RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-16 10:12
2025-12-12 08:45
2025-12-11 09:01
2025-12-10 11:40
2025-12-10 11:18
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Va ir įrodymas, kad reikia ignoruoti tuos vežėjų verksmus, nes patys rizikuoja, o po to rėkia, kad gelbėkit.
ne tik ignoruoti, bet įpareigoti muitinę ir pasieniečius ir VMI ypač atidžiai patikrinti tuos važinėtojus.....
Aš nelabai jau suprantu, tai su kuo kas turi dirbti- kur parašyta? Kaip čia ką vertinti? nes kai Olandijoje sulaiko vilkikus tai niekas labai irgi nepadeda (čia prieš kelis metus buvo istorijos su Norvegija ir Olandija aprašytos). Dirbti su Rytais (Rusija, Baltarusija, Kinija ir aplink, visi -istanai) negalima, Afrika irgi rizikinga, su JAV irgi neaišku, tai ką daryti?
Esmė, kad jeigu dirbat su rizikingomis rinkomis, tai savo rizika. Nereikalaukit tada valstybės jūsų problemas spręsti, aukojant savo interesus. Kapitalizmas ir asmeninė atsakomybė, tiesiog. O nenorint tokios rizkos yra didžiulė ES rinka :)
Dovanok, bet tada, kodėl kaimynai (tarkime lenkai) gali dirbti ir dirba? kitas dalykas- tikrai nerizikinga su kokiais ispanais ar italais dirbti? Verslo rizika yra suprantamas dalykas, tačiau čia ne verslo rizika.
Jie irgi kurį laiką nedirbo kai siena uždaryta buvo. Ir verslas turi prisiimti ne tik verslo rizikas, bet ir visas likusias, su geopilitinėmis tas pats. Jei nori dirbti tokiose rizikingose šalyse, tada tavo reikalas įsivertinti galimus praradimus arba sukurti kokias gudrias schemas, kurios nuo to apsaugotų (įkurti kokias tuščias įmones Baltarusijoje ir ten fūras užregistruoti etc., ar išvis kokiam Kazachstane). Ne valstybės. Ispanijoje ar Italijoje geopolitinės rizikos tikrai nėra, taip kad bendros rizikos mažesnės :)
šitam obuolmušiui (ksmt546) jau milijoną kartų komentuose išaiškino apie rizikas ir jų prisiėmimą-bet jis kaip bato aulas bukas ir vis tą pačią dainelę dainuoja-visi dirba,lenkai dirba,kroviniai kazakstano,vyriausybė kalta ir bla,bla,bla......
Tai verslo riziką gali prisiimti ir tai suprantama, tačiau čia ne verslo rizika. Tačiau čia yra daugiau politinė situacija, kai Lietuva uždarė sienas ir atitinkamai buvo imtasi veiksmų prieš Lietuvą. Niekas nieko neįspėjo. Dabar kita pusė sako, turime neišspręstų klausimų, Lietuva atsako- ten su muitininkais ar pasieniečiais viską išsprendėme. Jeigu Baltarusija tiesiog būtų konfiskavusi turtą tai tada gali laikyti, kad čia kažkokia ataka ar reketas, bet po šiai dienai tai yra tiesiog Lietuvos vyriausybės neveikimas ir tiek. Nereikia skleisti propagandos- oj, kur jūs važiuojate? tie vežėjai turi teisę pasirinkti kur važiuoti ir su kuo dirbti, bet nepažeidžiant įstatymų. Karai, susirėmimai, diktatūros vyksta ir Kuboje, Tailande, Kambodžoje, Sudane, Siera Leonėje, Ekvadore, Venesualoje ir daug šalių, ir man jos ne ką daug skiriasi nuo Baltarusijos. Italijoje ir Ispanijoje dirbant yra kitos verslo rizikos, bet ne geopolitinės.
Nebausk taip savęs stipriai. Esi tiesiog tiek pripompuotas propogandos ir televizijos, kad sunkiai sekasi jau atskirti ir argumentuotai dėstyti mintis. Paklausiau, kuo mes išskirtiniai jeigu kiti dirba ir veža krovinius? o tie argumentai viskas važiuoja į rusija, o ten raudona vėliava (sovietų sąjungos) ir viskas draudžiama ir tu turi nieko nedaryti, nes turi pats suprasti, kad ten negalima. Aš, asmeniškai, nenoriu ne tik Rusijos, bet ir Kinijos, Indijos ir kitų, bet ten toliau veža krovinius ir tokia realybė.
Už geopolitines rizikas verslas irgi atsako pats :) Investuosite, dirbsite neaiškiose jurisdikcijose, pats būsite kaltas, jei kas nutiks. Dabar gi vežėjai elgiasi kaip parazitai, reikalaudami elgtis pagal Baltarusijos interesus dėl jų verslo :) Ir Baltarusija faktiškai konfiskavo vilkikus, reikalaudama mūsų diplomatijos pasidavimo. Apie Kubas ir Sudanus tai irgi taip, tokių jurisdikcijų reiktų vengti ir neprašykit nieko kompensuoti kai kokie sukilėliai jūsų turtą ten susprogdins ar išvogs :)
Kokio diplomatijos pasidavimo? Mūsų diplomatai senai nedirba nieko nes tiesiog ignoruoja, ir tokios pozicijos laiko. Manau nesupranti, kad geopolitiškai čia Lietuva nestabili, o ne Baltarusija. Čia Lietuva kaip nori veikia: nutraukia sutartis, uždaro sienas ir t.t. pažiūrėti reikia į tai ne lietuvio, ar baltarusio akimis, o tiesiog iš šono. Lenkai žvengia iš mūsų, nes dar daugiau lietuviškų įmonių ateina. Verslininkai ir vežėjai supranta rizikas dirbant su didesnėmis rizikos šalimis, tačiau mato užsienyje problemas sprendžiant, o ne ignoruojant.
Baltarusiai nori, o vežėjai prisideda spaudžiant prie diplomatinio bendravimo užmezgimo t.y. dabrtinio Baltarusijos režimo legitimizavimo. Ko jokiu būdu negalima daryti.
Kad JAV vadovai į Lukašenką pagarbiai kreipiasi mr. prezident ir daro su juo dylą, tai čia nesiskaito legitimizavimas ? O vežėjai dievai kokie, ar URMą atstovauja, kad ims ir legitimizuos, apeidami visokius landsbergius ir budrius.
Vakar kazino ruletėje stačiau all-in ant juodo Batkos prezidentavimo 31 metų jubiliejaus, deja statymas nepasiteisino, rytoj planuoju reikalauti LRV, kad kompensuotų nuostolius…