Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

23
  • 2025-11-04T12:07:10+02:00

    Akivaizdus lėšų švaistymas. Oro uoste lėktuvai kas antrą dieną negali leistis ir kilti, o tuo tarpu vadovybė srebia otkatus nuo milijoninių daržinių projektavimo ir statybos sutarčių…

    • 2025-11-04T13:51:19+02:00

      Tai aišku. Kam mums apskritai oro uostas, juk nė vieno savo lėktuvo neturim. Tipinis žemaitaičio rinkėjas...

    • 2025-11-04T14:42:45+02:00

      Stovi tuščias senasis išvykimo terminalas, galima puikiai konvertuoti į atvykimo terminalą, jei šiek tiek fantazijos ir smegenų būtų, bet paprasčiau mokesčių mokėtojų pinigus taškyti pompastikai ir otkatus srėbti…

    • 2025-11-04T16:00:14+02:00

      Tai jis rekonstruojamas, bet to tikrai nepakaks :)

  • 2025-11-04T12:11:08+02:00

    Reikėtų vizijos ir oro uostą turėti vieną pagrindinį tarp Kauno ir Vilniaus. Nėra stuburo valdžioje, juk oro uostą statant dauguma pinigų liktų Lietuvoje, ir darbo užmokestis ir medžiagos vietinės.

    • 2025-11-04T12:29:47+02:00

      O kam jo ten? Kad toliau važinėti reiktų?

    • 2025-11-04T20:16:04+02:00

      Kad mažesnė garso tarša mieste būtų. Galima padaryti greitąjį traukinį tarp Kauno ir Vilniaus. Plius Vilniuje būtų mažesni kamščiai, nes juk visa Lietuva skraido iš Vilniaus. Plius iš karinės pusės dar vieną stiprų oro uostą turėti būtų pliusas. Daug yra pliusų.

    • 2025-11-05T08:15:48+02:00

      kad kitiems arčiau važiuoti, negalvok tik apie savo kaimą.

    • 2025-11-05T09:43:22+02:00

      Kad dauguma Lietuvos skraidančių yra iš to "kaimo" :)

  • 2025-11-04T13:06:40+02:00

    Puikus projektas. Reikia daugiau tokių. Vilnius tampa pavyzdžiu kitiems miestams. Dar reikia tramvajaus. Bet visuomet atsiras verksnių, kuriems investicijos yra lėšų švaistymas.

    • 2025-11-04T14:08:00+02:00

      Ne investicija į oro uostą švaistymas, o investicija mokant žymiam architektūros biurui kokius 75 proc sumos vien už vardą. Ir dar suma iškeliaus į užsienį, o ne liks vietoje

    • 2025-11-04T14:10:29+02:00

      Koks nors kitas projektas iš konkurso būtų geresnis pasirinkimas Jūsų manymu?

    • 2025-11-04T14:47:06+02:00

      Su vilnietišku mąstymu, kur šimto metrų nesugeba dauguma nueiti pėstute ir be mašinytės net kvėpuoti atrodo nesugeba ir kur VT yra ne galimybė, o trukdis, ir to klouno mero poste, kuris yra visiškas neišmanėlis apie judėjimą mieste, apie tramvajų galime tik pasvajoti...

    • 2025-11-04T22:16:07+02:00

      Kurio suvokimas apie viešąjį transportą apsiriboja sparnuotom frazėm, ir kuris įsivaizduoja, kad tokio miesto kaip Vilniaus, kuris plačiai išsidėstęs, gyventojų tankis itin mažas, su iš skirtingų pusių suvažiuojančiais srautais, važiuojantis kas 15 min. tramvajus 2 maršrutais geriau, nei kas porą minučių važiuojantys autobusai, tokiomis pat dedikuotomis juostomis, tik esant įvykiui, galintys kliūtį apvažiuoti ar net gatvę pakeisti, ir kurie aptarnauja 100+ maršrutų skirtingų, už tą pačią kainą! Bet žinoma, sapaliotojams pinigai nė motais, atsiras.

  • 2025-11-04T14:55:51+02:00

    įmonės pavadinimas kaip alahu akbar. Stop islamisation of Lithuania Kol dar nevėlu.

    • 2025-11-06T14:15:01+02:00

      Verta pasidomėti, prieš ką nors rašant: Ištrauka iš Vikipedija: "Zaha Hadid gimė 1950 m. spalio 31 d. Bagdade. Ji baigė matematikos bakalauro studijas Amerikiečių universitete Beirute, Libane. 1972 m. Zaha Hadid išvyko į Londoną, kur mokėsi Architektūros asociacijoje, dirbo Metropoliteno architektūros biure. 1979 m. ji Londone įkūrė savo architektūros firmą „Zaha Hadid Architects“. " Talentinga, pasaulinio lygio architektė, gyvenimas Didžioji Britanija, JAV, moters tokią viršūnę pasiekusios arch.srityje daugiau nežinau, mirė 66 metų.

  • 2025-11-04T15:15:07+02:00

    anekdotas? ane?

  • 2025-11-04T18:09:22+02:00

    Mano nuomone, tegu daro, o vertinsime kai bus padaryta. Garsus architektai ne šiaip garsūs, tai pažiūrėsime.

  • 2025-11-04T19:23:38+02:00

    Labai liūdna, kad pinigai iškeliauja iš Lietuvos- nejaugi negalima leisti uždirbti vietiniams architektams, kad visi mokesčiai liktų Lietuvoje???

    • 2025-11-04T22:18:24+02:00

      Kiek turime architektų agentūrų Lietuvoje, kurios projektuoja tokius inžinerinius statinius ir turi atitinkamą patirtį? Ar studentams duoti reikia pasipraktikuoti, o kai pastatysime ir bus š..., tada kišime dar didesnius pinigus, kad taisyti klaidas, ir gausis kartais brangiau, jei iš viso pavyks, ištaisyti projektavimo broką. Jau net individualų namą architektas nors ir su patirtimi, bet šiaip prastesnis ir pigesnis, galų gale tampa keletą, jei ne kelioliką kartų brangesnis, nei geras architektas.

  • 2025-11-04T23:02:46+02:00

    Lietuvių klubas -...

  • 2025-11-05T13:53:27+02:00

    Paprastai projektas kainuoja 2-4 proc. nuo statybos sąmatos. Čia visi 10 proc.

  • 2025-11-05T19:14:18+02:00

    Čia tik Vilnius toks netikęs miestas,kuris turi oro uostą mieste, joks gerbiantis save miestas neturi oro uosto mieste. Tik Vikniuje žmogus mokėdamas virš 7090€ už kvadratą mėgaujasi lėktuvo triukšmu virš galvos:)) Unikalus moestas:)

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791