2015-04-21 00:01

Tortą pirkėjas turi rasti ir internete

Klientų prielankumą galima pelnyti ne tik puikiu gaminių skoniu, bet ir jaukia bei išpuoselėta aplinka, kurioje skanėstai ruošiami. Juk klientai tik įvertinę vaizdą sutinka atverti piniginę.
Konditeriai negali užmigti ant laurų, privalo nuolat tobulintis. VLADIMIRO IVANOVO NUOTR. Virginija Pečkienė, Kauno UAB „Vip saldumynai“ savininkė, prisipažįsta, kad per dvidešimt veiklos metų įmonėje būta ir pakilimų, ir atoslūgių. Tačiau dabartinį veiklos modelį, kai bendrovėje dirba 30 žmonių, verslininkė vadina optimaliu – ir su personalu galima bendrauti šeimyniškai, ir į klientų poreikius įmanoma reaguoti greitai, lanksčiai.
„Buvo laikas, kai bendrovėje dirbo du kartus daugiau žmonių. Gaminome daugiau, tačiau valdyti personalą buvo sunkiau. Atsirado ir intrigų, ir nesusikalbėjimo. Dabartinis šeimyninio konditerijos cecho modelis man patinka labiau. Nėra daug formalumų ir taisyklių, taigi su klientais galime tiesiogiai bendrauti, prie kiekvieno prisitaikyti. Be to, su darbuotojais palaikome glaudesnius ryšius“, – vardija p. Pečkienė.
52795
130817
52791