Kas tai? Eksperto įžvalgos

Idėjas generuoja ne teniso stalas

Publikuota: 2018-02-14
Net žvitriausiems protams idėjas generuoti padeda ne spalvingi išsišokimai, o aiškiai suvokiama strategija bei tikslai.
Net žvitriausiems protams idėjas generuoti padeda ne spalvingi išsišokimai, o aiškiai suvokiama strategija bei tikslai.

Kai bendrovė siekia būti inovatyvia, reiškia, kad ji nori tobulėti. Tai kodėl vienoms įmonėms sekasi geriau negu kitoms?

Verslo konsultantas Peteris Druckeris teigė, kad bet kuri kompanija privalo nepriekaištingai valdyti dvi funkcijas: rinkodaros ir inovacijų. „Eurostat“ tyrimų duomenimis, inovatyvia galima laikyti kas trečią įmonę. Inovacijų ekspertai verslo praktikams pataria, kaip tapti viena iš jų.

  • Kuriant inovacijas labai svarbios aplinkinių įžvalgos todėl įsiklausykite, ką sako klientai, tiekėjai ir partneriai, objektyviai vertinkite kiekvieną teigiamą ir neigiamą atsiliepimą. Įmonė, kuri pasikliauja vien savo ar vien vadovo jėgomis, toli nenueis.
  • Nevenkite bendradarbiauti su kitomis bendrovėmis, net konkurentais  – kartu imkitės ilgalaikių ar trumpalaikių projektų. Taip galėsite pasidalinti rizika, taip pat procesų, technologijų valdymo patirtimi.
  • Įtraukite visus darbuotojus. Kuo sklandžiau kursite inovacijų kultūrą biure, tuo greičiau pasikeis darbuotojų požiūris, o pirmieji apčiuopiami rezultatai taps tikru katalizatoriumi inovuoti toliau. Visgi prisiminkite, kad neužtenka gražiai pakalbėti ar novatoriškumą skatinti priebėgomis.
  • Sudėliokite kuo konkretesnę inovavimo strategiją ir ją nuolat atnaujinkite. Kas iš to, kad penktadieniais biuro duris atversite darbuotojų augintiniams, ar poilsio kambaryje įtaisysite teniso stalą. Net žvitriausiems protams idėjas generuoti padeda ne spalvingi išsišokimai, o aiškiai suvokiama strategija bei tikslai.
  • Kasdien mokykitės. Inovacijų lyderiai pirmiausia patys sau pripažįsta, kad visko neišmano, todėl nuolat mokosi, kelia sau naujus iššūkius ir į pasaulį žvelgia analitiškai mąstančio mokinio žvilgsniu.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasiklydę vertime: tarp prekių ženklo ir prekės Rėmėjo turinys 1

Kuris prekių ženklas stiprus, o kuris silpnas, galiausiai sprendžia vartotojai. Tačiau tai, koks bus įdirbis...

2018.06.26
Prakąsta kriaušė – ne obuolys? Paklauskite teisininko Rėmėjo turinys

Užsidegę idėja ir kūrybine energija, investavę laiko ir lėšų, pagaliau sukūrėte prekių ženklą, kuris įkūnija...

2018.06.19
Ant svarstyklių: franšizė ar nuosavas prekių ženklas? Rėmėjo turinys 3

Kiekviena įmonė svajoja apie stiprų ir sėkmingą prekių ženklą. Tačiau ne kiekvienam verslo Niutonui ant...

2018.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau