2025-11-28 13:30

Juodasis penktadienis Lietuvoje tapo viso mėnesio reiškiniu

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius, analizuodamas banko klientų duomenis, konstatuoja, kad lapkritis tapo prieškalėdinio vartojimo startu, reikšmingos nebe tik konkrečios akcijos kaip Juodasis pirmadienis, nes visas lapkritis virtęs ilgu nuolaidų sezonu.

Juodasis penktadienis ir Kibernetinis pirmadienis jau seniai išsiplėtė iš JAV į visą pasaulį ir pametė vienos dienos nuolaidų etiketę. Pirkėjai vis dažniau nuolaidas vertina nebe impulsyviai – tam vietą prioritetų sąraše užleidžia patogumas, kainų skaidrumas ir pristatymo patikimumas, dėsto D. Trumpickas.

Remdamasis „Salesforce“ duomenimis, rodančiais, kad pernai per Juodajį penktadienį pasauliniai internetu atlikti pirkimai siekė beveik 65 mlrd. Eur, o per Kibernetinę savaitę – per 270 mlrd. Eur, jis įžvelgia, kad vienos dienos apsipirkimo bumas išsitęsia į ilgą laikotarpį. 

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791