2013-11-06 23:01

Vien gaminti įrangą šiandien nebeužtenka

Šiais laikais vien įrangos gamyba sėkmingos verslo plėtros užtikrinti nebegali, sako Japonijos bendrovės „Konica Minolta“ vadovai. Kompanija pakeitė verslo strategiją ir pasuko paslaugų bei programinės įrangos tiekimo keliu.
Voldemaras Dudėnas, „Konica Minolta Baltia“ generalinis direktorius: „Lietuvių poreikiai labai panašūs kaip ir klientų kitose Vidurio ir Rytų Europos rinkose, tik esame maža rinka, todėl ne visi „Konica Minoltos“ produktai ir sprendimai čia randa klientų.“ Juditos Grigelytės nuotr.


„Konica Minolta Baltia“ pajamos

Metai Suma (mln. Lt, be PVM)
2009 23.2
2010 25,6
2011 28,35
2012 29,4

„Konica Minoltos“ pajamos

Metai Suma (mlrd. Lt)
2009 20,9
2010 20,3
2011 20,0
2012 21,2



„Konica Minoltos“ pajamų struktūra pagal regionus 2012 m. (%)
Japonija 28
Šiaurės Amerika 20
Europa 28
Azija 16
Kitos rinkos 8


„Konica Minoltos“ pajamų struktūra pagal verslo sektorius 2012 m.(%)
Įranga ir paslaugos verslui 72
Pramonė (LED lemputės, filtrai televizorių ekranams ir t. t) 18
Sveikatos priežiūra (rentgenai, mamografai ir kita technika) 9
Kiti sektoriai 1

Šaltinis: „Konica Minolta“ Dabar bendrovė pradeda raškyti prieš ketverius metus priimtų sprendimų vaisius. Nuo 2009 iki 2011 m. kompanijos pajamos mažėjo, o 2012 m. vėl pradėjo augti. „Konica Minolta“ baigia keistis iš spausdintuvų gamintojos į programinės įrangos ir paslaugų teikėją. Debesų kompiuterija tampa vis svarbesnė ir ši tendencija dar stiprės. Todėl nebegalėjome likti tik technikos gamintojai. Dėmesį sutelkėme į technikos nuomą, priežiūrą ir spausdinimo bei dokumentų valdymo IT sprendimus“, – prieš kiek daugiau nei savaitę Barselonoje vykusiame kompanijos renginyje „European Leadership Conference 2013“ kalbėjo Masatoshi Matsuzaki, „Konica Minoltos“ prezidentas. – Mūsų klientų darbo aplinka taip pat keičiasi iš esmės. Tai jau kurį laiką didina papildomų paslaugų ir sprendimų paklausą. Įrangos pardavimai vis dar sudaro apie 50% mūsų pajamų.“
52795
130817
52791