Pasaulinė sporto klubų tradicija, atkeliavusi ir į Lietuvą

Sporto klubai visame pasaulyje vis dažniau žengia į šią sritį, paversdami korteles ne tik patogiu atsiskaitymo įrankiu, bet ir lojalumo bei bendruomenės stiprinimo priemone.
Turėti tokią mokėjimo priemonę reiškia ne tik lengvesnius kasdienius atsiskaitymus – tai būdas išreikšti savo tapatybę ir neabejingumą komandai. Be to, kortelės dažniausiai suteikia papildomų privilegijų: galimybę pirmiesiems įsigyti bilietus, specialias nuolaidas atributikai ar net VIP patirtis – nuo treniruočių stebėjimo iki susitikimų su žaidėjais.
Sporto klubo gerbėjo (sirgaliaus) kortelės su sporto klubų prekės ženklais atsirado siekiant stiprinti sporto klubų ryšį su sirgaliais ir skatinti jų lojalumą.
.png)
Pirmosios tokios kortelės pradėtos leisti dar 1980–1990 m., kai didžiausi Europos klubai ėmė siūlyti narių korteles su papildomomis privilegijomis. Tai buvo ne tik būdas identifikuoti „tikruosius” klubų fanus, bet ir bandymų sujungti sportą su asmeninėmis ir finansinėmis naudomis pradžia.
Vėliau, norint stiprinti ryšį su fanų bendruomene ir integruoti finansines paslaugas, pradėtos kurti mokėjimo kortelės su klubo prekės ženklu. Vienas pirmųjų tokių pavyzdžių – legendinė „Manchester United“ mokėjimo kortelė, išleista 2000-ųjų pradžioje, bendradarbiaujant su finansinių paslaugų bendrove „Virgin Money”.
Ji ne tik padėjo klubui susikurti naują pajamų srautą, bet ir pirmą kartą suteikė sirgaliams galimybę stebėti komandos treniruotes ir laimėti susitikimus su žaidėjais. Tai tapo savotišku etalonu visiems klubams, rodančiu, kaip finansinės paslaugos gali būti susietos su emocine fanų patirtimi.
Šiandien „Real Madrid“ sirgaliai per „CaixaBank“ korteles kaupia lojalumo taškus, kuriuos gali panaudoti klubo parduotuvėje. „Barcelona“ savo kortelėmis suteikia progą laimėti VIP vietas ar išskirtinius susitikimus su žaidėjais. „Bayern“ bendradarbiauja su „Deutsche Bank“, siūlydamas korteles su klubo simbolika, kurios atrakina nuolaidas bilietams ir atributikai.
Net NBA klubai, tokie kaip „Boston Celtics“ ar „Los Angeles Lakers“, yra pasitelkę mokėjimo korteles kaip būdą sukurti dar artimesnį ryšį su savo fanais. Tai tapo globalia tendencija, kurioje finansinės paslaugos susilieja su emocijomis ir sirgalių patirtimis.
Į šį išskirtinį pasaulinį ratą dabar įsilieja ir Lietuva – Kauno „Žalgiris“ tapo pirmuoju šalies klubu, išleidusiu savo oficialią mokėjimo kortelę kartu su „Artea“ banku. „Artea“ banko ir sporto klubo mokėjimo kortelės šiai dienai yra visiška naujiena Lietuvos rinkoje.
[infogram id="51e57161-17b6-4660-9ac0-edfd95f85fb3" prefix="8Ft" format="interactive" title="Zalgiris"]
Suteikiamos naudos
„Žalgirio“ sirgaliai gali pasirinkti kredito bei debeto korteles su „Žalgirio“ atributika ir specialiais pasiūlymais, kurias išleido partnerystę su legendiniu krepšinio klubu pradėjęs „Artea“ bankas.
Ant „Žalgirio“ kredito kortelės – Deivydo Sirvydžio dėjimo į krepšį momentas, kuris atspindi arenoje tvyrančią palaikymo atmosferą. Kortelės turėtojai džiaugsis nemokamos „Žalgiris Insider“ narystės privilegijomis ir tokiomis papildomomis naudomis, kaip kelionių ir pirkinių draudimas.
Tuo tarpu debetinę kortelę puošia Igno Brazdeikio, Edgaro Ulanovo, Arno Butkevičiaus ir Sylvaino Francisco parašai – ir savitas čempionų parašų rinkinys kliento kišenėje ar išmaniajame įrenginyje.
Priklausomai nuo pasirinktos kortelės už mėnesinį paslaugų plano mokestį, jų turėtojai gali su nuolaida arba nemokamai mėgautis papildomomis sirgalių privilegijomis – užduoti klausimus „Žalgirio“ žaidėjams, naudotis specialiomis nuolaidomis klubo atributikai, praverti užkulisių duris, stebėti unikalų turinį ar pirmieji įsigyti rungtynių bilietus bei abonementus.
