Pajamas augina sunkiųjų krovinių srautas
Gintautas Šiaškus, „Klaipėdos transekspedicijos“ direktorius, sako, kad bendrovė kainas priversta didinti, nes keltų linijos dėl griežtesnių jūrinių degalų sieringumo reikalavimų, kurie įsigalios nuo naujųjų metų, įveda naujų mokesčių. Dauguma įmonės vilkikų juda Skandinavijos kryptimi, todėl pakilusios keltų kainos įmonei – itin aktualus klausimas.
„Patys šio mokesčio mokėti nesugebėsime, todėl kalbamės su klientais, aiškiname situaciją. Visi pasisako už ekologiją bet, kai ji pradeda kainuoti, susitarti nėra paprasta“, – sako verslininkas.
Be Skandinavijos, „Klaipėdos transekspedicijos“ vilkikai dalį užsakymų vykdo ir Lietuvoje, taip pat važiuoja į Vokietiją, Italiją, Baltarusiją.
Bendrovėje metus veikiantis naujas eksperimentinis skyrius nuolat dairosi naujų rinkų.
„Bandėme ratu važiuoti iš Lietuvos į Švediją, iš ten – į Vokietiją ir grįžti į Lietuvą. Buvo bandymų važiuoti į Suomiją, Daniją. Kol kas nedarome išvadų, bet naujų krypčių ieškome nuolat“, – sako p. Šiaškus.
Šiuo metu bendrovės parką sudaro 40 vilkikų ir 45 puspriekabės, kitąmet parką planuojama atnaujinti bent 10%.
Pastaruosius dvejus metus bendrovė daugiau dėmesio skyrė ir nestandartinių krovinių gabenimo paslaugoms. Šiuo metu pajamos iš nestandartinių krovinių vežimo sudaro apie 20% bendrovės apyvartos.
„Specialiai įsteigėme atskirą skyrių ir pamažu iš šios veiklos pradėjome gauti apčiuopiamą rezultatą“, – pasakoja p. Šiaškus. Įmonės turimas transportas leidžia vežti iki 100 t svorio krovinį. Daugiausia užsakymų gabenti nestandartinius krovinius gaunama Skandinavijoje.
„Patys šio mokesčio mokėti nesugebėsime, todėl kalbamės su klientais, aiškiname situaciją. Visi pasisako už ekologiją bet, kai ji pradeda kainuoti, susitarti nėra paprasta“, – sako verslininkas.
Be Skandinavijos, „Klaipėdos transekspedicijos“ vilkikai dalį užsakymų vykdo ir Lietuvoje, taip pat važiuoja į Vokietiją, Italiją, Baltarusiją.
Bendrovėje metus veikiantis naujas eksperimentinis skyrius nuolat dairosi naujų rinkų.
„Bandėme ratu važiuoti iš Lietuvos į Švediją, iš ten – į Vokietiją ir grįžti į Lietuvą. Buvo bandymų važiuoti į Suomiją, Daniją. Kol kas nedarome išvadų, bet naujų krypčių ieškome nuolat“, – sako p. Šiaškus.
Šiuo metu bendrovės parką sudaro 40 vilkikų ir 45 puspriekabės, kitąmet parką planuojama atnaujinti bent 10%.
Pastaruosius dvejus metus bendrovė daugiau dėmesio skyrė ir nestandartinių krovinių gabenimo paslaugoms. Šiuo metu pajamos iš nestandartinių krovinių vežimo sudaro apie 20% bendrovės apyvartos.
„Specialiai įsteigėme atskirą skyrių ir pamažu iš šios veiklos pradėjome gauti apčiuopiamą rezultatą“, – pasakoja p. Šiaškus. Įmonės turimas transportas leidžia vežti iki 100 t svorio krovinį. Daugiausia užsakymų gabenti nestandartinius krovinius gaunama Skandinavijoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai