nieko nesprendžia žmogelio norai. Gali turėti nuosavybę , uždės mokesčius, pats parduosi ir ačiū pasakysi kad leidžia savo būstą nuomotis.
2025-11-12T08:44:24+02:00
Ateis rinkimai rinksim tuos kurie nuims mokesčius
2025-11-12T11:47:08+02:00
bet čia sovietinis mentalitetas... reikėtų fokusuotis į kapitalo auginimą, ne butų pirkimą. Nes dabar nuosavybės turėjimas skamba kaip problemos maskavimas. kaip kažkas minėjo, uždės mokesčius bustui ir viskas.... jeigu pinigų nėra ir buto nebelieka
2025-11-12T12:00:45+02:00
Girdit - NORAS TURĖTI SAVO NUOSAVYBĘ - SOVIETINIS MENTALITETAS. Kodėl butas/namas ne kapitalas?
Aplamai, augink savo kapitalą kiek nori, socialistų valdžia jei tik jiems leisi - atims viską.
Kokosui - ar yra BENT VIENA partija lietuvoj kuri žadėtų mokesčių mažinimą?
2025-11-12T12:01:54+02:00
O būstas ne kapitalas? :)
2025-11-12T13:03:41+02:00
Jeigu tu tame būste gyveno - ne, tai ne kapitalas, o tavo namai ir dažna bėda kad tas būstas yra vienintelis "kapitalas". Kapitalas turi generuoti kažkokią grąža, nes kitu atveju tai tik turto vienetas, kaip, kad automobilis.
2025-11-12T13:09:05+02:00
Na socialistinė valdžia butą nusavint gali vienu popieriuku, norėčiau pamatyt kaip jie depozitoriumui nurodys perleisti mano turimas akcijas...
Kapitalas yra kažkas kas generuoja grąža, turtas - kažkas ką turite. Jeigu jūsų butas išnuomotas - tai kapitalas, jeigu sėdit savo bute ir rašot komentarus su caps lock - tai turtas.
2025-11-12T13:09:30+02:00
Tai jis man ir generuoja grąžą. Kas mėnesį, nes jei dabar tokį nuomuočiausi, tai mokėčiau virš 1000 eur. minimum, kai įmoka dabar 400 eur. Kai išeisiu į pensiją, parduosiu ir nesuksiu galvos dėl pensijos dydžio. Puikus kapitalas su puikia grąža.
2025-11-12T13:12:13+02:00
Manau laikas knygas paskaityti ir pačiam aiškiau bus su savokom ir gal kažką naujo išmoksit. Nes dabar diskutuojam apie jūsų asmeninį finansų pasaulio suvokimą :)
2025-11-12T13:13:52+02:00
Ar manot, kad galima lauke gyvent, be būsto? Jei tas būtų įmanoma, tuomet sutikčiau, kad nuosavas būstas nėra kapitalas ir yra tik balastas, nes juk galima gyventi lauke! Bet jeigu to būsto neturi, tai nuomuojies ir moki nuomą, kuri dėl infliacijos ir kitų veiksnių, žymiai didesnė būna už įmokas po kiek tai laiko.
2025-11-12T13:15:13+02:00
Gal jau tu man neaiškink, ką aš turiu skaityt.
2025-11-12T13:22:58+02:00
Jie vienu popieriukiu gali įvesti neišmokėto kapitalo prieagio mokestį kaip kad Norvegija pvž. Tada beliks su šeima kraustytis į dykumą emyratuose. (ką pasiturintys norvegai dabar masiškai daro)
Mano erdvus butas, lyginant su socialistinio lagerio batų dėže man generuoja gražą - aš jame gerai jaučiuosi, išsimiegu, ir galiu parašyti daugiau komentarų. Be to, būsto paskola nuinfliuoja, reiškia, prieš 10m nusipirką būstą aš galiu parduoti jau su labai apčiuopama graža.
2025-11-12T13:30:37+02:00
Aš jokių knygų neskaičiau, bet savo pirmą 100k "uždirbau", ir pradėjau verslą pardavęs būtent sau pirktą būstą. Bet mūsų elitas aišku norėtų, kad būčiau nuomavęsis, toliau dirbčiau jiems, ir negrasinčiau užimti jų vietą jachtų klube.
2025-11-13T15:05:50+02:00
Tai kad graža ny nuseda
2025-11-12T06:40:12+02:00
We are from government and we here to help 😉
2025-11-12T10:22:01+02:00
Jo, čia geras. Originalas RONALD REAGAN once said that "The nine most terrifying words in the English language are: I'm from the Government, and I'm here to help. "
2025-11-12T07:09:47+02:00
Lygtais dar niekas neatmaine pasiulos paklausos? Gal politikam reiktu pasiimti ekonomikos pradžiamokslio vadovėlį pasiskaiti. Ai, bet jei jį perskaitys tai supras, kad jie su visa biurokratų armija ir savo reguliavimais nereikalingi.
2025-11-12T10:10:43+02:00
Sutinku. Bet nwreikalinga or policija šalyje, geriau rinka susitvarko šalyje kail nėra policijos ar teismų
2025-11-12T10:21:09+02:00
Na nukrypot į kitą kraštutinumą, be teismų neveiktų ir rinkos ekonomika, laivai ekonomikai vienas reikalingiausių dalykų yra įstaymo viršenybė. Kaitaip bus feodalizmas ar kažkas panašaus. Bet kuo daugiau norėsime rinkos reguliavimo tuo daugiau krypsime link komunizmo, o šitą dar daug kas atsimename ir žinome, kad tai neveikia. Aišku matosi , kad jauna karta jau pamiršo pasekmes ir dabar kai prie rinkos ekonomikos mūsų šalis pasiekė aukšiausią savo ekonomikos lygį atsiranda vėl noras kažką regulioti tipo politikai žino geriau kaip reikia visiems gyventi. Kai visiškai aišku ir be jokių studijų (įdomų kiek jos kainavo mūsų pinigų) , kad kai nori , kad kaina mažėtu reikai didinti pasiūlą, o kad pasiūla didėtu reikia mažinti barjerus jei to neužtenka gal būt reikia skatinti pasiūlą didinant tinkamų statybai sklypų kiekį ir gerinant infrastruktūrą.
2025-11-12T07:11:51+02:00
Seka kaip ir logiška: konkursas, studija, darbo grupė, analizė. O tada vėl rinkimai.
Kitaip sakant- pirkit kas tik dar įperkat. Nesigailėsit.
2025-11-12T11:51:50+02:00
Tai čia idealus variantas. Svarbiausia kad jie kažko daryti tik nepradėtų.
2025-11-12T07:13:50+02:00
kas išvis renka tą gentviliuka? aš nesu matęs, kad jis kažką gero pasiūlytų..
2025-11-12T09:39:05+02:00
Tai jis geras bukaprotis, dėl jam vadovaujant priimtų apsunkinimų statantis individualų namą (negali pats statytojas patvirtinti, kad pastatyta be esminių nukrypimų nuo esminių statinio projekto sprendinių, reikia samdytis lempinius ekspertus, kurie neva kažką tikrina, bet realybėje tik paima pinigus) ir brangsta ir sunkėja statyba, tuo pačiu mažėja ir būsto preinamums. Čia paėmiau tik vieną pvz., neabejoju, kad per savo ministro kadenciją yra pridaręs ir daugiau betvarkės, kas įtakoja būsto preinamumo mažėjimą.
2025-11-12T09:47:00+02:00
Nepotizmo Lietuvoje rinkimų užsimanei? Kam tau rinkimai - valdžia tau bus paskirta ir Anūkų, sūnelių marazoniukių, gentviliukų, pavilioniukų, sinkevyčiukų ir t.t.
2025-11-12T11:11:58+02:00
Reik tiesiog suprast, kad tas priedurnis atstovauja ne rinkėją, bet siaurus verslo interesus ir viskas stos į savo vietas.
2025-11-12T07:54:30+02:00
Problema pirmiausia, dėl tarpininkų vystytojų, Avulis pvz. pasilieka 20-30 proc. gryno pelno plius vystyttojo veiklos sąnaudos. Pridėkime dar PVM ir turime du trečdalius kainos. Todėl dabar šeimos jei ir įpirks gyvens mini chrusčiovkėse, kai tarybiniais laikais 40-45 kvadratai. Bet kokiu atveju problema didelė ir tai tiesiogiai liečia demografiją.
2025-11-12T09:45:56+02:00
Ar Avulis dirba su 20-30% "net profit margin"? Ar tikrai? Būtų labai keista jeigu sugebėtų tiek turėti.
2025-11-12T09:50:03+02:00
Čia tas pats, kad pasakyti bulvės brangios nes prekeiviai kainas užsideda. Nepagalvojote, kad tie kas stato jei galėtų pastatyti visą projektą nuo A iki Z ir parduoti svo darbą 20% brangiau tai ir darytu taip, be Avulio ar čia jie altruistai ir visi stengiasi, kad tik Avulis daugiau uždirbtu?
2025-11-12T10:51:53+02:00
Problema dėl tokių su komunistinėm mintim - kažkas per daug uždirba, tuoj pastatysim reguliatorių ir bus kuba. Ura tovariči!
2025-11-12T11:29:37+02:00
Kaip suprasti teiginį, kad vustytojas yra tarpininkas?
Vustytojas tiesioginė prasme pačios pirmos rankos.
2025-11-12T14:13:50+02:00
Taip projekto prie Vilniaus stadiono su 30 proc. Marža
2025-11-12T14:15:02+02:00
Gross, Operating ar Net?
Jeigu net, tai labai žiauriai miesto nenaudai.
2025-11-12T14:16:01+02:00
Jis pirmos rankos todėl, kad tarpininkas tarp kliento ir statytojo. Tik Lietuvoje viskas išversta aukštyn kojomis, didžiają dalį ir pasiima tarpininkas.
2025-11-12T14:20:37+02:00
Aišku, kad grynas, pažiūrėk dar rekvizituose Hanner finansiniai duomenys pamatysite, ko dar nesi matęs pamatysi ten ir 50 proc ir 100 proc marzas. Realiai pelnas 200 milijonų per 4 metus :)
2025-11-12T15:16:35+02:00
Tai, kad Hanner ir yra statytojas.
2025-11-12T15:41:45+02:00
Gerą nišą atradai, dar niekas nesugalvojo taip daryti kaip Avulis, nerk ir tu į 'tarpininkavimą', nereikės čia VŽ komentarų rašinėti. Tarpininkavimui gi net nuosavo kapitalo nereikia turėti.
2025-11-12T19:39:52+02:00
Na mes ne betonu o metalu užsiimame. Bet ačiū už pasiūlymą
2025-11-12T19:43:19+02:00
Hanner nėra statytojas, statytojas tas kuris stato, Hanner yra pseudo projekto valdytojas, pasamdo rangovas ir ale prižiūri, patys jie nei žmonių, nei gamybos neturi. Pagrindinė Avilio funkcija pramušti viską pas valdininkus ir ir nugręžti rangovus.
2025-11-13T19:14:54+02:00
idomus teiginys. nes negirdėjau kokios stayubos inones stato haneriui jo projektus. Gal gali pateikti bent du pavyzdius, kuri projekta kokia stayybos įmonė state haneriui jo uzsakymu?
2025-11-12T08:33:54+02:00
Eilinė imitacija plebėjam, kad labai dyyyyrba.
2025-11-12T09:06:22+02:00
Tokia "diskusija" primena SA ministrės pasakymą, kad jai svarbiausia "stiprus viešasis sektorius", o ne sveikas žmogus. Taip ir čia - ateina didysis brolis ir dabar spręs, ar leisti darbo liaudžiai turėti butą :)
Vienas baisiausių dalykų politikoje - ekonomikos teorijos neigimas. Neva tai ne pasiūla ir paklausa formuoja kainą, o seimo ar savivaldybės tarybos narių norai :) Ir jei koks teistas dėdė seime sako, kad darbo liaudžiai nereikia turėti buto, tai taip ir yra.
P.S. Būsto įperkamumas yra Vilniaus/Kauno ar visos Lietuvos problema? Nes kaži, ar Vilkaviškyje ar Alytuje būstas brangus, tiesiog žmonės ten nenori gyventi.
2025-11-12T11:19:41+02:00
Viską jie puikiai supranta. Klerkai ir reguliuoja pasiūlą per savo sugalvotas taisykles ir reikalavimus. Jie ten leteną uždėję. Jei tos letenos nebūtų, nenubyrėtų iš reikiamų žmonių gėrybių, todėl kuo didesnis reguliavimas, tuo daugiau naudų klerkams, nes kam reikia, kranelį atsuki, kam nereikia - prisuki. Win win, nes kas turi priėjimą prie klerkų, tie stato ir dėl būsto trūkumo žeriasi pelnus, o iš to, net neabejoju, ir klerkams nubyra.
2025-11-12T11:45:19+02:00
Pats gi esi biurokratas, tai nevaidink čia kvailio, jog nesupranti, kaip sistema dyyyrba.
2025-11-12T11:48:32+02:00
Tai biurokratas, tai užingridas, tai dar kažkas... Gerb. Auditoriau, mėtotės kaip blondinė tarp sugardadžių :) O paskui viešai apsimeluojate ir dingstate.
2025-11-12T11:59:01+02:00
O tai biurokratas negali būti užingridas? Ten tokių užingridinių torpedų departamentuose nors vežimų vežk.
2025-11-12T09:22:05+02:00
savivaldybių būstai vakarų europoje tai imigrantų getai. vietiniams jų praktiškai netenka.
2025-11-12T09:44:01+02:00
Priklauso nuo šalies.
2025-11-12T09:36:29+02:00
Klausimas p. Simonui, kokiame būste gyvena jis su savo šeima, nuosavame (tegul ir už paskolą įsigytame) ar nuomojamame? Manau, kad asmeninė nuostata skiriasi nuo tos, kuri siūloma kitiems. Jeigu kažkam apsimoka nuomoti būstą, kodėl neapsimoka turėti nuosavą...?
2025-11-12T19:45:20+02:00
Jis gyvena melnragėje, ten net draudžiamą ženklą pastatė draudžiama vakare pravažiuoti prie molo :(
2025-11-14T13:12:35+02:00
Netiesa.
2025-11-12T10:13:55+02:00
Šito dinastinio gentviliuko darbas yra įvilkt verslui palankią įdėją taip, kad atrodytų, jog ta idėja naudinga patiems plebėjams.
2025-11-12T10:16:13+02:00
Idėją*
2025-11-12T10:26:50+02:00
Vienas efektyvesnių būdų atrodo būtų didinti pasiūlą ir piginti būstą. t.y. greitinti leidimų išdavimus, lengvinti sąlygas statybų kad daugiau ar tankiau galima būtų statyti, naikinti pertekliunius aplinkosauginius A++ reikalavimus ir grįžti iki A ar A+, lengvinti dealiųjų planų rengimus ir derinimus, leisti lengviau konvertuoti patalpas iš vienos į kitą paskirtį. Iškart pasitaisytų situacija manau.
2025-11-12T10:51:15+02:00
Landlordam, kurie turi prieigą prie savivaldybių klerkų, tas nėra naudinga, nes tuomet statys visi ir daug, o tai mažins kainas. Landlordam to nereikia. To nereikia ir šitiems straipsnio personažams. Todėl imituojama, kad kažkas daroma vardan plebėjų :) Reliai tuščias straipsnis apie nieką.
2025-11-12T19:46:28+02:00
Iš tikrųjų nors Avulis skundžiasi, bet valdininkai yra tikrie Avilio draugai, kainų kėlimui :)
2025-11-12T10:38:14+02:00
Deja, bet taip gyvena vakarai. Žmonės traukia į didmiesčius ir už tai reikia stipriai primokėti.
2025-11-12T10:47:51+02:00
Lietuva nelygu VIlnius.. ir tai daznai pamirstama. Gal pagaliau regionai prades atsigaut ir jaunet kai bustas didmiesciuose nebus visiems lengvai prieinamas. Visur yra savu pliusu ir minusu. Kitas zingsnis turetu but mokestinis skatinimas tiems kas gyvena regionuose, pvz mazesni pajamu mokesciai ar transporto (nuosavo ir/ar viesojo) islaidu irasymas i sanaudas mokesciams sumazinti jeigu pvz dirbi didmiestyje o gyveni 30km nuo jo.
Kai ziurit i Vakaru Europa, ziurekit placiau..
2025-11-12T10:57:27+02:00
Kodėl mes turime duoti pinigus žmonėms, kad jie gyventų kaime? Kaime yra brangi mokykla, brangi poliklinika, viskas ten brangu (per capita). Tai kokia to prasmė? Nes Jums gražu, kai basa valstietė palaidais geltonais plaukais brenda per pienių pievą? :) :) :)
2025-11-12T11:07:25+02:00
Užingriduk, o kodėl mes turim duoti pinigus tiems, kas vaikus veda į privačias mokyklas ar gydosi privačiai? Tai kokia to prasmė?
2025-11-12T11:11:39+02:00
Miestų ekonominis produktyvumas be abejonės geresnis, bet tik trumpuoju laikotarpiu, nes dideliuose miestuose ką bedarysi, dėl mažo gyvenamo ploto ir soc faktorių (kaip kad basų valstiečių trūkumo/sugadinimo), visada ir be išimčių kritiškai krenta gimstamumas. kas yra, pavadinkime - "netvaru".
2025-11-12T11:20:50+02:00
Gerb. Auditorius (aka melagis) pasirodė.
Kaip Jūsų retorinis sušukimas susijęs su mano ar kito komentatoriaus komentaru? Jeigu vyrai kalba apie mergas, tai nekiškite savo trigrašio dėl lūpdažio spalvos :)
2025-11-12T11:22:52+02:00
Ar nepainiojate priežasties ir pasekmės? Kvailesni žmonės gimdo daugiau vaikų. Jei kvailesnį žmogų perkelsi į miestą, ar jis gimdys mažiau vaikų? O jei protingą žmogų perkelsi į miestą, ar jis daugiau gimdys vaikų? :) Miestas-kaimas yra dvasinė, o ne geografinė skirtis :)
2025-11-12T11:35:27+02:00
Būk nuoseklus savo pasisakymuose, užingriduk.
2025-11-12T11:41:28+02:00
Nu jo, užbaigti savo genetinę liniją, ir numirt vienam savo prirukytam bendrabučio kambary. išminties viršūnė tiesiog. Šanchajuje ir Seule TFR 0.5. Čia matyt dėl to kad ten genijai gyvena?
Pelių Utopija, štai kas vyksta dideliuose miestuose.
Anonimiškumas veda prie moralinio sugedimo, materializmo, nesibaigiančio šokininėjimo per santykius nuo šakos ant šakos. Be to, kokie dar vaikai, kai skruzdėlyne buto ploto mediana ~40kv/m ? Konkurencija dėl būstų visuose miestuose didelė, tai netgi turėdami tinkamą ir mylimą partnerį žmonės priversti gimdymą atidėlioti iki vaisingo amžiaus ribos, kad galėtų įpirkti pakankamą gyvenamą plotą vaikų auginimu.
2025-11-12T11:51:20+02:00
Aš esu nuoseklus laisvos rinkos (ne kraštutinės) šalininkas. Taip pat nuosekliai laikausi pozicijos, kad neaiškink, kaip man gyventi, aš neaiškinsiu, kur tau eiti :) Iš esmės šiais 2 teiginiais galiu apibendrinti visus savo komentarus :) :) :)
2025-11-12T11:57:57+02:00
Tai, kaip tikras liberalas, turbūt, pasisakai ir prieš ir vaiko krepšelį bei privačios medicinos priemokas?
2025-11-12T12:20:20+02:00
Bijau, kad šiuo metu "liberalas" dažniau reiškia komunistą, tai save labiau vadinčiau libertaru (bet ne kraštutiniu). Kadangi nesu tikras, ką vadinate "vaiko krepšeliu" ir "privačios medicinos priemokomis", tia negaliu atsakyti.
2025-11-12T13:58:21+02:00
Skatink pats ar su bendraminčiais, tik neversk savo fantazijų įgyvendinimui prisidėti visiems. Čia totalitarizmo dvasia - valdžia žino geriau. Visa šita kebeknė tik dėl augančio biurokratų taisyklių (valdininkų daugėja net mažėjan valdomųjų). Negalima beveik nieko daryti, o už bet kokį leidimą turi mokėti. O moka visada galutinis pirkėjas, tai jis išlaiko armiją veltėdžių, kurie jį bando įtikinti, kad kaltas koks nors statytojas "godus"
2025-11-12T10:59:00+02:00
Būstas kažkam vistiek priklausys. Taigi tikrasis klausimas yra ne - nuosavybė ar nuoma, o kas bus šeimininkai ;)
2025-11-12T11:01:01+02:00
Manau, kad Lietuvai kaip valstybei geriau kai žmonės turi nuosavą turtą butą ar pan. negu visi nuomojasi. Vistiek turint nturto prisirišimas prie šalies atsiranda, mažiau šansų emigruoti. Nes visuotine nuoma suinteresuoti stambieji ir smulkieji NT vystytojai, nes jiems reikia kad paskolas išmokėtų nuomininkai ir pelnas eitų. Šiaip daug investuotojai perka daug butų nuomai naujuose projektuose, kas irgi didina paklausą ir kainas. Man tai nepatinka, kai lietuvius durnina, kad nesinuomoja, daugmaž visa Europa nuomojasi, o lietuviai ne. Manau, kad gerai jeigu žmogus sau nusiperka kad ir per paskolą, tai sau ir išsimoka butą pvz. kuris ateityje tampa kaip pensijų fondas, kurį pardavęs Vilniuje ar Kaune gali išvykti į rajoną gyventi ir už skirtumą gerai pensiją leisti.
2025-11-12T11:14:50+02:00
Paminėkit nors vieną dalyką ką Gentvilas yra padaręs gerai.
Nors vieną.
Palauksiu.
2025-11-12T11:18:54+02:00
Mes ir taip gyvenam 'subscriptiono' pasaulyje, dar ir nuomos 'subscriptiona' idekit :) Ne aciu, noriu turet nuosava, ir moket uz kitu zmoniu subsidijas nenoriu.
2025-11-12T11:51:54+02:00
O leftardinis komunistas Simonas labai norėtų, kad žmogus neturėtų savo nuosavo būsto ir nuomotųsi iš visokių fondų ir pan., kurie jam trupinių patrupina, kyšių pakiša, kad jis tokią nuomonę čia viešai poziciontuotų.
2025-11-12T12:39:38+02:00
'leftardinis komunistas' agituojantis už didesnę turto-kapitalo atskirtį?
Stebinate titaniška minties galia, mielasis.
2025-11-12T12:55:23+02:00
Kaip dar vadint individą, kuris pasisako prieš asmeninę nuosavybę, jei ne leftardiniu komunistu?
2025-11-12T15:30:55+02:00
jis pasisako už dalies visuomenės teisę neribotai didinti savo turtą-nuosavybę, ir nuomoti ją kitai, didėjant atskirčiai. Čia labiau libertarizmas su politinio-ekonominio elito crony kapitalizmu.
2025-11-14T11:57:48+02:00
Gentviliukas jr., būdamas liberalas! pasisako ir už socialinius būstus, kuriuos perduotų vystytojai savivaldybėms vietoj infrastruktūros mokesčio. Kas tai? Tikrai ne liberalizmas.
2025-11-14T18:03:10+02:00
nejuokinkit, kur nors aptiktas žodis "socialinis būstas" kaip mainų natūra objektas jums jau parodo politines pažiūras? ;-DDD Tikrai ne.
Kas neprisimena ar dar buvo per jauni suprasti: mainai natūra yra senas geras būdas viarslui apstumti valstybę, pasiekęs apogėjų kirkilo sosdemų vyriausybės laikais, kai VP10-tukas mainė VST akcijas į Lietuvos energijos ir "kūrė" Leo LT natūriniais įnašais, o lubys įkalbėjo ją "natūra" "įnešt" L.dujų akcijas į SGD terminalą, kurio bendrasavininku būtų tapęs.
https://www.delfi.lt/verslas/energetika/blubys-nusitaike-i-lietuvos-dujas-19534352
2025-11-14T18:04:53+02:00
Liberalas siūlo daugiau socialinių būstų! Kaip jums oksimoronas?
2025-11-12T11:36:43+02:00
Įdomu kokia dalis “single family homes” priklauso vieną būstą turintiems
2025-11-12T12:07:50+02:00
Sugadinus NT mokesti belieka diskutuoti kas geriau, kol nera normalaus NT mokescio, ipirkti NT bus sunku
2025-11-12T12:45:55+02:00
paskatos investuoti į antrą-trečią-penktą-dešimtą būstą šiek tiek mažėja, bet mikroskopiškai, ir lieka galimybė jo visai išvengti per neapmokestinamą šv. "pirmą turtą".
Belieka tikėtis kad "kairiosiomis" apsimetusias, pirmiausia savimi ir kitais brangaus turto savininkais besirūpinančias budbergytes-leiputes, pasiūliusias šeimai 900 tūkst.€ neapmokestinamo turto ribą, su nukvakusiais sysais po dešimtmečio kito pakeis nauja karta, prisiimanti daugiau atsakomybės už šalies ateitį.
2025-11-12T12:46:22+02:00
JAV daugylyje valstijų NT mokestis 2%, bet gipskartonio bungaluvkės po milijoną kainuoja. Jūs sugebate matyti tik trumpalaikius savo pasiūlymų efektus.
2025-11-12T12:43:29+02:00
Vakarų Europos pseodocializmas yra toks:
Senasis elitas, kurie spėjo uždirbti pinigus pramonės revoliucijos metu, už po savęs, vidurinei klasei ištraukė kopečias. Lobindami socialistus, sudarė sandorį su išlaikytinių klase, ir prastūme tokią santvarką, (progresiniai, gyvenamo turto, automobilių mokesčiai, etc), kad Vidurinės klasės atstovai (kurie maitina visą visuomenę) faktiškai gyvena nuo algos iki algos, ir neturi šansų sutaupyti pinigų, pradėti verslus, įgauti reikšmingą įtaką, ir taip sudaryti jų santykiniam senojo elito statusui grėsmę. Nuosavas būstas tai būdas vidurinės ir darbo klasės atstovams bent savo vaikam kažką palikti, bet vakarų europoje net šito nėra.
2025-11-12T14:04:57+02:00
Socializmas gajus - kai 80% gali geriausiu atveju dirbti tai ką sugalvojo kiti, jie mikliai balsuoja už žadančius viską "sąžiningai atimti ir padalinti". Demokratijos dabartiniu pavidalu slenka link diktatūrų - nemoki, neraštinga dauguma sprendžia ką daryti su kitų žmonių pinigais. Kiek daug aplink kaltinančių valdžią, kad kažką leido. Atrodo, kad drausti viską geriausia idėja. O biurokratui saugiausia nepersistengti, nes tai irgi gali būti pražūtinga jam pačiam
2025-11-12T14:19:34+02:00
jie norėtų, kad visi vergautų bankams, toks tikslas
2025-11-12T15:28:29+02:00
Jeigu pagal ekspertų prognozes gyventojų skaičius Lietuvoje iki 2050 metų mažės ~30% iki 1,9-2,2 mln., tai sprendžiama orinė problemą. Su tokiomis demografinėmis tendencijomis ir Lietuvos tankiu apskritai daugiabučius reikėtų uždrausti statyti, leisti tik vienbučius namus. Nes kaip matom pagal vakarų šalis, daugiabučiai tai getai ir nusikalstamumo lizdai. Ir apskritai kas turi būti pas žmogų galvoje, kad dabar imti 25-30 metų paskolą butui, ypač sovietinės statybos name (kuriuose dabar 2/3 gyventojų senukai, kurie per tuos 25 metus išmirs), kuris paskolos išsimokėjimo pabaigoje bus bevertis, nes nebus kam juose gyventi.
2025-11-13T15:10:53+02:00
Kas eme paskolas prie 200mma dabar moka santykinai labai mażai?
2025-11-13T18:38:02+02:00
Gyvens zmones pabege is zlugusiu Lietuvos rajonu, nes butai bus pigus. Na aisku ir tuose senuose daugiabuciuose bus nelabai imanoma gyventi, bet jie netures pasirinkimo.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nuoma pabrangs ir liksi ant ledo senatvej?
Tik už nuosavybę
nieko nesprendžia žmogelio norai. Gali turėti nuosavybę , uždės mokesčius, pats parduosi ir ačiū pasakysi kad leidžia savo būstą nuomotis.
Ateis rinkimai rinksim tuos kurie nuims mokesčius
bet čia sovietinis mentalitetas... reikėtų fokusuotis į kapitalo auginimą, ne butų pirkimą. Nes dabar nuosavybės turėjimas skamba kaip problemos maskavimas. kaip kažkas minėjo, uždės mokesčius bustui ir viskas.... jeigu pinigų nėra ir buto nebelieka
Girdit - NORAS TURĖTI SAVO NUOSAVYBĘ - SOVIETINIS MENTALITETAS. Kodėl butas/namas ne kapitalas? Aplamai, augink savo kapitalą kiek nori, socialistų valdžia jei tik jiems leisi - atims viską. Kokosui - ar yra BENT VIENA partija lietuvoj kuri žadėtų mokesčių mažinimą?
O būstas ne kapitalas? :)
Jeigu tu tame būste gyveno - ne, tai ne kapitalas, o tavo namai ir dažna bėda kad tas būstas yra vienintelis "kapitalas". Kapitalas turi generuoti kažkokią grąža, nes kitu atveju tai tik turto vienetas, kaip, kad automobilis.
Na socialistinė valdžia butą nusavint gali vienu popieriuku, norėčiau pamatyt kaip jie depozitoriumui nurodys perleisti mano turimas akcijas... Kapitalas yra kažkas kas generuoja grąža, turtas - kažkas ką turite. Jeigu jūsų butas išnuomotas - tai kapitalas, jeigu sėdit savo bute ir rašot komentarus su caps lock - tai turtas.
Tai jis man ir generuoja grąžą. Kas mėnesį, nes jei dabar tokį nuomuočiausi, tai mokėčiau virš 1000 eur. minimum, kai įmoka dabar 400 eur. Kai išeisiu į pensiją, parduosiu ir nesuksiu galvos dėl pensijos dydžio. Puikus kapitalas su puikia grąža.
Manau laikas knygas paskaityti ir pačiam aiškiau bus su savokom ir gal kažką naujo išmoksit. Nes dabar diskutuojam apie jūsų asmeninį finansų pasaulio suvokimą :)
Ar manot, kad galima lauke gyvent, be būsto? Jei tas būtų įmanoma, tuomet sutikčiau, kad nuosavas būstas nėra kapitalas ir yra tik balastas, nes juk galima gyventi lauke! Bet jeigu to būsto neturi, tai nuomuojies ir moki nuomą, kuri dėl infliacijos ir kitų veiksnių, žymiai didesnė būna už įmokas po kiek tai laiko.
Gal jau tu man neaiškink, ką aš turiu skaityt.
Jie vienu popieriukiu gali įvesti neišmokėto kapitalo prieagio mokestį kaip kad Norvegija pvž. Tada beliks su šeima kraustytis į dykumą emyratuose. (ką pasiturintys norvegai dabar masiškai daro) Mano erdvus butas, lyginant su socialistinio lagerio batų dėže man generuoja gražą - aš jame gerai jaučiuosi, išsimiegu, ir galiu parašyti daugiau komentarų. Be to, būsto paskola nuinfliuoja, reiškia, prieš 10m nusipirką būstą aš galiu parduoti jau su labai apčiuopama graža.
Aš jokių knygų neskaičiau, bet savo pirmą 100k "uždirbau", ir pradėjau verslą pardavęs būtent sau pirktą būstą. Bet mūsų elitas aišku norėtų, kad būčiau nuomavęsis, toliau dirbčiau jiems, ir negrasinčiau užimti jų vietą jachtų klube.
Tai kad graža ny nuseda
We are from government and we here to help 😉
Jo, čia geras. Originalas RONALD REAGAN once said that "The nine most terrifying words in the English language are: I'm from the Government, and I'm here to help. "
Lygtais dar niekas neatmaine pasiulos paklausos? Gal politikam reiktu pasiimti ekonomikos pradžiamokslio vadovėlį pasiskaiti. Ai, bet jei jį perskaitys tai supras, kad jie su visa biurokratų armija ir savo reguliavimais nereikalingi.
Sutinku. Bet nwreikalinga or policija šalyje, geriau rinka susitvarko šalyje kail nėra policijos ar teismų
Na nukrypot į kitą kraštutinumą, be teismų neveiktų ir rinkos ekonomika, laivai ekonomikai vienas reikalingiausių dalykų yra įstaymo viršenybė. Kaitaip bus feodalizmas ar kažkas panašaus. Bet kuo daugiau norėsime rinkos reguliavimo tuo daugiau krypsime link komunizmo, o šitą dar daug kas atsimename ir žinome, kad tai neveikia. Aišku matosi , kad jauna karta jau pamiršo pasekmes ir dabar kai prie rinkos ekonomikos mūsų šalis pasiekė aukšiausią savo ekonomikos lygį atsiranda vėl noras kažką regulioti tipo politikai žino geriau kaip reikia visiems gyventi. Kai visiškai aišku ir be jokių studijų (įdomų kiek jos kainavo mūsų pinigų) , kad kai nori , kad kaina mažėtu reikai didinti pasiūlą, o kad pasiūla didėtu reikia mažinti barjerus jei to neužtenka gal būt reikia skatinti pasiūlą didinant tinkamų statybai sklypų kiekį ir gerinant infrastruktūrą.
Seka kaip ir logiška: konkursas, studija, darbo grupė, analizė. O tada vėl rinkimai. Kitaip sakant- pirkit kas tik dar įperkat. Nesigailėsit.
Tai čia idealus variantas. Svarbiausia kad jie kažko daryti tik nepradėtų.
kas išvis renka tą gentviliuka? aš nesu matęs, kad jis kažką gero pasiūlytų..
Tai jis geras bukaprotis, dėl jam vadovaujant priimtų apsunkinimų statantis individualų namą (negali pats statytojas patvirtinti, kad pastatyta be esminių nukrypimų nuo esminių statinio projekto sprendinių, reikia samdytis lempinius ekspertus, kurie neva kažką tikrina, bet realybėje tik paima pinigus) ir brangsta ir sunkėja statyba, tuo pačiu mažėja ir būsto preinamums. Čia paėmiau tik vieną pvz., neabejoju, kad per savo ministro kadenciją yra pridaręs ir daugiau betvarkės, kas įtakoja būsto preinamumo mažėjimą.
Nepotizmo Lietuvoje rinkimų užsimanei? Kam tau rinkimai - valdžia tau bus paskirta ir Anūkų, sūnelių marazoniukių, gentviliukų, pavilioniukų, sinkevyčiukų ir t.t.
Reik tiesiog suprast, kad tas priedurnis atstovauja ne rinkėją, bet siaurus verslo interesus ir viskas stos į savo vietas.
Problema pirmiausia, dėl tarpininkų vystytojų, Avulis pvz. pasilieka 20-30 proc. gryno pelno plius vystyttojo veiklos sąnaudos. Pridėkime dar PVM ir turime du trečdalius kainos. Todėl dabar šeimos jei ir įpirks gyvens mini chrusčiovkėse, kai tarybiniais laikais 40-45 kvadratai. Bet kokiu atveju problema didelė ir tai tiesiogiai liečia demografiją.
Ar Avulis dirba su 20-30% "net profit margin"? Ar tikrai? Būtų labai keista jeigu sugebėtų tiek turėti.
Čia tas pats, kad pasakyti bulvės brangios nes prekeiviai kainas užsideda. Nepagalvojote, kad tie kas stato jei galėtų pastatyti visą projektą nuo A iki Z ir parduoti svo darbą 20% brangiau tai ir darytu taip, be Avulio ar čia jie altruistai ir visi stengiasi, kad tik Avulis daugiau uždirbtu?
Problema dėl tokių su komunistinėm mintim - kažkas per daug uždirba, tuoj pastatysim reguliatorių ir bus kuba. Ura tovariči!
Kaip suprasti teiginį, kad vustytojas yra tarpininkas? Vustytojas tiesioginė prasme pačios pirmos rankos.
Taip projekto prie Vilniaus stadiono su 30 proc. Marža
Gross, Operating ar Net? Jeigu net, tai labai žiauriai miesto nenaudai.
Jis pirmos rankos todėl, kad tarpininkas tarp kliento ir statytojo. Tik Lietuvoje viskas išversta aukštyn kojomis, didžiają dalį ir pasiima tarpininkas.
Aišku, kad grynas, pažiūrėk dar rekvizituose Hanner finansiniai duomenys pamatysite, ko dar nesi matęs pamatysi ten ir 50 proc ir 100 proc marzas. Realiai pelnas 200 milijonų per 4 metus :)
Tai, kad Hanner ir yra statytojas.
Gerą nišą atradai, dar niekas nesugalvojo taip daryti kaip Avulis, nerk ir tu į 'tarpininkavimą', nereikės čia VŽ komentarų rašinėti. Tarpininkavimui gi net nuosavo kapitalo nereikia turėti.
Na mes ne betonu o metalu užsiimame. Bet ačiū už pasiūlymą
Hanner nėra statytojas, statytojas tas kuris stato, Hanner yra pseudo projekto valdytojas, pasamdo rangovas ir ale prižiūri, patys jie nei žmonių, nei gamybos neturi. Pagrindinė Avilio funkcija pramušti viską pas valdininkus ir ir nugręžti rangovus.
idomus teiginys. nes negirdėjau kokios stayubos inones stato haneriui jo projektus. Gal gali pateikti bent du pavyzdius, kuri projekta kokia stayybos įmonė state haneriui jo uzsakymu?
Eilinė imitacija plebėjam, kad labai dyyyyrba.
Tokia "diskusija" primena SA ministrės pasakymą, kad jai svarbiausia "stiprus viešasis sektorius", o ne sveikas žmogus. Taip ir čia - ateina didysis brolis ir dabar spręs, ar leisti darbo liaudžiai turėti butą :) Vienas baisiausių dalykų politikoje - ekonomikos teorijos neigimas. Neva tai ne pasiūla ir paklausa formuoja kainą, o seimo ar savivaldybės tarybos narių norai :) Ir jei koks teistas dėdė seime sako, kad darbo liaudžiai nereikia turėti buto, tai taip ir yra. P.S. Būsto įperkamumas yra Vilniaus/Kauno ar visos Lietuvos problema? Nes kaži, ar Vilkaviškyje ar Alytuje būstas brangus, tiesiog žmonės ten nenori gyventi.
Viską jie puikiai supranta. Klerkai ir reguliuoja pasiūlą per savo sugalvotas taisykles ir reikalavimus. Jie ten leteną uždėję. Jei tos letenos nebūtų, nenubyrėtų iš reikiamų žmonių gėrybių, todėl kuo didesnis reguliavimas, tuo daugiau naudų klerkams, nes kam reikia, kranelį atsuki, kam nereikia - prisuki. Win win, nes kas turi priėjimą prie klerkų, tie stato ir dėl būsto trūkumo žeriasi pelnus, o iš to, net neabejoju, ir klerkams nubyra.
Pats gi esi biurokratas, tai nevaidink čia kvailio, jog nesupranti, kaip sistema dyyyrba.
Tai biurokratas, tai užingridas, tai dar kažkas... Gerb. Auditoriau, mėtotės kaip blondinė tarp sugardadžių :) O paskui viešai apsimeluojate ir dingstate.
O tai biurokratas negali būti užingridas? Ten tokių užingridinių torpedų departamentuose nors vežimų vežk.
savivaldybių būstai vakarų europoje tai imigrantų getai. vietiniams jų praktiškai netenka.
Priklauso nuo šalies.
Klausimas p. Simonui, kokiame būste gyvena jis su savo šeima, nuosavame (tegul ir už paskolą įsigytame) ar nuomojamame? Manau, kad asmeninė nuostata skiriasi nuo tos, kuri siūloma kitiems. Jeigu kažkam apsimoka nuomoti būstą, kodėl neapsimoka turėti nuosavą...?
Jis gyvena melnragėje, ten net draudžiamą ženklą pastatė draudžiama vakare pravažiuoti prie molo :(
Netiesa.
Šito dinastinio gentviliuko darbas yra įvilkt verslui palankią įdėją taip, kad atrodytų, jog ta idėja naudinga patiems plebėjams.
Idėją*
Vienas efektyvesnių būdų atrodo būtų didinti pasiūlą ir piginti būstą. t.y. greitinti leidimų išdavimus, lengvinti sąlygas statybų kad daugiau ar tankiau galima būtų statyti, naikinti pertekliunius aplinkosauginius A++ reikalavimus ir grįžti iki A ar A+, lengvinti dealiųjų planų rengimus ir derinimus, leisti lengviau konvertuoti patalpas iš vienos į kitą paskirtį. Iškart pasitaisytų situacija manau.
Landlordam, kurie turi prieigą prie savivaldybių klerkų, tas nėra naudinga, nes tuomet statys visi ir daug, o tai mažins kainas. Landlordam to nereikia. To nereikia ir šitiems straipsnio personažams. Todėl imituojama, kad kažkas daroma vardan plebėjų :) Reliai tuščias straipsnis apie nieką.
Iš tikrųjų nors Avulis skundžiasi, bet valdininkai yra tikrie Avilio draugai, kainų kėlimui :)
Deja, bet taip gyvena vakarai. Žmonės traukia į didmiesčius ir už tai reikia stipriai primokėti.
Lietuva nelygu VIlnius.. ir tai daznai pamirstama. Gal pagaliau regionai prades atsigaut ir jaunet kai bustas didmiesciuose nebus visiems lengvai prieinamas. Visur yra savu pliusu ir minusu. Kitas zingsnis turetu but mokestinis skatinimas tiems kas gyvena regionuose, pvz mazesni pajamu mokesciai ar transporto (nuosavo ir/ar viesojo) islaidu irasymas i sanaudas mokesciams sumazinti jeigu pvz dirbi didmiestyje o gyveni 30km nuo jo. Kai ziurit i Vakaru Europa, ziurekit placiau..
Kodėl mes turime duoti pinigus žmonėms, kad jie gyventų kaime? Kaime yra brangi mokykla, brangi poliklinika, viskas ten brangu (per capita). Tai kokia to prasmė? Nes Jums gražu, kai basa valstietė palaidais geltonais plaukais brenda per pienių pievą? :) :) :)
Užingriduk, o kodėl mes turim duoti pinigus tiems, kas vaikus veda į privačias mokyklas ar gydosi privačiai? Tai kokia to prasmė?
Miestų ekonominis produktyvumas be abejonės geresnis, bet tik trumpuoju laikotarpiu, nes dideliuose miestuose ką bedarysi, dėl mažo gyvenamo ploto ir soc faktorių (kaip kad basų valstiečių trūkumo/sugadinimo), visada ir be išimčių kritiškai krenta gimstamumas. kas yra, pavadinkime - "netvaru".
Gerb. Auditorius (aka melagis) pasirodė. Kaip Jūsų retorinis sušukimas susijęs su mano ar kito komentatoriaus komentaru? Jeigu vyrai kalba apie mergas, tai nekiškite savo trigrašio dėl lūpdažio spalvos :)
Ar nepainiojate priežasties ir pasekmės? Kvailesni žmonės gimdo daugiau vaikų. Jei kvailesnį žmogų perkelsi į miestą, ar jis gimdys mažiau vaikų? O jei protingą žmogų perkelsi į miestą, ar jis daugiau gimdys vaikų? :) Miestas-kaimas yra dvasinė, o ne geografinė skirtis :)
Būk nuoseklus savo pasisakymuose, užingriduk.
Nu jo, užbaigti savo genetinę liniją, ir numirt vienam savo prirukytam bendrabučio kambary. išminties viršūnė tiesiog. Šanchajuje ir Seule TFR 0.5. Čia matyt dėl to kad ten genijai gyvena? Pelių Utopija, štai kas vyksta dideliuose miestuose. Anonimiškumas veda prie moralinio sugedimo, materializmo, nesibaigiančio šokininėjimo per santykius nuo šakos ant šakos. Be to, kokie dar vaikai, kai skruzdėlyne buto ploto mediana ~40kv/m ? Konkurencija dėl būstų visuose miestuose didelė, tai netgi turėdami tinkamą ir mylimą partnerį žmonės priversti gimdymą atidėlioti iki vaisingo amžiaus ribos, kad galėtų įpirkti pakankamą gyvenamą plotą vaikų auginimu.
Aš esu nuoseklus laisvos rinkos (ne kraštutinės) šalininkas. Taip pat nuosekliai laikausi pozicijos, kad neaiškink, kaip man gyventi, aš neaiškinsiu, kur tau eiti :) Iš esmės šiais 2 teiginiais galiu apibendrinti visus savo komentarus :) :) :)
Tai, kaip tikras liberalas, turbūt, pasisakai ir prieš ir vaiko krepšelį bei privačios medicinos priemokas?
Bijau, kad šiuo metu "liberalas" dažniau reiškia komunistą, tai save labiau vadinčiau libertaru (bet ne kraštutiniu). Kadangi nesu tikras, ką vadinate "vaiko krepšeliu" ir "privačios medicinos priemokomis", tia negaliu atsakyti.
Skatink pats ar su bendraminčiais, tik neversk savo fantazijų įgyvendinimui prisidėti visiems. Čia totalitarizmo dvasia - valdžia žino geriau. Visa šita kebeknė tik dėl augančio biurokratų taisyklių (valdininkų daugėja net mažėjan valdomųjų). Negalima beveik nieko daryti, o už bet kokį leidimą turi mokėti. O moka visada galutinis pirkėjas, tai jis išlaiko armiją veltėdžių, kurie jį bando įtikinti, kad kaltas koks nors statytojas "godus"
Būstas kažkam vistiek priklausys. Taigi tikrasis klausimas yra ne - nuosavybė ar nuoma, o kas bus šeimininkai ;)
Manau, kad Lietuvai kaip valstybei geriau kai žmonės turi nuosavą turtą butą ar pan. negu visi nuomojasi. Vistiek turint nturto prisirišimas prie šalies atsiranda, mažiau šansų emigruoti. Nes visuotine nuoma suinteresuoti stambieji ir smulkieji NT vystytojai, nes jiems reikia kad paskolas išmokėtų nuomininkai ir pelnas eitų. Šiaip daug investuotojai perka daug butų nuomai naujuose projektuose, kas irgi didina paklausą ir kainas. Man tai nepatinka, kai lietuvius durnina, kad nesinuomoja, daugmaž visa Europa nuomojasi, o lietuviai ne. Manau, kad gerai jeigu žmogus sau nusiperka kad ir per paskolą, tai sau ir išsimoka butą pvz. kuris ateityje tampa kaip pensijų fondas, kurį pardavęs Vilniuje ar Kaune gali išvykti į rajoną gyventi ir už skirtumą gerai pensiją leisti.
Paminėkit nors vieną dalyką ką Gentvilas yra padaręs gerai. Nors vieną. Palauksiu.
Mes ir taip gyvenam 'subscriptiono' pasaulyje, dar ir nuomos 'subscriptiona' idekit :) Ne aciu, noriu turet nuosava, ir moket uz kitu zmoniu subsidijas nenoriu.
O leftardinis komunistas Simonas labai norėtų, kad žmogus neturėtų savo nuosavo būsto ir nuomotųsi iš visokių fondų ir pan., kurie jam trupinių patrupina, kyšių pakiša, kad jis tokią nuomonę čia viešai poziciontuotų.
'leftardinis komunistas' agituojantis už didesnę turto-kapitalo atskirtį? Stebinate titaniška minties galia, mielasis.
Kaip dar vadint individą, kuris pasisako prieš asmeninę nuosavybę, jei ne leftardiniu komunistu?
jis pasisako už dalies visuomenės teisę neribotai didinti savo turtą-nuosavybę, ir nuomoti ją kitai, didėjant atskirčiai. Čia labiau libertarizmas su politinio-ekonominio elito crony kapitalizmu.
Gentviliukas jr., būdamas liberalas! pasisako ir už socialinius būstus, kuriuos perduotų vystytojai savivaldybėms vietoj infrastruktūros mokesčio. Kas tai? Tikrai ne liberalizmas.
nejuokinkit, kur nors aptiktas žodis "socialinis būstas" kaip mainų natūra objektas jums jau parodo politines pažiūras? ;-DDD Tikrai ne. Kas neprisimena ar dar buvo per jauni suprasti: mainai natūra yra senas geras būdas viarslui apstumti valstybę, pasiekęs apogėjų kirkilo sosdemų vyriausybės laikais, kai VP10-tukas mainė VST akcijas į Lietuvos energijos ir "kūrė" Leo LT natūriniais įnašais, o lubys įkalbėjo ją "natūra" "įnešt" L.dujų akcijas į SGD terminalą, kurio bendrasavininku būtų tapęs. https://www.delfi.lt/verslas/energetika/blubys-nusitaike-i-lietuvos-dujas-19534352
Liberalas siūlo daugiau socialinių būstų! Kaip jums oksimoronas?
Įdomu kokia dalis “single family homes” priklauso vieną būstą turintiems
Sugadinus NT mokesti belieka diskutuoti kas geriau, kol nera normalaus NT mokescio, ipirkti NT bus sunku
paskatos investuoti į antrą-trečią-penktą-dešimtą būstą šiek tiek mažėja, bet mikroskopiškai, ir lieka galimybė jo visai išvengti per neapmokestinamą šv. "pirmą turtą". Belieka tikėtis kad "kairiosiomis" apsimetusias, pirmiausia savimi ir kitais brangaus turto savininkais besirūpinančias budbergytes-leiputes, pasiūliusias šeimai 900 tūkst.€ neapmokestinamo turto ribą, su nukvakusiais sysais po dešimtmečio kito pakeis nauja karta, prisiimanti daugiau atsakomybės už šalies ateitį.
JAV daugylyje valstijų NT mokestis 2%, bet gipskartonio bungaluvkės po milijoną kainuoja. Jūs sugebate matyti tik trumpalaikius savo pasiūlymų efektus.
Vakarų Europos pseodocializmas yra toks: Senasis elitas, kurie spėjo uždirbti pinigus pramonės revoliucijos metu, už po savęs, vidurinei klasei ištraukė kopečias. Lobindami socialistus, sudarė sandorį su išlaikytinių klase, ir prastūme tokią santvarką, (progresiniai, gyvenamo turto, automobilių mokesčiai, etc), kad Vidurinės klasės atstovai (kurie maitina visą visuomenę) faktiškai gyvena nuo algos iki algos, ir neturi šansų sutaupyti pinigų, pradėti verslus, įgauti reikšmingą įtaką, ir taip sudaryti jų santykiniam senojo elito statusui grėsmę. Nuosavas būstas tai būdas vidurinės ir darbo klasės atstovams bent savo vaikam kažką palikti, bet vakarų europoje net šito nėra.
Socializmas gajus - kai 80% gali geriausiu atveju dirbti tai ką sugalvojo kiti, jie mikliai balsuoja už žadančius viską "sąžiningai atimti ir padalinti". Demokratijos dabartiniu pavidalu slenka link diktatūrų - nemoki, neraštinga dauguma sprendžia ką daryti su kitų žmonių pinigais. Kiek daug aplink kaltinančių valdžią, kad kažką leido. Atrodo, kad drausti viską geriausia idėja. O biurokratui saugiausia nepersistengti, nes tai irgi gali būti pražūtinga jam pačiam
jie norėtų, kad visi vergautų bankams, toks tikslas
Jeigu pagal ekspertų prognozes gyventojų skaičius Lietuvoje iki 2050 metų mažės ~30% iki 1,9-2,2 mln., tai sprendžiama orinė problemą. Su tokiomis demografinėmis tendencijomis ir Lietuvos tankiu apskritai daugiabučius reikėtų uždrausti statyti, leisti tik vienbučius namus. Nes kaip matom pagal vakarų šalis, daugiabučiai tai getai ir nusikalstamumo lizdai. Ir apskritai kas turi būti pas žmogų galvoje, kad dabar imti 25-30 metų paskolą butui, ypač sovietinės statybos name (kuriuose dabar 2/3 gyventojų senukai, kurie per tuos 25 metus išmirs), kuris paskolos išsimokėjimo pabaigoje bus bevertis, nes nebus kam juose gyventi.
Kas eme paskolas prie 200mma dabar moka santykinai labai mażai?
Gyvens zmones pabege is zlugusiu Lietuvos rajonu, nes butai bus pigus. Na aisku ir tuose senuose daugiabuciuose bus nelabai imanoma gyventi, bet jie netures pasirinkimo.