„Tesco“ pardavimai – prasčiausi per keturis dešimtmečius

3,8%
Tiek pastarąjį ketvirtį smuko „Tesco“ pardavimai Jungtinėje Karalystėje. Per ketvirtį, pasibaigusį gegužės 24 d., pardavimai „Tesco“ parduotuvėse Didžiojoje Britanijoje, veikiančiose mažiausiai metus, smuko 3,8%, neįtraukiant degalų išlaidų ir pridėtinės vertės mokesčio, paskelbė kompanija. Pardavimai mažėjo trečią ketvirtį iš eilės.
Philipas Clarke’as, „Tesco“ vykdomasis vadovas, sakė negalįs pažadėti, kad rezultatai artimiausiu metu ims taisytis.
„Neduodu jokių pažadų dėl pardavimų pagerėjimo per artimiausius kelis ketvirčius
“, – investuotojams sakė p. Clarke’as, jį cituoja „Bloomberg“.
„Nesu matęs tokių pardavimų, – pripažino p. Clarke’as. – Bet nesu matęs ir tokio sektoriaus transformacijų laikotarpio.“
Vadovui tenka stebėti didžiausią prekybos milžinės nuosmukį nuo to laiko, kai prieš keturis dešimtmečius jis įsidarbino pagalbiniu darbininku šioje kompanijoje.
Trejus metus eidamas bendrovės vadovo pareigas, p. Clarke’as nesugebėjo sulaikyti pirkėjų, dėl mažesnių kainų vis dažniau sukančių į konkurentų „Aldi“ ir „Lidl“ parduotuves.
Senka kantrybė
„The Guardian“ rašo, kad kai kurių didžiųjų investuotojų kantrybė, kalbant apie p. Clarke’o vadovavimą, bemaž išseko. Pats vadovas nekomentavo diskusijų su akcininkais, tačiau pabrėžė: „Aš niekur neišeinu. Liksiu, kol „Tesco“ bus iš esmės pertvarkyta.“
„Nors tai kiek geriau, nei prognozuota, Jungtinė Karalystė („Tesco“ rezultatai šalyje – VŽ) atrodo gana baisiai, o prekyba užsienyje auga tik vos vos. Nesu tikras, ar šios dienos ataskaitoje yra kas nors, nuo ko būtų galima pradėti diskusiją, kaip atgaivinti verslą“, – agentūrai „Bloomberg“ komentavo Richardas Marwoodas, investicijų bendrovės „Axa Investment Managers“, savo portfelyje turinčios ir „Tesco“ akcijų, strategas.
„Tesco“ akcijos šiemet smuko 12%, o gegužę atsidūrė ties žemiausia riba nuo 2004 m. Per pastaruosius metus „Tesco“ rinkos dalis Didžiojoje Britanijoje susitraukė 1,5%, iki 29%, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Kantar Worldpanel“ duomenys.
Karpo kainas
Pigų apsipirkimą žadantys konkurentai tapo galvos skausmu ne tik „Tesco“, bet ir kitiems Didžiojoje Britanijoje veikiantiems prekybininkams, tokiems kaip „Asda“ ir „Wm Morrison Supermarkets“. Visi šie tinklai skelbia kainų mažinimo iniciatyvas. „Tesco“ kainoms karpyti šiemet ketina skirti mažiausiai 200 mln. GBP.
„Tesco“ investavo daugiau nei 1 mlrd. GBP į parduotuvių atnaujinimą, lojalumo programos diegimą, darbuotojų mokymus, didžiuosiuose prekybos tinkluose išplėtė „Harris & Hoole“ kavinių bei šeimos restoranų „Giraffe“ tinklus.
„Tesco“ pardavimai užsienyje analizuojamu ketvirčiu sumažėjo 2,2%, mažiau nei ankstesniu laikotarpiu (3,2%). Pardavimų augimas stebimas Azijoje, taip pat Čekijoje, Vengrijoje, Lenkijoje ir Turkijoje.
