VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-11-28 06:00

„LTF Group“ investavo į aukščiausios kokybės termomedienos gamybą

„LTF Group“, rinkdamasi įrangą termomedienai gaminti, nusprendė investuoti į technologijas, kurios garantuoja gaminių ilgaamžiškumą, pastovią kokybę ir sertifikavimą.
„LTF Group“, rinkdamasi įrangą termomedienai gaminti, nusprendė investuoti į technologijas, kurios garantuoja gaminių ilgaamžiškumą, pastovią kokybę ir sertifikavimą.
Po COVID-19 pandemijos pasaulinė medienos pramonė patyrė reikšmingų pokyčių – brango žaliavos, o gaminių maržos smarkiai sumažėjo. Medienos rinkos pokyčiai Lietuvos UAB „LTF Group“ paskatino strateginiams pokyčiams. Ilgus metus gaminusi konstrukcinę ir kalibruotą medieną, bendrovė nusprendė žengti į aukštesnės pridėtinės vertės segmentą ir pradėjo gaminti termiškai modifikuotą medieną (termomedieną).

„Matėme, kad vien tik standartinių konstrukcinių gaminių nebeužtenka. Reikėjo sprendimo, kuris leistų išlaikyti pelningumą ir pasiūlyti klientams daugiau – kokybiškesnių, išvaizdesnių ir ilgaamžiškesnių gaminių“, – pasakoja Vaidas Puodžiukas, „LTF Group“ vadovas.

Investicija į itališką technologiją – kokybės garantas

Analizuodama pasaulines tendencijas ir apsilankiusi tarptautinėse parodose įmonė pasirinko įsigyti italų gamintojo „BIGonDRY“ įrangą termiškai modifikuotai medienai apdoroti – vieną moderniausių ir labiausiai automatizuotų sprendimų šioje srityje.

„Rinkdamiesi įrangą, nusprendėme investuoti į technologijas, kurios garantuoja ilgaamžiškumą, pastovią kokybę ir sertifikavimą. Tikime, kad mūsų gaminiai atitiks „ThermoWood®“ kokybės standartą, pripažintą tokiose rinkose kaip JAV ir Skandinavija“, – teigia V. Puodžiukas.

Įrenginiai leidžia automatizuotai valdyti temperatūrą ir drėgmę viso proceso metu, todėl produkcija pasižymi stabiliomis fizinėmis savybėmis ir vienodu atspalviu. Šiuo metu įmonė gali pagaminti iki 500 m³ termomedienos per mėnesį, o artimiausiu metu planuoja dar didinti pajėgumus.

Plėtra į JAV rinką ir „ThermoWood®“ sertifikavimas

„LTF Group“ siekia tapti Tarptautinės termomedienos asociacijos (angl. International ThermoWood Association) nare ir jau pradėjo sertifikavimo procesą. Šis žingsnis atvers duris į JAV rinką, kur be „ThermoWood®“ ženklo produkcijos praktiškai neįmanoma realizuoti.

„JAV pirkėjai labai griežtai vertina medienos kilmę, apdorojimo kokybę ir stabilumą. Todėl mūsų tikslas – ne tik patekti į šią rinką, bet ir įsitvirtinti joje kaip patikimam tiekėjui, siūlančiam sertifikuotą europinę kokybę“, – pabrėžia V. Puodžiukas.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/3305?placement=

Egzotinė termomediena – niša tarp uosio ir pušies

Nors dauguma gamintojų pasaulyje termomedieną gamina iš pušies, „LTF Group“ plečia asortimentą ir siūlo egzotinės kilmės termomedieną, kurios kaina yra tarp pušies ir brangesnio uosio.

Įmonė importuoja žaliavą iš Naujosios Zelandijos (radiata pine) ir Afrikos (fraké, ayous). Šios rūšys mediena pasižymi itin tolygia struktūra, mažu šakotumu ir išskirtiniu vizualiniu efektu. Tokie produktai ypač vertinami architektūriniuose, fasadų ir interjero projektuose, kur ieškoma natūralių, bet formą stabiliai išlaikančių medžiagų.

Tvarumas ir energetinė nepriklausomybė

Įmonė investavo ir į žaliąją energiją – 350 kW saulės elektrinė saulėtomis dienomis visiškai patenkina gamybos elektros poreikius.

Terminis medienos apdorojimo procesas vyksta be jokių cheminių priedų – naudojant tik garus ir karštį, todėl produktas yra ekologiškas, tvarus ir draugiškas aplinkai.

Termiškai modifikuota mediena vis plačiau naudojama terasoms, fasadų apdailai ir interjero sprendimams. Dėl specialaus terminio apdorojimo proceso ji tampa atsparesnė drėgmei, temperatūros svyravimams ir biologiniam poveikiui – nepūva, jos negraužia kenkėjai, o forma išlieka stabili net ir ekstremaliomis sąlygomis.

Tinkamai įrengus ir prižiūrint, termomedienos gaminiai gali tarnauti 20 ir daugiau metų, išlaikydami natūralią išvaizdą ir technines savybes.

Lietuvos medienos sektoriaus brandos ženklas

„LTF Group“ investicija simbolizuoja Lietuvos medienos pramonės brandą – perėjimą nuo žaliavinių ir konstrukcinių produktų prie išbaigtų, sertifikuotų, architektūrai ir dizainui pritaikytų sprendimų.

„Norime, kad „LTF Group“ vardas asocijuotųsi su europiniu požiūriu – kai vertė kuriama ne kiekybe, o kokybe, inovacijomis ir tvarumu“, – akcentuoja V. Puodžiukas.

52795
130817
52791