Juodasis penktadienis Lietuvoje tapo viso mėnesio reiškiniu
Juodasis penktadienis ir Kibernetinis pirmadienis jau seniai išsiplėtė iš JAV į visą pasaulį ir pametė vienos dienos nuolaidų etiketę. Pirkėjai vis dažniau nuolaidas vertina nebe impulsyviai – tam vietą prioritetų sąraše užleidžia patogumas, kainų skaidrumas ir pristatymo patikimumas, dėsto D. Trumpickas.
Remdamasis „Salesforce“ duomenimis, rodančiais, kad pernai per Juodajį penktadienį pasauliniai internetu atlikti pirkimai siekė beveik 65 mlrd. Eur, o per Kibernetinę savaitę – per 270 mlrd. Eur, jis įžvelgia, kad vienos dienos apsipirkimo bumas išsitęsia į ilgą laikotarpį.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI
Nemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.