Techninę apžiūrą nori atlikti kitose ES šalyse
Vežėjai skundžiasi, kad grąžindami vilkikus iš užsienio į Lietuvą vien tam, kad būtų atlikta techninė apžiūra, patiria nuostolių.
JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR. Jonas Pudžemis, tarptautinių krovinių vežimo Europoje paslaugas teikiančios UAB „Kūbas“ direktorius, pasakoja, kad neatsitiktinai ėmėsi iniciatyvos, jog Lietuvoje būtų pripažintos mūsų šalyje registruotoms transporto priemonėms Europoje atliktos techninės apžiūros.
„Mes ir nemaža dalis Lietuvos vežėjų dirba tik Europos rinkoje, tos mūsų mašinos čia beveik negrįžta, tad prievolė kartą per metus atlikti techninę apžiūrą Lietuvoje sudaro problemų, nes mašinos ilgam atitraukiamos nuo darbo, sudėliotų maršrutų“, – sako p. Pudžemis.
Pasak jo, šiuo metu, kai sumažėjo krovinių į Rusiją, tik Vakarų Europoje dirbančių įmonių transporto priemonės priverstos mažinti kainas, kad važiuodamos į Lietuvą gautų bent kokį atlygį.
„Kenčia vežėjai, kurie krovinius veža iš Vakarų Europos į Lietuvą ar iš Lietuvos į Vakarus, taip pat į Rusiją“, – mano p. Pudžemis.
Be to, nuostolingas važinėjimas sukelia papildomų rūpesčių ir vykdant veiklą ES rinkose, nes partneriams įsipareigota, kad bus tam tikras transporto priemonių skaičius, tačiau vykdama į Lietuvą įmonė to neužtikrina.
JUDITOS GRIGELYTĖS NUOTR. Jonas Pudžemis, tarptautinių krovinių vežimo Europoje paslaugas teikiančios UAB „Kūbas“ direktorius, pasakoja, kad neatsitiktinai ėmėsi iniciatyvos, jog Lietuvoje būtų pripažintos mūsų šalyje registruotoms transporto priemonėms Europoje atliktos techninės apžiūros.
„Mes ir nemaža dalis Lietuvos vežėjų dirba tik Europos rinkoje, tos mūsų mašinos čia beveik negrįžta, tad prievolė kartą per metus atlikti techninę apžiūrą Lietuvoje sudaro problemų, nes mašinos ilgam atitraukiamos nuo darbo, sudėliotų maršrutų“, – sako p. Pudžemis.
Pasak jo, šiuo metu, kai sumažėjo krovinių į Rusiją, tik Vakarų Europoje dirbančių įmonių transporto priemonės priverstos mažinti kainas, kad važiuodamos į Lietuvą gautų bent kokį atlygį.
„Kenčia vežėjai, kurie krovinius veža iš Vakarų Europos į Lietuvą ar iš Lietuvos į Vakarus, taip pat į Rusiją“, – mano p. Pudžemis.
Be to, nuostolingas važinėjimas sukelia papildomų rūpesčių ir vykdant veiklą ES rinkose, nes partneriams įsipareigota, kad bus tam tikras transporto priemonių skaičius, tačiau vykdama į Lietuvą įmonė to neužtikrina.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai