RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-16 10:12
2025-12-12 08:45
2025-12-11 09:01
2025-12-10 11:40
2025-12-10 11:18
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Linava vatos irštva ir akivaizdu, kad normalioms bendrovėms nėra ką ten veikti
Nemanau, kad čia nėra ir vyriausybės kaltės. Pavyzdžiui: dabartinė vyriausybė siekia atkurti santykius su kinija. Kinija ir Lietuvoje ir ES įvardyta kaip keliantį grėsmę. Vyriausybės siekis bendradarbiauti skatina verslą vystyti prekybą. Bijau, kad vyriausybė kažkuriuo momentu pasakys: ko lindot į tą kiniją? Tai yra jūsų problema, ir reikškit prenezijas kinijai.
Na zinai, valstybe daug ka sako bet nepriimam uz gryna pininga. Manau bendrovems paciom reik blaiviai galvot ir valdyt rizikas, su kuo ir kur dirba o ne sleptis ir prasyt kompensaciju. Linava seniausiai neatstovajua vezeju, tai karmos taskai keliauja pas istojusias bendroves, saunuoliai! :)
Kiek dar suksite tą plokštelę? Išgirskite pagaliau, nenorime mes jokių santykių nei su bulbašija nei su rabZZija. Visi kas ten važiuoja, patys prisiima visas rizikas. Vežėjams kasdien buvo kalama į galvą, važiuoti į teroristinę šalį yra pavojinga. Gal gali paaiškinti, kodėl atidarius sienas vėl pajudėjo vilkikai į bulbašiją? Taip ir nepasimokė? Tai ką dar "dabartinė vyriausybė" gali tiems dundukams padaryt? Padėt jiems sankcionuotas prekes vežti į maskvą, t.y. "oficialiai į Kazachstaną"
Turiu idėją, organizuojame protestą, kad visiems, kas kada pirko loterijos bilietą, lošė, ir nelaimėjo, būtų grąžinti pinigai! Nesvarbu, kad po to irgi buvo laimėje, laimėjimai sau, bet praloštus pinigus turi grąžinti! Sarkazmas aišku.
Verslininkams reikia pradėti nuo rizikų valdymo abėcėlės arba kaip dabar sakoma - rizikų valdymo 101. Ir neknisti pasauliui proto, kad nežinojom.
Galiu pasiūlyti konsultaciją, pigia. Net išvadą galiu parašyti - nedaryk biznio šalyse, kuriose valstybinės institucijos įspėja, kad pavojinga, jei nesi pasiruošęs visko, ką turi toje šalyje, prarasti bet kurią akimirką. Paprašysiu už šitą konsultaciją, pasinaudojusių patarimu 10€. Su tavimi, už verslo idėja, nu kiekvieno pavedimo duosiu 1€.
Palyginimas siek tiek neteisingas. Nera kaip loterijoje - pabandziau, nusipirkau, nesigavo. Is bendru pazistamu istorijos greiciau taip - pradejau nuo vieno vilkiko, biznis paejo, issipleciau iki 20 vilkiku, vazineju sportiniu galingu auto uz 100k, tada atsitiko kas atsitiko, ajajai kaip nepasiseke, reikalauju kompensacijos.
ir būtinai pi mpio formos transparantų pasiimkit, apie ši .nas ir na .ui užsirašykit, kad ackirtų, jog Lietuvos šviesuomenė protestuoja.
Tai pasirodo tie važinėtojai į Baltarusiją išvis teroristai.
Mane tai stebina vyriausybės bukumas-na ryškiai matosi , kad vykdo spaudimą skeltanagiai dėl ilgesnio rublio , na ok -padaryt , kad tik 10 fūrų per dieną ir viskas. Visi į elektoninę eilę . Kaip ir sutartys nepažeistos na ir spaudimą galima daryti.Važiuos per Lenkiją juk- nuo ir ok . Žmogelius atskira eile leisti .
Kompensuoti juos už ką? Kad šieno pilnoj daržinėj žaidė su degtukais, nors aiškiai žinojo, kad gali užsidegti? Kelinti metai tęsiasi karas ir kelinti metai Batka Bulbaševskis nesąmones daro? Patys kalti. Pagarba normalioms įmonėms, kurios nenori nieko bendro su Linava turėti.
nesuprantu, ką blogo lietuvai padarė Batka? Gal galite konkrečiai įvardinti? Mitingo prie sienos tikslu neteisėtu būdu nuversti Lietuvos valdžią nedarė, prekių tranzito neribojo, elektros linijų neatjungė, konfiskuoti automobilius su LT registracija nesiūlė, įvažiuoti lietuvoje registruotiems automobiliams jokių kliūčių nėra... Deja, bet visa tai yra padaryta iš lietuvos pusės ... Tai kas blogietis ?
BY numerių srautas kaip ėjo, taip eina. Užmiršote ponas, iš kurios pusės į Ukrainą įsiveržė tankai? Ar ten nieko tokio ir ne Lietuvos reikalas, ruski?
Ane? Lėktuvą grąsinant terorizmo aktu nutupdė? Nutupdė. Dempingu biokuro sektoriuje, siekiant sužlugdyti Lietuvoje biokuro sektorių, prieš pat karą užsiiminėjo? Užsiiminėjo (rodo kad į planus pulti Ukrainą buvo įtrauktas anksti). Migrantų krizę organizavo? Organizavo. Kontrabandą valstybės mastu traukiniais, o dabar ir oro balionais organizuoja? Organizuoja. Net ir prasidėjus karui, tranzitui tik naujų sutarčių pasirašyti toliau neleido, turimus įsipareigojimus vykdė iki galo. Bet kokie ribojimai įvesti su mėnesių, o kai kuriais atvejais ir metų įspėjimu iš anksto. Taip kad čia nebandyk bulbašos pateikti kaip geriečio. Su kiaule demokratiniais principais susikalbėti nepavyks, ir tai, kad pradedi 1/10 elgtis kaip su kiaule, nieko nepasako apie tave. Mitingas prie sienos nuversti neteisėtu būdu valdžią? Čia kaip, Zoom skambučio metu? :D Ar jau išreikšti nepasitenkinimą kitoje šalyje, dėl suklastojamų rinkimų ar nusikaltimų prieš žmonių teises jau yra perversmas kitoje šalyje? Tai gal ir Trump'ą čia iš Europos pavyko nuversti? :D
į Donbasą tankai įsiveržė 2014-ųjų balandį iš Kijevo pusės.
prie ko čia tankai dabar ir Ukraina? kalba eina apie dvišalius santykius.
Ukrainoje įsiveržė tankai iš ukrainos? Ir to rezultate ukraina neteko krymo? Nagi papasakok, kaip čia tavo logika dėliojasi. Ruski.
Supratau logiką pagaliau: įsiveržė į Ukrainą tankai ir Ukraina laikinai neteko Krymo tai todėl galima daryti kaip ir ką noriu.
čia jau lenkiate ponas net didžiausius propagandistus. Nutupdė lektuvą,- nelegalu, negražu, kaip ir viskas aišku. ir ką? kokios bausmės sulaukė iš tarptautinių organizacijų- nieko. migrantų krizes organizavo, balionai, dempingai- nei įrodymų, kad baltarusiai organizavo nei ką. Teisingumo delei dėl migrantų tai prisidėjo krizės, nes ją skatino tiesiogiai ar neteisiogiai. tranzitinių sutarčių nevykdė ir nereikia skiesti, nes tiesiog prisidengiant karu, viską nuiminėjo, o tik kilus ginčui jau ES lygmeniu nebeturėjo kur dingti. Aš nesu Lukašenkos advoakatas ar koks Putino gerbėjas, bet suprantu, kad pasaulyje yra skirtingų šalių su skirtingomis valdymo formomis ir jos ne demokratiškos.
Tamsta sąmoningai ar dėl nežinojimo “durnių voliojate”. Po to lėktuvo nutupdymo BY sulaukė tarptautinių sankcijų: iki šiol jos oro erdve neskraido europinės oro kompanijos, skrenda tik ruskiškos, azijinės ir afrikinės (pažvelgus į Radar24, BY oro erdvė bemaž tuščia, tik vos keli lėktuvėliai, kone kaip kariaujančios Ukrainos oro erdvė). Ir dėl migrantų: yra ne kartą ir lietuvių, ir lenkų fiksuoti atvejai, kai BY pasieniečiai atveda tuos nelegalus prie sienos ir/arba tiesiog stovi, žiūri ir nieko nedaro, kai tie bando drąskyti užtvaras ar mėto akmenimis į lenkų ar lietuvių pasieniečius (ir tai po to, kai Tarakonas garsiai davė įsakymą taip sustiprinti sienos apsaugą, kad “per ją katė neprasmuktų” - rodė per TV). Pagaliau, jeigu manote, kad tokioje autoritarinėje valstybėje, kuri valdoma geležiniu gniaužtu, tuos balionus galima laisvai laidyti, tai… matyt, tikite ir Kalėdų Senelio egzistavimu? :)
Pagarba toms imonems!
Ar šita sienos krizė yra mūsų valdžios feilas? Taip. Ar gaila vežėjų? Ne. Vos prasidėjus karui biznio su ruzija/baltaruzija turėjo nebelikti. Koktu buvo stebėti nuolatinį srautą minsko plentu. Jie visi žinojo, kuo rizikuoja.
Edit: srautas minsko plentu vis dar didžiulis. Nepasimokyta, vėl bus ašarų.
Ar feilas? Nežinau. Nematau kažkokios problemos ir kodėl turėjo rūpėti, kad balbaša sieną uždarys. Man labiau klausimas, ar tikrai pakankamos buvo priemonės kaip atsakui, už vykdomą hibridinę ataką kontrabandiniais balionais (kontabandos pajamos turbūt tik atperka visus tiekimo grandinės kaštus, pelno daug neturėtų gautis), ypač kai dabar jau akivaizdu, kad balionais taikomasi į Vilniaus oro uosto oro erdvę. Kyla klausimas, kodėl nepaskelbtas kontrabandninkų medžioklės sezono atidarymas ir premijos už kiekvieną sugautą kontrabandininką, ir ypač jų vadus, pvz. suteikusiam informacijos ir įrodymų apie konkretų asmenį, pagal kuriuos nuteisė - 10% viso areštuoto turto. Areštuoji visą turtą, kurį įgijo tas asmuo, ar padovanojo kitiems, ir kurio vertė to turto įsigijimo metu viršijo 50% oficialių pajamų. Visokie skolos rašteliai, automatiškai įtraukia ir tuos asmenis į patikrinimą. Visi iš kontrabandos turtingiausi asmenys suskubs išsipardavinėti ir tepti slides iš šalies, nes negalės pasitikėti net giminaičiais. Tarp politikų sukrutusių ir bus.
Va tokie "mokytojai" ir dirba vyriausybėje :D paskui tik galvoji, iš kur tokie lenda ...
Patys prisidirbot, patys ir kentėkit. O jūsų verslų su priešo valstybėmis niekam nereikia :)
Čia vienas iš tų, kurie ekonminės blokados metu aiškino, kad reikia bet kokia kaina išlaikyti prekybą su maskoliais, nes nuo to mūsų gerovė priklauso. Kad be maskolių išteklių mes esame niekas. Kaip rodo istorija, šalys, kurios ir toliau pagrinde vykdė prekybą su maskoliais, pagal BVP per capita atsilieka net nuo maskolių 50%, o Lietuva maskolius lenkia 3-4 kartus. Taip kad gal jei nori daryk biznį su maskoliais, savo sąskaita ir savo rizika, bet ne lietuvių sąskaita, ir ne lietuvių rizika. O rezultatas toks, kad maskoliai kartais atsilieka, kai mes be iškasenų, o maskoliai su itin dideliais ištekliais tokiai populiacijai.
Tai ir klausiu, kodėl mums negalima, o kitiems galima? Kitiems tai lenkams, čekams ir t.t. estai net kelta į Rusiją turi. Ten įdomu at vertybes kitos ar kompetencijos daugiau?
Kokios blokados? Kokie ištekliai? Žmogau, ką rūkai? Tai paimkime Indiją, Bangladešą ar kokia Braziliją,- ten BVP, ištekliai ir ką ten rašai bus dar mažesni su tavo maskoliais. Ką tai keičia? Esmė tokia, kas su kuo nori tas su tuo dirba. Man nesvarbu ar dirba su Rusija, ar su Ukraina, ar su Zimbabvė, man svarbu kiek uždirba ir kiek mokesčių sumoka. Čia diskusija yra apie valstybės neveikimą, ir čia tik vienas iš sektorių.
:D :D :D jau tik ne Hoptrans ir Vlantanai kalbėti apie vetybes, cirkininkai
o kas su jais ne taip?
https://trans.info/lt/prancuzija-hoptransa-kabotazas-443432 Vlantana tokius pat banditizmu Norvegijoj užsiima, iš yeismų neišeina.
Bet tai aš manau ne jie vieni, nes tie kurie neužsiima tuo tikrai negali sėkmingai dirbti ES rinkoje. Sunku įsivaizduoti kitaip
Kiekviena imone daro kabotaza. Taciau ne kiekviena imone dirba su (balta)ruzija.
Aišku, kad ne jie vieni.Todėl LT numeriai tapę keiksmažodžiu, o LT vežėjai Vakaruose = babajus su Boltu čia Lietuvoje. Prieš keletą mėnesių prancūzai supjaustė vienos gerai žinomos LT įmonės vilkikų tentus.Kurie stovėjo gatvėje, laukė pakrovimo.Ne vagys, ne, prancūzų vairuotojai taip išreiškė savo protestą prieš pastovų krovinių perėminėjimą. Ir tokių atvejų bus tik daugiau.Niekas ES mūsų nelaukia išskėstomis rankomis, todėl reikia laikytis visų rinkų, į kurias pramynėm kelius, nebrokijant nei Rytuose.
Moliagalvi, važiuok į pasienį, užsirašinėk fūrų numerius, kurios vyksta į BY.Nuneši Budriui, gausi skardinį medalį.Būk budrus, supratai ?
Tai ką daryti reikia? Užsidaryti ir nevažiuoti į vakarus? O rytus jau ir taip uždarė
Fūrų vergus pažiūrėkit ir straipsnius paskaitykit apie šias "puikias" įmones ir iš ko milijonus kraunasi.
Hoptrans įmonė be vertybių, kaip tik prancūzai atėme jiems kabotažo teisę.
Vlantanai atimta teisė įsivežti užsieniečius už nuolatinius pažeidimus.
Vienos fūros Gedo pr. protestuoja, kitos Medininkuose laukia įvažiuoti į bulbašiją. Klounai ne kitaip. Nuo pat pradžių sakiau, kad reikia palikti tą visą šrotą bulbašams ir bus pigiau, ir mažiau galvos skausmo vasilisai. Normalios įmonės ten nedirba.
Jo, normalios įmonės V.Europoj užsiima krovinių ir vairuotojų dempingu.LT numeriai jau palikę keiksmažodžiu.
Tai visam pasauly pigesni darbuotojai rinką dempinguoja. Tik mums gal reiktų panaikinti tuos dienpinigius (ne tik vežėjams) ir padaryt kompensavimą pagal čekiukus (ir kiekviena įmonė spręstų kokias išlaidas dengia). Va tada būtų kita kalba.
pasidomėkite BY įstrigusių ir ten dabar iki šiol bevažiuojančių įmonių vadovų ir akcininkų pavardėmis. Slaviška jų kilmė daug apie tą reikalą pasako. Kitaip sakant dominuoja tuteišių ir bulbų isteigtos įmonės tame pervežimo veiksme. Va jums ir visa Linavos kariauna . :-)
Tai linava vp irgi oleg tarasov😂😂
Tai čia tie slavai pas mus firmas įkūrė ir važiavo į baltarusiją? kosminė teorija. Tikriausiai taip išvengti sankcijų, kad sustojo patys ant sienos ir sako areštuos vilkikus, ir taip bus galima juos gauti Baltarusijoje?
tie mazi Salcininku sukciai - uzknisa juodai. Tai ko i priesu salis vazinejat? Kontrabanda vezat? O dabar neverkit!
Skaitau ir stebiuosi, kiek daug „patarėjų“ atsirado kalbant apie sunkvežimių pervežimo įmones. Atrodo, kad visi viską žino – išskyrus pačių šių transporto įmonių savininkus ar direktorius. Manau, puikiai žino ir tai, kad vien trečiųjų šalių vairuotojai kasmet sumoka apie 400 000 000 eurų į „Sodros“ biudžetą – lėšas, kurių šie trečiųjų šalių piliečiai vėliau negali atgauti pensijų pavidalu. Nekalbu jau apie kitus mokesčius ir įmokas, kurias Lietuvos vežėjai moka ir kurios sudaro net 14 % šalies BVP. Gėda ir tai, kad praėjo jau du mėnesiai, o Lietuva vis dar nežino, kiek transporto priemonių su Lietuvos registracijos numeriais yra sulaikyta ar įstrigusi Baltarusijoje. Tai taip pat gėdinga. Juk viskas būtų išspręsta per savaitę, jei krizių štabas būtų surinkęs visus transporto priemonių techninius pasus ir vairuotojų dokumentus. Tuomet turėtume aiškų skaičių – kiek transporto priemonių yra, kokios jos markės, kokia vairuotojų pilietybė. Bet ką padarysi. Visi kalba, visi viską žino, tačiau dirbti niekas nenori. O pamokyti kitus – visi labai gabūs.
15 metų atdirbs ir gaus pencijas, apie ką tu, kad neatgaus? Nebesvajok. Atsiveš murziai antras puses ir gaus daugiau, nei įmoka nuo minimumų.
Tavo tu murziu konkurencija spaudžia? Ar stipriai jau?
Čia komentatorių supratimas yra suformuotas lietuviškos televizijos kanalų, o ne kokios tai objektyvios nuomonės. Vežėjai laikomi kažkokiais mažos vertės rinkos dalyviais, o čia esantys komentatoriai tai didelės pridėtinės vertės specialistai, dabar labiausiai bijantys migrantų nemokančių lietuvių kalbos. Tos specialistus supratau, kad bolte ir wolte jau nukonkuravo.
Tai sakai reikia mitingą organizuoti, kad grąžintų nelaimingų loterijų bilietų kainą? Važiuoji į šalį, į kurią įvažiuojant įspėja net ant kelio esantys ženklai, bet riziką bandai permesti valstybei? :D Dėl tokių kaip tu instrukcijose atsiranda užrašai, kad negerti chloro.
Čia valstybinis reikalas, o tie vežėjai įkaitai. Nereikia apsimesti apie aiškinimus kaip ką daryti. Kalbėtis teks dar ir ne su tokiais. Čia man įspudį padaro Zelenskis, kuris gali kalbėtis ir su nevykusiais partneriais ir su priešais vienu metu, o tai daro nenuleidęs galvą. O tas rizikas sukėlė ne Baltarusija, reikia pažiūrėti nuo ko prasidėjo- atėjo ale mokytojai iš Lietuvos (nusižiūrėję iš Lenkijos), uždarysime sienas ir toks buvo sprendimas kontrobandininkų balionams. Pirmiausia daryta nevykusiai (lenkai ir įspėjo ir aptarė), antra, pati priemonė nevykusi. Reikia suprasti, kad vienašališkai imantis veiksmų, neįvertinus žalos visiems, pasekmės liūdnos. Panaši istorija su Taivanu. Ir nereikia skiesti apie kokias instrukcijas chlorui.
Gal gali smulkiau, kokios šalies žurnalistų delegacija skrido į Izraelį, vykstant karui su Iranu ? Ir URM as niekam nerekomendavo į ten keliauti.Kur paskui teko siųst Spartaną, kad pargabent iš pusiaukelės vieną užgėrusį bičą.Bet, aišku vienas pergėręs, bet savas skandalistas brangiau už daugelio mūsų įmonių turtą.
Ar galite pateikti nuorodą į savo teiginius “vien trečiųjų šalių vairuotojai kasmet sumoka apie 400 000 000 eurų į „Sodros“ biudžetą” ir “ kitus mokesčius ir įmokas, kurias Lietuvos vežėjai moka ir kurios sudaro net 14 % šalies BVP” pagrindžiančius šaltinius? Nb!: “Linavos” ir panašūs tinklalapiai netiks - prašyčiau neutralių, statistinės informacijos šaltinių.
Kokie verslai - su (balta)ruzija, kokie vairuotojai - (balta)ruzai, tokie ir savininkai - su ruziskom vertybem ir paniatkem
Žiauriai gerai! Visi kurie sako kad nauda duoda-ok, kazkiek. Bet per juos priveza juodaciurbanu, kurie tuoj visa gimine susitemps. O tada va juos islaikyti turesim visi mes. Tai kokia cia nauda kam gaunasi ilguoju laikotarpiu?