2025-02-12 20:24

VŽ bando: elektrifikuotas „Macan“ etalonas

Naujasis „Macan“ yra didesnis, nei atrodo: 4,78 m ilgio kėbulas yra 9 cm ilgesnis ir 1 cm platesnis nei pirmtako, o aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia segmente mažiausią 0,25 reikšmę. „Porsche AG“ nuotr.
Naujasis „Macan“ yra didesnis, nei atrodo: 4,78 m ilgio kėbulas yra 9 cm ilgesnis ir 1 cm platesnis nei pirmtako, o aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia segmente mažiausią 0,25 reikšmę. „Porsche AG“ nuotr.
„Porsche“ sprendimas nuo 2014-ųjų gaminamą kompaktinį krosoverį „Macan“ vienu žingsniu paversti elektromobiliu sulaukia įvairių vertinimų, kurių nuotaikas didele dalimi lemia tai, kad senasis modelis vertintas kaip pavyzdinis segmento modelis.

Benzininis pirmos kartos „Macan“ vertinamas kaip klasės etalonas, iki šiol demonstruojantis pavyzdines valdymo savybes. Dėl to sėkmingo įpėdinio sukūrimas savaime tapo iššūkiu jo gamintojams. Ypač kai nuspręsta pakeisti pavaros sistemą į galingus elektros motorus, kuriems būtini dideli ir sunkūs akumuliatoriai.

„Porsche“ inžinieriai ne sykį rodė savo gebėjimus kurti ne tik benzininius, bet ir elektrinius automobilius. Todėl iš naujo „Macan“ negalima tikėtis nieko kito, kaip tik paties geriausio. Netgi žinant, kad fizikos dėsniai lieka galioti ir maždaug 400 kg didesnis elektromobilio svoris pareikalaus rimtų kompromisų.

52795
130817
52791