2025-11-27 05:45

DI rėtis e. platformose: „Pigu.lt“ ir „Varle.lt“ pasilieka paklausiausias prekes

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Siekdamos užtikrinti sklandesnę apsipirkimo patirtį, pristatyti prekes klientams nevėluodamos, didžiosios platformos, pasitelkdamos dirbtinio intelekto (DI) įrankius, optimizuoja asortimentą, pasilikdamos jame didžiausią paklausą turinčias prekes.

E. platforma „Pigu.lt“, kurioje dar neseniai asortimentas viršijo 10 mln. skirtingų prekių, įgyvendino optimizavimo procesą ir dabar klientams siūlo rinktis iš 4,5 mln. produktų. Jos konkurentė „Varle.lt“ irgi stengiasi turėti tokių prekių, kurios generuoja realius pardavimus ir žmonėms yra reikalingos – tokių ji turi apie 2,5 mln. Abi platformos asortimentui gryninti pasitelkė DI sprendimus.

„Siekdami sklandžios klientų patirties, atsisakėme nepaklausių ir prekybai prastai paruoštų prekių ir bendradarbiaudami su pardavėjais siekiame tikslių terminų ir greito pristatymo klientams“, – sako Vytautas Romeika, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorius.

52795
130817
52791