2025-12-04 05:45

Restoranų valdymo sistemos keičia verslo rutiną

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jauki tradicinė alinė Oksforde sausakimša, bet padavėjų, prie staliukų priimančių užsakymus ar atnešančių sąskaitas, nematyti – jie šmėsteli tik su gėrimais ar maistu, skirtu konkrečiam staliukui, nes visas užsakymų ir atsiskaitymų administravimas perkeltas restorano valdymo sistemai: nuskenavęs QR kodą klientas išsirenka patiekalą iš meniu ir iškart sumoka.

Tai, rodos, patogu ir alinės personalui, ir klientams, kurie, beje, užsimanę papildyti užsakymą, neturi gaudyti padavėjo, nes bet kada gali elektroniniu būdu pateikti naują. Regis, išnyksta klasikinė viešojo maitinimo įstaigų problema – per vėlai prieita prie kliento priimti užsakymo, per ilgai nešta sąskaita pavalgiusiam. 

Turistų ir studentų apgultos Oksfordo kavinės, alinės nėra vienintelės, skinančios modernių restoranų valdymo sistemų vaisius, galima paminėti ne vieną Vakarų šalį, kuriose nebeįsivaizduojamas restorano staliukas be QR kodo. Modernėjimo ženklų matome ir pas mus, tik, kaip teigia maitinimo įstaigų vadovai, vis dar nemažai daliai klientų labai reikia seno gero popierinio meniu ir padavėjo konsultacijos, tad QR kodai Lietuvoje – ne itin populiarūs. 

52795
130817
52791