„Barbora“ pakeis „E- Maxima“ parduotuvę

Publikuota: 2014-03-13
Atnaujinta 2015-06-01 11:24
 

Ketvirtadienį prekybą pradėjusi verslininkų Nerijaus Numavičius ir Igno Staškevičiaus įkurta e. parduotuvė „Barbora“ pakeis iki šiol veikusią „E-Maxima“ parduotuvę.  Tačiau naujasis projektas, pasak vadovų, veiks efektyviau.

„Kai buvo atskiriama „E-Maxima“ veikla, tai, kad ją pakeis „Barborą“ jau buvo plano dalis“, – pasakoja Aurimas Čiagus, bendrovės „Barbora“ direktorius.VŽ praėjusių metų spalį rašė, kad „Maxima“ tinklui priklausiusios e. parduotuvės veikla imasi rūpintis naujai sukurta įmonė „Matagorda“, jai tuomet jau vadovavo p. Čiagus.  Tačiau nuo „Maxima“ tinklo e. parduotuvė neatsiribojo, prekės ženklas ir toliau priklausė prekybos tinklui.Naujoji „Barbora“ taip pat sudarė dvišalę strateginę partnerystę su UAB „Maxima LT“. E. parduotuvėje bus prekiaujama šio tinklo asortimentu, galios dauguma tinkle vykstančių akcijų bei lojalumo programa „Ačiū“. Šiuo metu apsipirkti naujoje internetinėje parduotuvėje „Barbora“ gali tik esami „E-Maxima“ klientai. Pasak bendrovės, netrukus ji taps prieinama ir kitiems vilniečiams.

Dirbti efektyviau

Ponas Čiagus pasakoja, kad „Barbora“ projektas, nors ir pakeičia „E - Maxima“ parduotuvę, tačiau veiks kiek kitaip.„Klientui nematomų dalykų jau yra labai daug padaryta. Tai ir asortimento atranka, ir logistikos grandinės pokyčiai, padedantys užtikrinti kokybę. Dalykų, kuriuos padarysime, bus dar daugiau. Artimiausiais mėnesiais ketiname pristatyti daugiau naujienų, pavyzdžiui, mobiliąją programėlę. Netrukus planuojame pradėti naudoti ir specialų transportą, geriau pritaikytą vykdyti šią prekybą“, – pasakoja p. Čiagus.Viena iš svarbių naujovių – garantija, kad užsakytas maistas pirkėją pasieks šviežias. Tuo rūpinasi „Barbora“ profesionalių „pirkėjų“ komanda. Jų tikslas – atrinkti šviežius produktus, kurie bus tinkamiausi vartoti tiek dienų, kiek nurodyta jas užsakant internetinėje parduotuvėje. Jei įvyks klaida, bendrovė žada grąžinti pinigus.Prekyba maistu internete yra sudėtingas verslas, mat skirtingai nei prekiaujant buitine technika ar net gyvūnų prekėmis, viena maisto prekė yra sąlyginimai labai pigi, kainuoja kelis ar keliolika litų. „Efektyviai dirbti yra sunku, reikia daug investuoti, įdėti pastangų. Lengva nebus, tačiau projektas labai įdomus“, – sako p. Čiagus.Maisto produktų poreikis mažmeninėje prekyboje yra didžiausias, vis dėlto paskatinti pirkti šias prekes internetu, kitaip tariant, pakeisti pirkėjų įpročius, pasak „Barboros“ vadovo, taip pat nebus lengva. Bet diegdama naujoves ir užtikrindama paslaugos kokybę, bendrovė tikisi kasdienių prekių pirkimą internetu paversti įprastu reiškiniu Vilniaus, o vėliau, kaip tikimasi, ir kitų didžiųjų miestų gyventojams.

Naujas vardas

„Maxima“ vardas yra labai žinomas ir kelia didelį pasitikėjimą, todėl naujo vardo atsiradimą vertinu neigiamai, reikės milijoninių investicijų jo išsukimui“, - naują projektą komentuoja Darius Lebedzinskas, IT ir el. komercijos sprendimų „NFQ“ grupės valdybos narys.Kita vertus, naujo vardo atsiradimą lemia skirtingi tikslai su prekiniais ženklais. Lietuvoje, pasak p. Lebedzinsko, įprasta kurti atskirus prekės ženklui internetui, nes tikimasi parduoti internetinį verslą sąlyginai greitai.Ponas Lebedzinskas taip pat pastebi, kad pati  „Maxima“ neturėjo stiprios komandos, kuri internetinį projektą vystytų sėkmingai.„Tikriausiai yra investuotojų iš šalies į naujos komandos formavimą, dėl to ir atsirado nauja įmonė. Galiu tik numanyti, kad nauji „Barboros“ darbuotojai irgi turės įmonės akcijų ar dirbs pagal sėkmės mokestį“, - svarsto pašnekovas.Tokie susitarimai „Maxima“ bendrovėje esą būtų per daug komplikuoti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Brexit“: VMI ir muitinė ragina paskubėti iki kovo 30 d. Premium 1

Muitinės procedūros be įprastų internetinių sistemų, negaliojančios prekių licencijos, sunkiau grąžinamas PVM...

Finansai
08:59
„BaltCap“ ruošiasi sujungti „Biosalą“ ir „Livinn“, o verslą išauginti kelis kartus Premium 2

Estijos bendrovės „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“, perėmęs ekologiškų produktų parduotuvių tinklus...

Pramonė
05:45
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Besijungiančių „Sainsbury's“ ir „Asda“ sandoris gali neįvykti  2

Antram pagal dydį Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklui „Sainsbury‘s“ prisijungus...

Prekyba
2019.02.20
„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau  10

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol...

Prekyba
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 11

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 6

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium 1

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 3

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau