2013-07-01 03:01

Lietuviai įminė Kanų festivalio mįslę

Reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“ parsivežė bronzinį „Liūtą“ iš svarbiausio ir didžiausio reklamos festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“). Laurus bendrovė nuskynė lauko reklamos kategorijoje.
Vilniaus knygų festivaliui „The Forehead“ Stasio Eidrigevičiaus, vieno žymiausių Lietuvos dailininkų, grafiko iliustruotas darbas agentūrai „Not Perfect | Y&R Vilnius“ Kanuose pelnė bronzinį „Liūtą“.
Geriausios agentūros Lietuvoje 2013 m.
1. „Not Perfect I Y&R“ (84 balai) – 5 aukso, 1 sidabro, 3 bronzos strėlės
2. „New!“ (82 balai) – 2 aukso, 3 sidabro, 6 bronzos strėlės
3. „Adell Taivas Ogilvy“ (65 balai) – 1 aukso, 5 sidabro, 1 bronzos strėlės
4. „Milk“ (58 balai) – 2 aukso, 2 sidabro, 3 bronzos strėlės
5. „TBWA \ Vilnius“ (13 balų) – 1 aukso strėlė
ŠALTINIS: KOMAA, „ADRENALINAS“ 2013 m. Šis bendrovės apdovanojimas Kanuose viso labo tik antrasis Lietuvai – pirmąjį sidabrinį „Liūtą“ 2007 m. parvežė reklamos planavimo agentūra „Universal Trendmark / McCann“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą. Agentūra tada kūrė reklamos kampaniją atliekų perdirbimo įmonei EMP. Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos valdybos pirmininkas, teigia, kad šiemetinis laimėjimas puikus viso Lietuvos reklamos verslo pasiekimas.
„Tai dar kartą įrodo, kad nė per žingsnį mūsų kūrybininkai neatsilieka nuo stipriausių pasaulio agentūrų. Šiuo atveju darbas darytas klientui, kuris davė didelę kūrybinę laisvę, čia ir slypi didžioji sėkmės formulė“, – įsitikinęs p. Šeputis.
Tomas Ramanauskas, agentūros „New!“ įkūrėjas, priduria, kad žiuri gauna tūkstančius darbų, tad sužibėti tokiuose konkursuose ne taip ir lengva. „Esame maža rinka ir mūsų klientai – vietinės bendrovės – žiūrint tarptautiniu mastu, yra maži. Prekės ženklo žinomumas prideda pliusą tokiuose festivaliuose. Tačiau sėkmingai mažais žingsneliais žengiame į priekį, tad tikėsimės, kad apdovanojimų parsivešime ir iš kitų metų festivalių. Lietuvos reklamos agentūrų ambicijos yra didžiulės“, – teigia p. Ramanauskas.
Iš viso šiemet Kanuose didžiausiame ir svarbiausiame pasaulyje šio žanro renginyje dėl kūrybiškiausių darbų vardo kovėsi 35.765 reklamos, rinkodaros, ryšių su visuomene projektai iš 92 šalių. Darbai varžėsi 16 kategorijų.
52795
130817
52791