Plėtra skaido riziką

14 mln. Lt
Tokios buvo UAB „Merkys“ pajamos pernai, 2012 m. – 13 mln. Lt. Prognozuojama, kad dėl šių veiksnių pagalves ir antklodes gaminančių Varėnos tekstilininkų apyvarta šiais metais kris apie 5%. Anot Vyto Poškos, „Merkio“ generalinio direktoriaus, akcininko, į šias rinkas dabar dar tiekiama jų produkcija, tačiau nedideliais kiekiais. Su Ukrainos rinka „Merkiui“ nepasisekė ir 2008 m., kai dėl pasaulinės finansų krizės su jais laiku neatsiskaitė vieni iš prekybos partnerių. Tuomet Varėnos įmonė prarado apie 1 mln. USD.
„Merkys“ apie 60% produkcijos eksportuoja į Latviją, Estiją, Skandinavijos šalis, Angliją, Rusiją, Ukrainą, o likusią dalį parduoda Lietuvoje.
Kaip svarbiausią įmonės tikslą p. Poška įvardija eksporto plėtrą, nes iš vietos rinkos neišgyvensi. „Daugelis mūsų užsakovų yra tie, su kuriais bendraujame jau daug metų. Naujų klientų sudėtinga rasti, nes konkurencija tekstilės sektoriuje didžiulė. Neturime vieno ar dviejų stambių klientų, siuvame mažesniais kiekiais daugeliui užsakovų – taip išskaidome riziką“, – komentuoja generalinis direktorius.
Naujų užsakovų „Merkys“ ieško per tiesioginius kontaktus ir dalyvaudamas vienoje tarptautinėje parodoje – sausį Vokietijoje vykstančioje „Heimtextil“. Į šią parodą pagalvių ir antklodžių gamintojai vyksta savo lėšomis, dalyvauti joje įmonei kainuoja apie 30.000–40.000 Lt.
Tokios buvo UAB „Merkys“ pajamos pernai, 2012 m. – 13 mln. Lt. Prognozuojama, kad dėl šių veiksnių pagalves ir antklodes gaminančių Varėnos tekstilininkų apyvarta šiais metais kris apie 5%. Anot Vyto Poškos, „Merkio“ generalinio direktoriaus, akcininko, į šias rinkas dabar dar tiekiama jų produkcija, tačiau nedideliais kiekiais. Su Ukrainos rinka „Merkiui“ nepasisekė ir 2008 m., kai dėl pasaulinės finansų krizės su jais laiku neatsiskaitė vieni iš prekybos partnerių. Tuomet Varėnos įmonė prarado apie 1 mln. USD.
„Merkys“ apie 60% produkcijos eksportuoja į Latviją, Estiją, Skandinavijos šalis, Angliją, Rusiją, Ukrainą, o likusią dalį parduoda Lietuvoje.
Kaip svarbiausią įmonės tikslą p. Poška įvardija eksporto plėtrą, nes iš vietos rinkos neišgyvensi. „Daugelis mūsų užsakovų yra tie, su kuriais bendraujame jau daug metų. Naujų klientų sudėtinga rasti, nes konkurencija tekstilės sektoriuje didžiulė. Neturime vieno ar dviejų stambių klientų, siuvame mažesniais kiekiais daugeliui užsakovų – taip išskaidome riziką“, – komentuoja generalinis direktorius.
Naujų užsakovų „Merkys“ ieško per tiesioginius kontaktus ir dalyvaudamas vienoje tarptautinėje parodoje – sausį Vokietijoje vykstančioje „Heimtextil“. Į šią parodą pagalvių ir antklodžių gamintojai vyksta savo lėšomis, dalyvauti joje įmonei kainuoja apie 30.000–40.000 Lt.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai