RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-23 12:05
2025-09-23 07:17
RĖMIMAS
2025-09-22 10:28
2025-09-21 16:25
2025-09-19 09:30
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O gal visgi nereikia?
Bus originalios dalys iš Kinijos. Kažin, o neoriginalias kinai jiem irgi gamina? :)
Įdomiausia bus jų kaina antrinėje rinkoje. Iš salono pirkti - viskas atrodo gražu, gera komplektacija, gera kaina. Bet kai perki seną gerą tojotą, žinai, kad išlizingavęs parduosi ją labai gerai. O čia neaišku.
Manau tra gerų priežasčių manyti, kad kaina bus geresnė, nei vokiškų trantų. Kaip behūtų, BYD yra geros mašinos, o geri daiktai vertę vienaip ar kitaip prilaikys.
Ir Renault yra labai gera mašina kol nauja. Kad BYD gera auto, sakyti yra labai drąsu. BMW 5 serijos betmeną anksčiau gaminti pradėjo nei BYD iš viso susikūrė, o staigus augimas tik prieš 4-5 metus prasidėjo. Taip kad dar mašinos nėra viso ciklo praėję.
Kažkada Toyota skaitėsi fuflo, ir labai nusileido amerikonam ir vokiečiam, o dabar? Paskui su P.Korėja taip buvo, o dabar 7 metus duoda garantiją ir kokioj Afrikoj, kur rūdys ne taip aktualu, kotiruojamos geriau nei europinės.. Tai ir čia po biški taps standartu.. deja.
neteko matyti dar gero kiniško daikto, pigu taip, bet gero ne.
Tai kad visa elektronika is kinijos. Ar nenaudojate?
Naudojau ir kai ka naudoju bet delto kad pigu bet ne kokybiska. I kai kuriu daiktu kokybe galiu ziureti pro pirstus bet kai kurie daiktai turi buti kokybiski ir tai nera kiniški daiktai. Kinai visiškai nemoka software dalies daryti, kiek turejau/turiu ju daiktu su ju kurta software tai ta dalis pilna bugų. Hardware dali jie nukopijuoja gerai. Bugovas elektromobilis ne ačiū :)
Tikrai ne visa elektronija iš Kinijos (tarkim Samsung Kinijoje negamina), bet didelė dalis. Tačiau yra kardinalus skirtumas kur elektronika ir sukurta ir gaminta Kinijoje, kur tik gaminta Kinijoje, bet sukurta kitose šalyse.
Labai gerai. Užbrangintiems vokiškiems kibirams reikia daugiau konkurencijos.
Tuščia vieta ilgai nebūna - JAV nusprendus, jog visa CEE neverta pažangiausių technologijų, JAV vietą čia užims Kinija su savo technologijomis… O drąsus BYD ėjimas į nelabai draugišką rinką prie 27% importo tarifo tik parodo kokie bebekonkurencingi JAV ir ES gamintojai tapo…
Lengva konkuruoti autoritariniam režimui su demokratija. Botagu per nugarą ir eikit gaminti. Kai būnu kinijoj - praeiviai fotkinasi, balto nematę. O čia mes darbuose stalo futbolus turim, iš namų dirbam, atostogaujam nuo didžiojo kanjono iki balio. Kiniečiai hong konge nebuvę net daugelis. Tai taip, pigios gamybos konkurencinę kovą jie laimi.
Oj tik gal nereikia apie tuos botagus per nugara :DDD
Iš jokios kitos šalies nėra tiek daug turistų Europoje, kaip iš Kinijos.
Tai kad inovacijose vejasi, o atskirose srityse išsiveržę. Taip, darbo principai kitokie, bet tai nesvarbu, rezultate jų pramonė laimi. Esmė kodėl pralaimi Europoje ar JAV? Akivaizdžiai, efektyvumo ir komforto prasme, EV yra tobulesnė alternatyva 99+% bet stumdoma iš žaidžiama, kaip ilgiau dar spausti naudą iš VDV, plius lobizmas iš maskolyno ir kitų naftos šalių, kad gal čia ir nieko dusti smoge. Nu tai ir ala darome kažką, bet lygiaigrečiai dar ir į VDV tobulinimą išleidžiame keliasdešimt milijardų, t.y. panašiai kiek ir į EV. Ką padarė kinai? Viską metė į EV, pamirštant VDV. Jei Europa/JAV būtų nutraukusi investicijas į VDV prieš 10 metų ir viską sukoncentravę į EV, dar kažkiek pasiskirstę sritis, kad nevystyti 15 skirtingų technologijų kiekvienam mazgui, dabar laisvai galėtume būti pirmi. Tuo tarpu VW tada investavo į sistemas, kaip apgauti taršos matavimą.
Kibirs ir liks kibiru. Laiko patikrinti vokiški man pasiteisina tikrai
Laiko patikrinti, tai čia nebent tie 15+ metų senumo.
Konkurencija dar niekam nepamaišė.
Del per dideles konkurencijos daug nutrešusiu
Viskas yra atvirksciai nei rasai. nutreses busi TU be konkurencijos.
Laimi stipriausi. Konkurencija yra pazangos variklis. Nesvarbu ar tai butu verslas, ekonomika ar politika. Be konkurencijos viskas degraduoja. Todel kiekvienas toks atejimas - sveikintinas.
Kažin ar Kinijos komunistų partijai atiduoti savo duomenis irgi reiks ?
Geglas irgi dalina musu duomenis
Jei neklystu kitaicai juarinių juanių prispaudinę 4 kart daugiau nei USA, kuri ir taip jau trilijonais skolą sau skaičiuoja. Su tokiais pasaulio resursų siurbimo nepadengtais pinigais tempais, su tokia pagreitinta nekokybiška gamyba tai labiau primena ne konkurenciją, o skubėjimą kuo greičiau tapti pasaulio hegemonu su komunistine diktatūra ir iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Tian menio skerdynės, Tibeto okupacija, uigūrų genocidas, Taiwanio karinis spaudimas, likusio pasaulio nuosekliai ir tyliai slenkanti ekonominė ir politinė okupacija. Liūdna.....
https://media1.tenor.com/images/df894858d141a65924f003e7f182cb85/tenor.gif?itemid=14844086
https://www.youtube.com/watch?v=Px_84vB-2ec&ab_channel=%D0%B2%D0%94%D1%83%D0%B4%D1%8C
visada yra poreikis pigiam kiniškiam šlamštui, plius kinai daug marketingo ypač paslepto daro tai klientu bus.
labai gerai, laukiame. būtų gerai dar ir kitų atidaryti, o ne tik BYD
Ten, kur perka, jau seniai yra kitų. O mes čia su savo keliais šimtai modelių per metus iš salono beveik niekam neįdomūs.
Tikrai geriau rinkčiausi kinišką nei tešlą
Nelabai supratau, prie ko šis atsakymas. Yra ir Tesla salonas LT. Bet aš rašiau apie kitus kinų gamintojus. Kur yra rinka, yra MG, XPENG, NIO, HAVAL ir pan. salonai. Ir čia kalbu apie Europos šalis. O kai pas mus parduota per metus 200 ar 300 naujų EV, tai tiek ir tos pasiūlos...
Jei linkes rizikuoti, tai kodel ne. Pasikeisti detale Teslai trunka (per Norvegijos partnerius) apie 3+ men, Nio - tas pats. Del BYD sunku speti, bet turi ES BYD sunkiojo transporto centrus ir partnerius, speciau 3+ irgi. Del kitu kinietisku EV brandu butu pragaras. Rizikuotum?