„Barbora“ pakeis „E- Maxima“ parduotuvę

Publikuota: 2014-03-13
Atnaujinta 2015-06-01 11:24
 

Ketvirtadienį prekybą pradėjusi verslininkų Nerijaus Numavičius ir Igno Staškevičiaus įkurta e. parduotuvė „Barbora“ pakeis iki šiol veikusią „E-Maxima“ parduotuvę.  Tačiau naujasis projektas, pasak vadovų, veiks efektyviau.

„Kai buvo atskiriama „E-Maxima“ veikla, tai, kad ją pakeis „Barborą“ jau buvo plano dalis“, – pasakoja Aurimas Čiagus, bendrovės „Barbora“ direktorius.VŽ praėjusių metų spalį rašė, kad „Maxima“ tinklui priklausiusios e. parduotuvės veikla imasi rūpintis naujai sukurta įmonė „Matagorda“, jai tuomet jau vadovavo p. Čiagus.  Tačiau nuo „Maxima“ tinklo e. parduotuvė neatsiribojo, prekės ženklas ir toliau priklausė prekybos tinklui.Naujoji „Barbora“ taip pat sudarė dvišalę strateginę partnerystę su UAB „Maxima LT“. E. parduotuvėje bus prekiaujama šio tinklo asortimentu, galios dauguma tinkle vykstančių akcijų bei lojalumo programa „Ačiū“. Šiuo metu apsipirkti naujoje internetinėje parduotuvėje „Barbora“ gali tik esami „E-Maxima“ klientai. Pasak bendrovės, netrukus ji taps prieinama ir kitiems vilniečiams.

Dirbti efektyviau

Ponas Čiagus pasakoja, kad „Barbora“ projektas, nors ir pakeičia „E - Maxima“ parduotuvę, tačiau veiks kiek kitaip.„Klientui nematomų dalykų jau yra labai daug padaryta. Tai ir asortimento atranka, ir logistikos grandinės pokyčiai, padedantys užtikrinti kokybę. Dalykų, kuriuos padarysime, bus dar daugiau. Artimiausiais mėnesiais ketiname pristatyti daugiau naujienų, pavyzdžiui, mobiliąją programėlę. Netrukus planuojame pradėti naudoti ir specialų transportą, geriau pritaikytą vykdyti šią prekybą“, – pasakoja p. Čiagus.Viena iš svarbių naujovių – garantija, kad užsakytas maistas pirkėją pasieks šviežias. Tuo rūpinasi „Barbora“ profesionalių „pirkėjų“ komanda. Jų tikslas – atrinkti šviežius produktus, kurie bus tinkamiausi vartoti tiek dienų, kiek nurodyta jas užsakant internetinėje parduotuvėje. Jei įvyks klaida, bendrovė žada grąžinti pinigus.Prekyba maistu internete yra sudėtingas verslas, mat skirtingai nei prekiaujant buitine technika ar net gyvūnų prekėmis, viena maisto prekė yra sąlyginimai labai pigi, kainuoja kelis ar keliolika litų. „Efektyviai dirbti yra sunku, reikia daug investuoti, įdėti pastangų. Lengva nebus, tačiau projektas labai įdomus“, – sako p. Čiagus.Maisto produktų poreikis mažmeninėje prekyboje yra didžiausias, vis dėlto paskatinti pirkti šias prekes internetu, kitaip tariant, pakeisti pirkėjų įpročius, pasak „Barboros“ vadovo, taip pat nebus lengva. Bet diegdama naujoves ir užtikrindama paslaugos kokybę, bendrovė tikisi kasdienių prekių pirkimą internetu paversti įprastu reiškiniu Vilniaus, o vėliau, kaip tikimasi, ir kitų didžiųjų miestų gyventojams.

Naujas vardas

„Maxima“ vardas yra labai žinomas ir kelia didelį pasitikėjimą, todėl naujo vardo atsiradimą vertinu neigiamai, reikės milijoninių investicijų jo išsukimui“, - naują projektą komentuoja Darius Lebedzinskas, IT ir el. komercijos sprendimų „NFQ“ grupės valdybos narys.Kita vertus, naujo vardo atsiradimą lemia skirtingi tikslai su prekiniais ženklais. Lietuvoje, pasak p. Lebedzinsko, įprasta kurti atskirus prekės ženklui internetui, nes tikimasi parduoti internetinį verslą sąlyginai greitai.Ponas Lebedzinskas taip pat pastebi, kad pati  „Maxima“ neturėjo stiprios komandos, kuri internetinį projektą vystytų sėkmingai.„Tikriausiai yra investuotojų iš šalies į naujos komandos formavimą, dėl to ir atsirado nauja įmonė. Galiu tik numanyti, kad nauji „Barboros“ darbuotojai irgi turės įmonės akcijų ar dirbs pagal sėkmės mokestį“, - svarsto pašnekovas.Tokie susitarimai „Maxima“ bendrovėje esą būtų per daug komplikuoti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
05:45
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 9

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 2

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 30

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau