Daugiausia apdovanojimų – prieštaringai reklamai
Kadras iš reklaminio klipo „Sorry, I Spent It On Myself“.
Per šiemetinius „Kanų liūtus“, didžiausią ir svarbiausią reklamos ir kūrybiškumo festivalį pasaulyje, daugiausia apdovanojimų susišlavė reklama „Atsiprašau, aš viską išleidau sau“ („Sorry, I Spent It On Myself“). Tai Londono reklamos agentūros „Adam & eve DDB“ darbas, darytas prekybos centrui „Harvey Nichols“.
Turbūt kontroversiškiausia kalėdinė reklaminė kampanija ragino negailėti dovanos sau, t. y. įsigyti tai, ko tikrai nori, o artimiesiems ir draugams padovanoti kokią nors niekingą smulkmenėlę, kurią galima rasti „Harvey Nichols“. Kaip antai popieriaus sąvaržėlių, dantų krapštukų ir panašiai.
Geri darbai kitiems buvo pagrindinė tema šiemetiniame festivalyje. Ironiška, tačiau daugiausia aukščiausių apdovanojimų gavusi reklama byloja priešingai, rašo „adweek.com“.
„Kalbėti apie godumą ir priversti žmones juoktis ir šypsotis yra nepaprastai sunku. Reklamos klipas yra puikus“, – pagyrų negailėjo komisijos nariai. Šis klipas laimėjo net keturis didžiuosius apdovanojimus ir pagal šį rodiklį rikiuojasi antroje vietoje per visą festivalio istoriją po visus nušlavusio pernykščio festivalio favorito – reklamos agentūros „McCann Melburne“ klipo „Kvailiausias būdas mirti“ („Dumb ways to die“). Šis laimėjo net penkis didžiuosius prizus.
Turbūt kontroversiškiausia kalėdinė reklaminė kampanija ragino negailėti dovanos sau, t. y. įsigyti tai, ko tikrai nori, o artimiesiems ir draugams padovanoti kokią nors niekingą smulkmenėlę, kurią galima rasti „Harvey Nichols“. Kaip antai popieriaus sąvaržėlių, dantų krapštukų ir panašiai.
Geri darbai kitiems buvo pagrindinė tema šiemetiniame festivalyje. Ironiška, tačiau daugiausia aukščiausių apdovanojimų gavusi reklama byloja priešingai, rašo „adweek.com“.
„Kalbėti apie godumą ir priversti žmones juoktis ir šypsotis yra nepaprastai sunku. Reklamos klipas yra puikus“, – pagyrų negailėjo komisijos nariai. Šis klipas laimėjo net keturis didžiuosius apdovanojimus ir pagal šį rodiklį rikiuojasi antroje vietoje per visą festivalio istoriją po visus nušlavusio pernykščio festivalio favorito – reklamos agentūros „McCann Melburne“ klipo „Kvailiausias būdas mirti“ („Dumb ways to die“). Šis laimėjo net penkis didžiuosius prizus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai