2013-11-06 23:01

„Aurika“ augo dėl Rusijos ir Švedijos

Vienos didžiausių Lietuvoje pakuočių ir etikečių gamybos bendrovės „Aurika“ pajamos 2013 m. I–III ketvirčiais augo 25%, nuo 51 mln. iki 64 mln. Lt, – pusę pajamų bendrovė gavo iš eksporto.
„Aurika“ eksportuoja 54% produkcijos, daugiausia į Vokietiją, Baltarusiją. Anot Gintarės Miškinės, bendrovės rinkodaros vadybininkės, šiemet pagal eksporto pokytį išsiskiria Rusija ir Švedija. Čia pardavimai nėra dideli – iki 2 mln. Lt per pusmetį, tačiau, palyginti su praėjusiais metais, augo dvigubai. Rusijoje pardavimus kilstelėjo naujas verslo partneris, padedantis parduoti produkciją. Vakarų rinkose „Aurika“ produkciją parduoda per tarpininkus ir tiesiogiai maisto produktų gamintojams. Pasak p. Miškinės, „Aurikos“ pakuotės kaina yra konkurencinga, bet ne mažesnė nei kitų Vakarų gamintojų. Pigesnė Lietuvos darbo jėga neatsveria žaliavų kainos, transportavimo išlaidų. Tad bendrovei tenka konkuruoti produkcijos kokybe ir paslaugų lankstumu. „Turime stiprų pardavimo skyrių, specialistai kalba 5 kalbomis – vokiškai, lenkiškai, rusiškai, angliškai, prancūziškai. Stengiamės prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių. Pavyzdžiui, klientas Vokietijoje stebėjosi, kai mes sugebėjome atlikti jo užsakymą greičiau nei šalia esanti pakuotės gamykla“, – pasakoja p. Miškinė. 2013 m. „Aurika“ dirba pelningai, tačiau pelno dydžio akcininkai viešinti nenori.
52795
130817
52791