Išprašyti iš „Akropolio“ baldžiai kraustosi į „Big“

Permainas planuojančiame prekybos centre „Big“ jau buriasi baldų prekybininkai, tačiau visas jungtinis baldų salonas duris atverti turėtų po rekonstrukcijos, vasarą. Vladimiro Ivanovo nuotr.
Dalia Markevičienė, UAB „Siguldos baldai“ ir naujai įkurtos UAB Baldininkų klubo vadovė: „Tai unikalus atvejis. Visi esame konkurentai, bet išmokome dirbti kartu.“
VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.
**
Tai unikalus atvejis: teoriškai – konkurentai, praktiškai – būtina dirbti kartu.
Komentarai
Dalia Markevičienė, UAB Baldininkų klubo ir UAB „Siguldos baldai“ direktorė: „Nėra taip, kad šiandien subėgome ir pažiūrėsime, kas bus. Įmonės dirbo kartu trejus metus, matė viena kitą, matė, kad gali kartu egzistuoti ir parduoti.“
Sigitas Jautakis, „Newsec Asset & Property Management Baltics“ vadovas: „Mes visą laiką svarstėme, kad prekybos centras turi pateikti ką nors naujo, kad reikia ir nišinių produktų. „Big“ vieta labai tinka tokių prekių, kaip baldai ar interjero detalės, prekybai.“
Renata Jakubčionienė, UAB „Akropolis LT“ direktorė: „Pamatuoti nuomininkų vertę galima tik lyginant. Kai turėsime kitus galutinai suformuotus nuomininkus, tada galima bus matyti jų skirtumą.“
3.000
Beveik tiek kv. m prekybos centre „Big“ užims naujas baldų centras. Šaltinis: Baldininkų klubas
Baldų, apšvietimo įrangos ir kitų namų ūkio prekių mažmeninės prekybos specializuotose parduotuvėse apyvarta (be PVM),
IV ketv., to meto kainomis, mln. Lt
2005 m. 138,4
2006 m. 163, 5
2007 m. 183, 8
2008 m. 149, 3
2009 m. 66, 7
2010 m. 76, 0
2011 m. 104, 9
2012 m. 115, 7 Šaltinis: Statistikos departamentas „Tai unikalus atvejis. Visi esame konkurentai, bet išmokome dirbti kartu. Uždarius „Akropolio“ baldų centrą įmonės neišsibarstė, susivienijo, parodė pavyzdį, kuriam analogo šiandien nėra“, – sako Dalia Markevičienė, UAB „Siguldos baldai“ ir naujai įkurtos UAB Baldininkų klubo vadovė. Naują įmonę įkūrė 12 iš anksčiau „Akropolio“ baldų centre dirbusių baldų prekybos įmonių. „Akropolį“ palikti turėję prekybininkai įtraukė dar keletą nuomininkų ir keliasi į kitą Vilniaus prekybos centrą – „Big“. Čia šią vasarą duris atvers baldų centras „Baltic“, jame kartu su „Siguldos baldais“ kaip akcininkai ar subnuomininkai taip pat glausis bendrovės „Lono mažmena“, „210 LUX“, A. Jasevičiaus baldai, „IVO ir ko“, „Lauksva“, „Unicorn LT“, „Camelgroup
“, „Amatras“, „Comfort Line“, „Optimata“, „Dorveda“, „Oduva“, „Gameda“ („Tempur
“). Dalis prekybininkų šiame centre jau pradeda veiklą, o visi nuomininkai į suremontuotas patalpas antrame prekybos centro aukšte, planuojama, įsikels birželį. „Tai bus vienas salonas su vienoda grindų apdaila, apšvietimu, sienomis ir siūlys įvairių baldų bei interjero prekių“, – pasakoja p. Markevičienė.
Konkuravo su H&M
Trejus metus veikęs „Akropolio“ baldų centras iš viso jungė 27 baldų bei interjero prekių pardavėjus ir buvo vienintelis baldų prekybos salonas nespecializuotame prekybos centre. Renata Jakubčionienė, bendrovės „Akropolis LT“ vadovė, VŽ jau anksčiau patvirtino, kad baldininkų iškeldinimas susijęs su H&M atėjimu, nors baldų prekyba esą buvo naudinga. „Pamatuoti tą vertę galima tik lyginant. Kai turėsime kitus nuomininkus, tada galima bus matyti skirtumą“, – kol kas nuomininkų į gerus ir geresnius neskirsto vadovė. P. Markevičienė pasakoja, kad naujam baldų salonui tinkamų patalpų paieškos nebuvo lengvos. Dėl H&M patalpas palikti turėjusiems prekybininkams su šiuo drabužių prekybos tinklu teko konkuruoti ir vėliau. Sutartis su H&M derina dauguma Vilniaus prekybos centrų, abiem tokiems nuomininkams reikia itin didelių prekybos plotų, o jų pasiūla prekybos centruose šiuo metu kukli. „Mes orientavomės ir norėjome būti prekybos centre, kur pirmuose aukštuose prekiaujama drabužiais, maistu, o viršus skirtas interjerui. Tokių pavyzdžių yra užsienyje, o Lietuvoje šiuo metu veikia tik specializuoti baldų prekybos centrai arba atskiros parduotuvės“, – nišą mato p. Markevičienė.
Su tokį modelį atitinkančiu „Big“ esą pavyko sutarti dėl beveik 3.000 kv. m, vėliau numatoma galimybių plotą plėsti.
Traukos vieta
Sigitas Jautakis, „Big“ valdančios „Newsec Asset & Property Management Baltics“ vadovas, pasakoja, kad prekybos centro vieta tinka baldų ir namų prekių prekybai, nes šalia, naujuose rajonuose, kuriasi daug naujų šeimų, kurioms ši prekė yra aktuali, todėl tokia sutartis, pasak jo, naudinga ir baldininkams, ir centrui.
„Ateityje ketiname dar plėsti šią koncepciją, antrame aukšte tam esame numatę vietos, kur galėtų kurtis interjero, kitų namų prekių pardavėjai“, – apie plėtros planus kalba ir vadovas. Pasak jo, nauji nuomininkai taip pat yra ilgalaikės „Big“ strategijos dalis. Prekybos centras kaip tik dabar ruošiasi atnaujinimui ir investicijoms, jas baigti planuojama vasarą. „Yra patvirtintas ir įgyvendinamas gana didelis ambicingas planas su didelėmis investicijomis iš savininkų pusės, planuojama daug naujų nuomininkų, naujų konstrukcijų, kurios palengvins vidinę navigaciją, bus sukurtas centras“, – užsimena p. Jautakis. Planuojama, kad Ukmergės gatvėje, šalia „Big“, dar šiemet duris atvers naujas prekybos parkas „DomusPro“, jame bursis interjero prekybininkai. Ponas Jautakis sako, kad jei plėtotojai įgyvendins suplanuotą koncepciją, tai bus naudinga, nes vienoje vietoje bursis daugiau baldų ir namų prekių pardavėjų, o tai padės pritraukti ir didesnių pirkėjų srautų.
Ne tik prekyba
Baldininkų klubo nariai svarsto, kad naujas salonas bus skirtas kiek aukštesnes pajamas gaunantiems vartotojams, nei būta „Akropolio“ baldų centre, tačiau prekės nebus pačios brangiausios. Anot p. Markevičienės, salone planuojama sujungti ir vidutinių kainų, ir brangesnį segmentą, nes ir vartotojai, ieškodami baldų namams, neretai juos kiek segmentuoja – virtuvei ar svetainei leidžia sau išleisti daugiau, kitiems kambariams – galbūt mažiau. Jei koncepcija pasiteisins, įmonės numatė galimybę ir tokių salonų plėtrai. „Jei tai pasitvirtins, tokie projektai gali būti tęstini ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. Tik reikia, kad visi suprastų sprendimų atsakomybę ir kad norai būtų garbingi“, – bendro darbo svarbą pabrėžia Loreta Valaitienė, vienos iš Baldininkų klubo akcininkių UAB „Lauksva“ pardavimo vadovė. Ponia Markevičienė džiaugiasi rimtu įmonių nusiteikimu, nes ieškant tinkamų patalpų esą jau buvo daug išbandymų, beveik pasiektų, bet iširusių susitarimų, tačiau įmonę įkūrę akcininkai esą neišsibarstė. Pasak jos, ir pats Baldininkų klubas, tikimasi, rūpinsis ne tik prekyba, bet ir tam tikru atstovavimu baldų įmonėms, padės spręsti su prekių grąžinimo, garantijų teikimo, sutarčių su klientais ir kitas problemas. „Nėra visuomeninio judėjimo ar asociacijos, kuri jungtų baldų prekybininkus ir gamybininkus. Mes tą atstovavimą matome kaip vieną iš tikslų. Bandysime šios bendrovės pagrindu vienyti baldininkus ir ieškoti dabar reikalingo bendro sutarimo tarp mūsų ir pirkėjų“, – sako p. Markevičienė.
Dalia Markevičienė, UAB „Siguldos baldai“ ir naujai įkurtos UAB Baldininkų klubo vadovė: „Tai unikalus atvejis. Visi esame konkurentai, bet išmokome dirbti kartu.“
VLADIMIRO IVANOVO NUOTR.
**
Tai unikalus atvejis: teoriškai – konkurentai, praktiškai – būtina dirbti kartu.
Komentarai
Dalia Markevičienė, UAB Baldininkų klubo ir UAB „Siguldos baldai“ direktorė: „Nėra taip, kad šiandien subėgome ir pažiūrėsime, kas bus. Įmonės dirbo kartu trejus metus, matė viena kitą, matė, kad gali kartu egzistuoti ir parduoti.“
Sigitas Jautakis, „Newsec Asset & Property Management Baltics“ vadovas: „Mes visą laiką svarstėme, kad prekybos centras turi pateikti ką nors naujo, kad reikia ir nišinių produktų. „Big“ vieta labai tinka tokių prekių, kaip baldai ar interjero detalės, prekybai.“
Renata Jakubčionienė, UAB „Akropolis LT“ direktorė: „Pamatuoti nuomininkų vertę galima tik lyginant. Kai turėsime kitus galutinai suformuotus nuomininkus, tada galima bus matyti jų skirtumą.“
3.000
Beveik tiek kv. m prekybos centre „Big“ užims naujas baldų centras. Šaltinis: Baldininkų klubas
Baldų, apšvietimo įrangos ir kitų namų ūkio prekių mažmeninės prekybos specializuotose parduotuvėse apyvarta (be PVM),
IV ketv., to meto kainomis, mln. Lt
2005 m. 138,4
2006 m. 163, 5
2007 m. 183, 8
2008 m. 149, 3
2009 m. 66, 7
2010 m. 76, 0
2011 m. 104, 9
2012 m. 115, 7 Šaltinis: Statistikos departamentas „Tai unikalus atvejis. Visi esame konkurentai, bet išmokome dirbti kartu. Uždarius „Akropolio“ baldų centrą įmonės neišsibarstė, susivienijo, parodė pavyzdį, kuriam analogo šiandien nėra“, – sako Dalia Markevičienė, UAB „Siguldos baldai“ ir naujai įkurtos UAB Baldininkų klubo vadovė. Naują įmonę įkūrė 12 iš anksčiau „Akropolio“ baldų centre dirbusių baldų prekybos įmonių. „Akropolį“ palikti turėję prekybininkai įtraukė dar keletą nuomininkų ir keliasi į kitą Vilniaus prekybos centrą – „Big“. Čia šią vasarą duris atvers baldų centras „Baltic“, jame kartu su „Siguldos baldais“ kaip akcininkai ar subnuomininkai taip pat glausis bendrovės „Lono mažmena“, „210 LUX“, A. Jasevičiaus baldai, „IVO ir ko“, „Lauksva“, „Unicorn LT“, „Camelgroup
“, „Amatras“, „Comfort Line“, „Optimata“, „Dorveda“, „Oduva“, „Gameda“ („Tempur
“). Dalis prekybininkų šiame centre jau pradeda veiklą, o visi nuomininkai į suremontuotas patalpas antrame prekybos centro aukšte, planuojama, įsikels birželį. „Tai bus vienas salonas su vienoda grindų apdaila, apšvietimu, sienomis ir siūlys įvairių baldų bei interjero prekių“, – pasakoja p. Markevičienė.
Konkuravo su H&M
Trejus metus veikęs „Akropolio“ baldų centras iš viso jungė 27 baldų bei interjero prekių pardavėjus ir buvo vienintelis baldų prekybos salonas nespecializuotame prekybos centre. Renata Jakubčionienė, bendrovės „Akropolis LT“ vadovė, VŽ jau anksčiau patvirtino, kad baldininkų iškeldinimas susijęs su H&M atėjimu, nors baldų prekyba esą buvo naudinga. „Pamatuoti tą vertę galima tik lyginant. Kai turėsime kitus nuomininkus, tada galima bus matyti skirtumą“, – kol kas nuomininkų į gerus ir geresnius neskirsto vadovė. P. Markevičienė pasakoja, kad naujam baldų salonui tinkamų patalpų paieškos nebuvo lengvos. Dėl H&M patalpas palikti turėjusiems prekybininkams su šiuo drabužių prekybos tinklu teko konkuruoti ir vėliau. Sutartis su H&M derina dauguma Vilniaus prekybos centrų, abiem tokiems nuomininkams reikia itin didelių prekybos plotų, o jų pasiūla prekybos centruose šiuo metu kukli. „Mes orientavomės ir norėjome būti prekybos centre, kur pirmuose aukštuose prekiaujama drabužiais, maistu, o viršus skirtas interjerui. Tokių pavyzdžių yra užsienyje, o Lietuvoje šiuo metu veikia tik specializuoti baldų prekybos centrai arba atskiros parduotuvės“, – nišą mato p. Markevičienė.
Su tokį modelį atitinkančiu „Big“ esą pavyko sutarti dėl beveik 3.000 kv. m, vėliau numatoma galimybių plotą plėsti.
Traukos vieta
Sigitas Jautakis, „Big“ valdančios „Newsec Asset & Property Management Baltics“ vadovas, pasakoja, kad prekybos centro vieta tinka baldų ir namų prekių prekybai, nes šalia, naujuose rajonuose, kuriasi daug naujų šeimų, kurioms ši prekė yra aktuali, todėl tokia sutartis, pasak jo, naudinga ir baldininkams, ir centrui.
„Ateityje ketiname dar plėsti šią koncepciją, antrame aukšte tam esame numatę vietos, kur galėtų kurtis interjero, kitų namų prekių pardavėjai“, – apie plėtros planus kalba ir vadovas. Pasak jo, nauji nuomininkai taip pat yra ilgalaikės „Big“ strategijos dalis. Prekybos centras kaip tik dabar ruošiasi atnaujinimui ir investicijoms, jas baigti planuojama vasarą. „Yra patvirtintas ir įgyvendinamas gana didelis ambicingas planas su didelėmis investicijomis iš savininkų pusės, planuojama daug naujų nuomininkų, naujų konstrukcijų, kurios palengvins vidinę navigaciją, bus sukurtas centras“, – užsimena p. Jautakis. Planuojama, kad Ukmergės gatvėje, šalia „Big“, dar šiemet duris atvers naujas prekybos parkas „DomusPro“, jame bursis interjero prekybininkai. Ponas Jautakis sako, kad jei plėtotojai įgyvendins suplanuotą koncepciją, tai bus naudinga, nes vienoje vietoje bursis daugiau baldų ir namų prekių pardavėjų, o tai padės pritraukti ir didesnių pirkėjų srautų.
Ne tik prekyba
Baldininkų klubo nariai svarsto, kad naujas salonas bus skirtas kiek aukštesnes pajamas gaunantiems vartotojams, nei būta „Akropolio“ baldų centre, tačiau prekės nebus pačios brangiausios. Anot p. Markevičienės, salone planuojama sujungti ir vidutinių kainų, ir brangesnį segmentą, nes ir vartotojai, ieškodami baldų namams, neretai juos kiek segmentuoja – virtuvei ar svetainei leidžia sau išleisti daugiau, kitiems kambariams – galbūt mažiau. Jei koncepcija pasiteisins, įmonės numatė galimybę ir tokių salonų plėtrai. „Jei tai pasitvirtins, tokie projektai gali būti tęstini ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. Tik reikia, kad visi suprastų sprendimų atsakomybę ir kad norai būtų garbingi“, – bendro darbo svarbą pabrėžia Loreta Valaitienė, vienos iš Baldininkų klubo akcininkių UAB „Lauksva“ pardavimo vadovė. Ponia Markevičienė džiaugiasi rimtu įmonių nusiteikimu, nes ieškant tinkamų patalpų esą jau buvo daug išbandymų, beveik pasiektų, bet iširusių susitarimų, tačiau įmonę įkūrę akcininkai esą neišsibarstė. Pasak jos, ir pats Baldininkų klubas, tikimasi, rūpinsis ne tik prekyba, bet ir tam tikru atstovavimu baldų įmonėms, padės spręsti su prekių grąžinimo, garantijų teikimo, sutarčių su klientais ir kitas problemas. „Nėra visuomeninio judėjimo ar asociacijos, kuri jungtų baldų prekybininkus ir gamybininkus. Mes tą atstovavimą matome kaip vieną iš tikslų. Bandysime šios bendrovės pagrindu vienyti baldininkus ir ieškoti dabar reikalingo bendro sutarimo tarp mūsų ir pirkėjų“, – sako p. Markevičienė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai