VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-11-12 10:52

Kavos gurmanams ir ne tik – Vilniaus centre duris atvers pasaulyje pripažinto prekės ženklo kavinė

„Julius Meinl” nuotr.
„Julius Meinl” nuotr.
Sostinės gyventojų pamėgto kavos prekės ženklo „Julius Meinl“ kavos jau greit bus galima skanauti Vilniaus miesto centre – legendinio Richardo Rogerso įkurto architektų biuro RSHP projektuotame pastate „Sąvaržėlė“. Kavinės įkūrėjai naujojoje erdvėje kvies mėgautis ne tik aromatingu gėrimu, bet ir lengvais, vietoje ruoštais užkandžiais bei desertais.

Naują kavinę verslo centre „Sąvaržėlė“ atidarys vilniečiams jau pažįstama komanda, valdanti dienos pietų restoranus „DIN Capri“ ir „DIN Breezy“, esančius V. Gerulaičio ir Ozo gatvėse.

Planuojama, kad Konstitucijos pr. 14A įsikursianti kavinė lauks svečių nuo ankstyvo ryto ir veiks darbo dienomis.

Įkūrėjai pabrėžia, kad ši vieta išsiskirs „Julius Meinl“ kavos kultūra – čia gėrimai bus ruošiami taip, jog atsiskleistų natūralus, subalansuotas skonis, švelnumas ir aromato gilumas. Naujoji kavinė bus kuriama kaip erdvė, kurioje galima bent trumpam sustoti, pasimėgauti kokybiška kava ir pabendrauti.

Restoranų „DIN Capri“ ir „DIN Breezy“ savininkas Aleksandr Lukaševič pasakoja, kad idėją atidaryti būtent „Julius Meinl“ prekės ženklo kavinę brandino jau seniai. Pasak jo, tai ne tik autentiška, bet ir asmeniškai mėgstamiausia kava.

„Julius Meinl” nuotr.

„Julius Meinl“ – daugiau nei kava

Nuo 1862-ųjų „Julius Meinl“ vardas siejamas su rafinuota europietiška kavos kultūra. Tai prekės ženklas, kuris per daugiau nei pusantro amžiaus iš kavinės Vienoje, Austrijoje, išaugo į kokybės simbolį, žinomą dėl išgryninto skonio, meistriško skrudinimo ir pagarbos tradicijai.

Tačiau šios istorijos pradžia siekia 19 a. vidurį – laikus, kai kava buvo prabangos prekė, o klientai ją gaudavo žalią ir skrudindavo patys, dažnai ne visada sėkmingai. Tuo metu jaunas verslininkas Julius Meinl Vienos centre vienas pirmųjų atidarė parduotuvę ir pradėjo tiekti paruoštą, kokybišką skrudintą kavą.

20 a. pradžioje „Julius Meinl“ tapo neatskiriama Vienos kavinių kultūros dalimi. Šiandien „Julius Meinl“ kavos puodeliu galima mėgautis daugiau nei 70 pasaulio šalių. Kavos gamintojai išsiskiria dėmesiu kokybei ir meistriškumui, o ikoniškas logotipas su berniuku, dėvinčiu fezą, atpažįstamas visame pasaulyje.

 „Sąvaržėlė“.

Harmonija su kartumo nata

Gurmanai ir kavos mėgėjai austrišką kavą vertina dėl jos išlaikyto, harmoningai subalansuoto skonio. Kavos aromatas šiltas ir jaukus, o geriant juntamas natūralus švelnumas, subtilus saldumas ir lengvos kartumo natos.

„Julius Meinl“ prekės ženklo kavos pupelės superkamos iš geriausių regionų Pietų ir Centrinėje Amerikoje, Rytų Afrikoje bei Azijoje, o skrudinimo procesas vykdomas laikantis daugiau nei šimto metų senumo principų. Ilgametė „Julius Meinl“ patirtis ir pagarba kavos tradicijai netrukus persikels į naują sostinės erdvę – verslo centrą „Sąvaržėlė“, kuri duris atvers 2026 m.

Dinamiškoje miesto vietoje, kur istorinė architektūra susitinka su moderniais dangoraižiais, statomo verslo centro „Sąvaržėlė“ bendras nuomojamas plotas sieks beveik 21 tūkst. kv. m. Pirmajame pastato aukšte suplanuotos maitinimo, prekybos ir paslaugų erdvės, o 2–7 aukštuose įsikurs biurai.

Verslo centrą projektavo legendinio architekto Richardo Rogerso įkurta Londono studija RSHP, kurios portfolio – Paryžiaus Pompidou meno ir kultūros centras, vienas iš naujųjų Pasaulio prekybos centro pastatų Niujorke, Europos Žmogaus Teisių Teismo pastatas Strasbūre, taip pat „Lloyd’s“ būstinė ir „Leadenhall“ dangoraižis Londone.

Projektą vysto investicijų valdymo bendrovės „Lords LB Asset Management“ investicinio nekilnojamojo turto fondo „Right Bank Development Fund“ įmonė UAB „Kvartalas“.

52795
130817
52791