2025-10-09 14:10

Konkurencijos taryba įspėjo naujų automobilių pardavėjus dėl ribojimų rinktis techninės priežiūros vykdytojus

Konkurencijos taryba nurodo gamintojų atstovams klientų nepririšti prie konkrečių servisų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Konkurencijos taryba nurodo gamintojų atstovams klientų nepririšti prie konkrečių servisų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Konkurencijos taryba konstatuoja, kad automobilių, kuriems taikoma gamintojų garantija, savininkai turėtų patys spręsti, kur jiems palankiau atlikti techninės priežiūros ir remonto darbus – oficialiose prekybos atstovybėse ar nepriklausomuose autoservisuose. Gamintojų atstovai aiškina, kad garantija yra paslauga, kuri galima tik tuo atveju, kai naudotojas laikosi gamintojo reikalavimų.

Ketvirtadienį Konkurencijos taryba (KT) pranešė atlikusi stebėseną, kurios metu nustatyta, kad „nemaža dalis“ automobilių gamintojų atstovybių tiesiogiai ar netiesiogiai nurodo pirkėjams priežiūrą bei remontą atlikti tik pas įgaliotus atstovus. Institucija įmonėms išsiuntė rekomendacijas iki spalio pabaigos pašalinti nustatytus trūkumus.

Taryba, nuo šių metų balandžio iki spalio vykdžiusi naujų automobilių rinkos stebėseną, nustatė, jog nemaža dalis atstovybių tiek raštu (garantijos sąlygose, lankstinukuose, interneto svetainėse ar pirkimo-pardavimo sutartyse), tiek žodžiu „sudaro įspūdį ar aiškiai nurodo“, kad pirkėjai gamintojo garantijos galiojimo laikotarpiu privalo reguliarią techninę priežiūrą ir kitus remonto darbus atlikti tik oficialių atstovų autoservisuose, antraip neteks gamintojo suteikiamos garantijos.

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791