Ryšio užtikrinimas
Donatas Norkevičius, Kauno „Žalgirio“ partnerysčių pardavimo vadovas, pabrėžia, kad „Žalgiriui“ itin svarbu bendradarbiauti su lietuvišku banku, nes tokia partnerystė leidžia išlaikyti artimą ryšį su šalies verslu ir stiprinti pasitikėjimą vietos organizacijomis.
„Turime bendrą tikslą – kurti vertę Lietuvos sportui ir bendradarbiauti su partneriais, kurie puikiai supranta vietos rinkos poreikius ir kultūrą“, – kalba D. Norkevičius.
Jo teigimu, bendri projektai su „Artea“ sukuria papildomų galimybių jaunimui ir šeimoms: nuo edukacinių iniciatyvų, paramos „Žalgirio“ akademijoms iki patrauklių finansinių sprendimų šeimoms. Tokia partnerystė leidžia padidinti akademijų pasiekiamumą, kurti socialines iniciatyvas ir įtraukti dar daugiau jaunųjų talentų į „Žalgirio“ sistemą.
„Mums svarbiausia – ilgalaikė ir tvari partnerystė, kurioje finansinė nauda natūraliai dera su bendra vizija, ambicijomis ir tikru įsitraukimu į klubo gyvenimą. „Artea“ tapo partneriu, su kuriuo kartu galime išauginti emocinį palaikymą ir nuolat stiprinti artimumą su visais klubo nariais – nuo jaunųjų sirgalių iki šeimų ir veteranų. Būtent ši visapusiška partnerystė ir yra didžiausia vertė mums“, – apibendrina „Žalgirio“ atstovas.
Kas vienija
„Žalgiris“ ir „Artea“ yra dvi lietuviškos komandos, kurias vienija siekis būti arčiau žmonių, klientų ir sirgalių, jos abi turi panašias ambicijas ir žingsnis po žingsnio savo darbu įrodo, kad pasiekimus ir rezultatus kuriame patys“, – kalba Raimonda Gudaitė, „Artea“ banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė.
Pasak jos, naujoji partnerystė sustiprins naujai sukurtą „Artea“ prekinį ženklą ir padės didelei ir ambicingai „Žalgirio“ bendruomenei pristatyti banko vertes: lietuviškumą, buvimą arčiau, didelį paslaugų pasirinkimą.
VERSLO TRIBŪNA
„Tikimės, kad naujai sukurtos debeto ir kredito kortelės su banko ir „Žalgirio“ teikiamomis naudomis prisidės prie segmentų praplėtimo ir paskatins žmones išbandyti „Artea“ banko paslaugas. Taip pat siekiame, kad partnerystė turėtų ir edukacinę naudą vartotojams, sportininkams, jaunimui. Planuojame diskutuoti ir kalbėti apie investicijas, finansinę sveikatą, žinias ir užtikrintumą finansų srityje“, – sako R. Gudaitė.
„Modernaus lietuviškumo“ koncepcija
Naujosios „Žalgirio“ kortelės atspindi strateginę „Artea“ banko kryptį – skatinti „modernų lietuviškumą“ ir būti arčiau bendruomenių.
„Modernus lietuviškumas“ yra du polius turinti savybė. Viena dalis užtikrina vertybinį pagrindą, kita leidžia laisvai judėti ir atspindėti šių dienų gyvenimo įpročius ir elgsenas. Tiek „Žalgiriui“, tiek ir „Artea“ bankui yra svarbu stabilios lietuviškos vertybės, žmonės, bendruomenė, buvimas jos dalimi, saugumas ir tvirtas ateities pagrindas. O modernumas yra būdas pasiekti įvairias auditorijas, ieškoti stiliaus, dizaino, naujų produktų, nuolat keistis ir nebijoti permainų. Manau, „modernus lietuviškumas“ labai stipriai atsiskleidžia šioje partnerystėje“, – įsitikinusi R. Gudaitė.
Anot „Artea“ banko atstovės, bankas dar ir iki tampant „Artea“ buvo aktyvus bendruomenių partnerystėse, tiek sporto, laisvalaikio, kultūros, bendruomenių renginių temose. Šiuo metu ši kryptis yra auginama kartu su prekiniu ženklu ir ieškoma, kokias dar formas ir spalvas gali įgauti.
Svarbu žinoti: pateikiama informacija yra rinkodaros pranešimas. Susipažinti su kortelių išdavimo sąlygomis ir įkainiais galite atvykę į artimiausią „Artea“ banko padalinį arba banko svetainėje: www.artea.lt/lt/privatiems/visiems-kas-myli-zalgiri.