2013-03-13 23:01

Būdas pagauti skubantį klientą

Lietuvoje sukurta staliukų užsakymo sistema buria vis daugiau restoranų ir kavinių. Ja besinaudojančių maitinimo įstaigų atstovai tvirtina, kad tai ne tik patogu lankytojams, bet ir leidžia labiau pažinti klientą, tikslingiau formuoti valgiaraštį ir yra tarsi papildomas reklamos kanalas. Vis dėlto jungtis į bendrą sistemą skuba ne visi restoranai.
Neringa Čepulytė, UAB „Internet Marketing Solutions“ projektų vadovė: „Staliukų rezervavimo sistema patogi ne tik klientams – restoranams ji taip pat leidžia geriau valdyti lankytojų srautus.“


Komentaras
Audrius Vidžys, Alaus namų bendraturtis:
„Mums tokia staliukų užsakymo sistema neaktuali. Priežastis – rezervuodami staliuką atsižvelgiame į konkrečius klientų pageidavimus: arčiau scenos ar toliau nuo jos norima sėdėti, ant minkštasuolių ar statinių ir pan. Bendra sistema tokių subtilybių neatskirtų. Jei turėtume restoranų tinklą arba mums trūktų lankytojų, galbūt tokia paslauga sudomintų, tačiau dabar puikiai tvarkomės ir patys. Maža to, mes užsakymų nepriimame nei telefonu, nei e. paštu – kviečiame lankytojus pas mus užsukti, vietoje išsirinkti staliuką ir palikti užstatą. Jo prašome dėl paprastos priežasties, nes jei užsisakiusieji staliuką neateina, jis stovi tuščias, o mes prarandame galimus klientus. Be to, užsakymą nutraukiame, jei užsisakiusieji vėluoja daugiau nei 15 minučių. Kai įvedėme tokią tvarką, neatvykusių lankytojų sumažėjo iki minimumo.“ „Užsienyje užsisakyti staliuką restorane internetu įprasta. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje tokiu būdu rezervuojama 60–70% staliukų. Lietuvoje ši niša buvo tuščia – internetu užsisakyti staliukus galima tik pačių restoranų ar kavinių tinklalapiuose, o bendros sistemos nebuvo. Tai paskatino mus sukurti sistemą „Bookatable.lt“, kuri leidžia bet kuriuo paros laiku rezervuoti norimą staliuką pasirinktame restorane“, – pasakoja Neringa Čepulytė, UAB „Internet Marketing Solutions“, valdančios portalą „restoranai.lt“, projektų vadovė.
Anot jos, sistema patogi ne tik restoranų lankytojams, nes nereikia skambinti norint užsisakyti staliuką – tai galima padaryti internetu keliais klavišų spustelėjimais, – bet naudinga ir pačioms maitinimo įstaigoms, nes jos gali kaupti papildomą informaciją apie klientus, geriau pažinti jų valgymo įpročius bei pomėgius. Taip pat sutaupoma laiko, nes nereikia nuo tiesioginio darbo atitraukti žmogaus, kad šis telefonu priimtų užsakymą.
52795
130817
52791