2025-12-18 05:45

„Aprangos“ grupės verslo filosofija: kasdien įrodinėti, kad esi lyderis

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius, didžiausio Baltijos šalyse drabužių prekybos verslo sėkmę sieja su komandos ambicingumu, teisingai pasirinktais partneriais, išmintingais akcininkų sprendimais ir kasdieniu pasiryžimu siekti geriausių rezultatų. Daugiau kaip 30 veiklos metų skaičiuojančiai įmonei teko patirti laikotarpių, kai investicijos nepasiteisino, pajamos smuko, bet po kiekvienos krizės pavyko pakilti ir iš naujo augti.

Kaip atsirado „Apranga“ ir – jūs „Aprangoje“?

„Aprangos“ istorija truputį kitokia nei daugelio Lietuvos įmonių, nes ją reikėtų sieti su 1945 m., kai buvo įkurta valstybinė drabužių ir avalynės didmeninės prekybos įmonė. Iki 1991 m. tai buvo viena pažangiausių planinės ekonomikos įmonių, užsiėmusių drabužių prekyba monopolio pagrindais. 1992 m. ji privatizuota už investicinius čekius, o 1993 metų kovo 1 d. įregistruota akcinė prekybos bendrovė „Apranga“. 

52795
130817
52791