RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-12-10 06:30
RĖMIMAS
2025-12-08 05:00
2025-12-07 09:53
2025-12-04 14:49
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O tai gal pagristai su sektorium kazkas negerai kai Latvijoje ir Lenkijoje geresni keliai?
Ne demonizuoja, o pagrįstai “Bebrizuoja”
Brokas kelių tiesime akivaizdus, važiuojant autostrada reikia duobes apvažinėti, iki ko dasigyvenom, vieno pagrindinių kelių 300 km nesugebama turėti gero.Tiesiog atestatus atiminėti, atsiras kitos kelių įmonės kurios ties kelius be broko.Atimti atestatus reikia ir tech.priežiūrai ir asfalto gamintojams , visi kurie prisideda prie brokuotų kelių įrengimo - užteks būti užmerktom akim
Statyba be broko nėra įmanoma. Defektai yra statybos dalis. Klausimas kiek jų ir kokių. Jei veiname projekte kažkam nepasisekė (o sąlygų tam gali būti n+k), tai nereiškia, kad ta įmonė visur viską blogai daro (pasižiūrėkit Fegdos projektus ir kiek sudaro šio kelio įrengimo kaina visoje jos apyvartoje). Tokiu principu žiūrint neliktų nė vienos "geros" kompanijos. Nei pas mus, nei kitose šalyse. Šiuo atveju visi kaltina rangovą, kai rangovas jau virš metų sako duokit, sutvarkysim. Bet gi reikia ekspertizę nupirkti (matyt tikintis kažkokio stebuklingo išganymo), tada jos pirkimas pusę metų. Gavus ekspertizės išvadą vėl viskas neaišku, nes defektų priežastis nustatyti ir pasiūlyti sprendimą nėra taip lengva ir joks ekspertas nedės atestato nebūdamas 100% tikras. Tai finale turim ką turim. Bebryno fakto čia neginčiju, bet šiuo atveju jis nėra esminis. Priešingai, visa ši istorija labiau parodo valstybės negebėjimą spręsti paprasčiausią klausimą, save iš esmės susipančiojus visom tom taisyklėm, reguliacijom, priežiūrom, auditais, kai pametamas elementarus sveikas protas. Ir tokių situacijų pilna. Tik be Sinkevičiaus ir Šakalienės.
Latviai ir Lenkai jau 7 metai magistralinius kelius perkasa ir pagal vokieciu technologija uzlieja 30 cm gelzbetonio sluoksniu ir virsuje gelzbetonio padaro asfalto danga. Tokia kelio konstrukcija atlaiko didelius vilkiku kelio apkrovimo svorius. Pas mus Lietuvoje tik lopo ir lopo kelius. Kai viena imone pasiule dirbti pagal tokia vokieciu technologija, jai pasipriesino kitos keliu tiesimo imones. Pasake, taip- kitais metais pirsta ciulpsi, kai nebus pastovaus darbo remontuoti kelius.