2015-04-08 03:01

Pienininkams sėkmę pritraukia juodas katinas

Vėl laimėti metų prekės ženklo apdovanojimą Vilkyškių pieninei padėjo nauji produktai ir rinkodara, keičianti vartotojų įpročius. O prisiviliojus vartotoją lengviau tartis su prekybos tinklais ir dėl vietos lentynose.
Citata Užsivėrus Rusijos rinkai, Vilkyškių pieninė šiemet mina kelius į Latviją. Iki šiol Lietuvos pienininkai čia pardavi­nėjo piges­nius gaminius, tačiau bend­rovė bando griauti šią nuostatą.
Elena Šilovaitė, AB Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė: „Organizacijos viduje įkvėpti žmones yra labai svarbu, ir tai nėra vien vadovėlinė teorija. Tai sėkmingo verslo esmė, ir mūsų pavyzdys tai puikiai iliustruoja.“ Juditos Grigelytės nuotr. „Metų prekės ženklo 2015“ apdovanojimas po metų pertraukos grįžo į „Vilkyškių“ rankas. Elena Šilovaitė, AB Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė, pažymi, kad Lietuvos rinkoje daug ilgamečių lietuviškų prekių ženklų, akcentuojančių lietuviškas tradicijas. „Nebuvo nieko drąsaus, o didieji pieno gamintojai kovojo tik už savo lentynas prekybos tinkluose. Tai leido mums, rinkos naujokams, sužibėti. Vartotojai mus pastebėjo, nes nuo pat pradžių buvome kitokie“, – teigia p. Šilovaitė.
Vilkyškių strategija, tik sukūrus juodu katinu pažymėtą prekės ženklą ir ėmus remti „Žalgirį“, buvo vienareikšmė – visų pirma auginti žinomumą.
„Tai vienas įdomesnių, originalesnių rėmimo pavyzdžių ir mūsų žinomumo kreivė šovė žaibiškai į viršų, nes derinys vartotojams buvo netikėtas ir žadino susidomėjimą, – pažymi p. Šilovaitė. – Esame nuoseklūs – klubą remiame iki šiol, tačiau dabar keliame visai kitus tikslus.“ Pastaraisiais metais bendrovė daugiau investavo į naujų produktų kūrimą, jų reklamos komunikaciją.
„Vadovaujamės taisykle, kad neužtenka vien tik padėti produktą į lentyną. Būtina investuoti į reklamą, t. y. į produkto pateikimą, dizainą, pabrėžti jo išskirtinumą, suvilioti paragauti. Mūsų komunikacija gana agresyvi, bet kartu ir nuosekli“, – kalba bendrovės rinkodaros vadovė.
52795
130817
52791