Mer du Noerd“, „Bellerose“, „Van Hassel“, „Scapa“ drabužių su nuolaida nuo 30 iki 70 proc. Išparduotuvėje taip pat prekiausime avalyne, rankinėmis bei Lietuvoje gerai žinomais „Berghoff“ virtuvės reikmenimis“, - pasakoja „Berghoff Baltija“ direktorė Diana Čičelienė.

Antrąjį šių metų ketvirtį „Parke Outlet“ buvo atidaryta „Class“ išparduotuvė (prekiaujanti prekės ženklų „Max&Co“, „Gerry Weber“, „Taifun“, „Lacoste“ ir kt. drabužiais), „Membershop.lt“ („Calvin Klein“, „Diesel“, „GF Ferre“, „Furla“, „Moschino“ ir kt. prekės ženklai), „Aprangos“ tinklui priklausanti „Išparduotuvė A“, batų ir galanterijos išparduotuvė „Step Top“.

Apie „Parką Outlet“

Išpardavimų centras „Parkas Outlet“ atidarytas 2010 metais. Jame veikia 40 žinomų prekių ženklų išparduotuvių, tarp kurių aprangos – „United Colors of Benetton“, „Julia Janus“, „Apranga“, „Membershop.lt“, sporto – „Adidas“, „Puma“, „Nike“, „Audimas“, avalynės – „Salamander“, „Step top“ ir kiti.

52795
130817
52791