Tiek pastarąjį ketvirtį smuko „Tesco“ pardavimai Jungtinėje Karalystėje. Per ketvirtį, pasibaigusį gegužės 24 d., pardavimai „Tesco“ parduotuvėse Didžiojoje Britanijoje, veikiančiose mažiausiai metus, smuko 3,8%, neįtraukiant degalų išlaidų ir pridėtinės vertės mokesčio, paskelbė kompanija. Pardavimai mažėjo trečią ketvirtį iš eilės.
Philipas Clarke’as, „Tesco“ vykdomasis vadovas, sakė negalįs pažadėti, kad rezultatai artimiausiu metu ims taisytis.
„Neduodu jokių pažadų dėl pardavimų pagerėjimo per artimiausius kelis ketvirčius
“, – investuotojams sakė p. Clarke’as, jį cituoja „Bloomberg“.
„Nesu matęs tokių pardavimų, – pripažino p. Clarke’as. – Bet nesu matęs ir tokio sektoriaus transformacijų laikotarpio.“
Vadovui tenka stebėti didžiausią prekybos milžinės nuosmukį nuo to laiko, kai prieš keturis dešimtmečius jis įsidarbino pagalbiniu darbininku šioje kompanijoje.
Trejus metus eidamas bendrovės vadovo pareigas, p. Clarke’as nesugebėjo sulaikyti pirkėjų, dėl mažesnių kainų vis dažniau sukančių į konkurentų „Aldi“ ir „Lidl“ parduotuves.
Senka kantrybė
„The Guardian“ rašo, kad kai kurių didžiųjų investuotojų kantrybė, kalbant apie p. Clarke’o vadovavimą, bemaž išseko. Pats vadovas nekomentavo diskusijų su akcininkais, tačiau pabrėžė: „Aš niekur neišeinu. Liksiu, kol „Tesco“ bus iš esmės pertvarkyta.“
„Nors tai kiek geriau, nei prognozuota, Jungtinė Karalystė („Tesco“ rezultatai šalyje – VŽ) atrodo gana baisiai, o prekyba užsienyje auga tik vos vos. Nesu tikras, ar šios dienos ataskaitoje yra kas nors, nuo ko būtų galima pradėti diskusiją, kaip atgaivinti verslą“, – agentūrai „Bloomberg“ komentavo Richardas Marwoodas, investicijų bendrovės „Axa Investment Managers“, savo portfelyje turinčios ir „Tesco“ akcijų, strategas.
„Tesco“ akcijos šiemet smuko 12%, o gegužę atsidūrė ties žemiausia riba nuo 2004 m. Per pastaruosius metus „Tesco“ rinkos dalis Didžiojoje Britanijoje susitraukė 1,5%, iki 29%, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Kantar Worldpanel“ duomenys.
Karpo kainas
Pigų apsipirkimą žadantys konkurentai tapo galvos skausmu ne tik „Tesco“, bet ir kitiems Didžiojoje Britanijoje veikiantiems prekybininkams, tokiems kaip „Asda“ ir „Wm Morrison Supermarkets“. Visi šie tinklai skelbia kainų mažinimo iniciatyvas. „Tesco“ kainoms karpyti šiemet ketina skirti mažiausiai 200 mln. GBP.
„Tesco“ investavo daugiau nei 1 mlrd. GBP į parduotuvių atnaujinimą, lojalumo programos diegimą, darbuotojų mokymus, didžiuosiuose prekybos tinkluose išplėtė „Harris & Hoole“ kavinių bei šeimos restoranų „Giraffe“ tinklus.
„Tesco“ pardavimai užsienyje analizuojamu ketvirčiu sumažėjo 2,2%, mažiau nei ankstesniu laikotarpiu (3,2%). Pardavimų augimas stebimas Azijoje, taip pat Čekijoje, Vengrijoje, Lenkijoje ir Turkijoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai