M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė

- M. Katkus, kalbėdamas apie „Vičiūnų“ elgseną karo akivaizdoje, išskiria tris svarbius aspektus.
- „Vičiūnai“ dėl savo trypčiojimo vietoje tapo patogiu taikiniu.
- Svarbus aspektas, išryškėjęs karo akivaizdoje, – vadinamoji „atšaukimo kultūra“ (angl. cancel culture).
- Nepaliauja stebėtis dviem dalykais: kokią galią turi atsiprašymas ir kaip žmonėms vis tik sunku atsiprašyti.
- Dažnai rimtos krizės atveju nebūna gero pasirinkimo ir tenka rinktis iš blogo ir blogesnio.
Vienareikšmiai, „Vičiūnai“ karo pradžioje komunikavo tragiškai prastai: nekalbėjo, o kai pradėjo komunikuoti, tai darė blogai, gana arogantiškai, išsisukinėjo, delsė su atsakymais, ieškojo sąmokslo teorijų, kaltino kitus ir t. t., vardija Mykolas Katkus, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ partneris ir valdybos pirmininkas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai