Restoranų valdymo sistemos keičia verslo rutiną
Tai, rodos, patogu ir alinės personalui, ir klientams, kurie, beje, užsimanę papildyti užsakymą, neturi gaudyti padavėjo, nes bet kada gali elektroniniu būdu pateikti naują. Regis, išnyksta klasikinė viešojo maitinimo įstaigų problema – per vėlai prieita prie kliento priimti užsakymo, per ilgai nešta sąskaita pavalgiusiam.
Turistų ir studentų apgultos Oksfordo kavinės, alinės nėra vienintelės, skinančios modernių restoranų valdymo sistemų vaisius, galima paminėti ne vieną Vakarų šalį, kuriose nebeįsivaizduojamas restorano staliukas be QR kodo. Modernėjimo ženklų matome ir pas mus, tik, kaip teigia maitinimo įstaigų vadovai, vis dar nemažai daliai klientų labai reikia seno gero popierinio meniu ir padavėjo konsultacijos, tad QR kodai Lietuvoje – ne itin populiarūs.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai