2025-10-13 08:07

VMI viršininkė: kalbant apie klientų patirtį, svarbūs ne tik įrankiai

Edita Janušienė, Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Edita Janušienė, Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Edita Janušienė, Valstybinės mokesčių inspekcijos vadovė, kalbėdama neseniai vykusioje „Verslo žinių“ Klientų patirties valdymo konferencijoje, papasakojo apie naujausius įgyvendintus sprendimus, padėjusius pagerinti klientų patirtį.

Tarp naujausių sprendimų – piko metu koordinuojami konsultuojančių padalinių veiksmai, 20% daugiau darbuotojų gyvoms konsultacijoms, operatyvus langelių perskirstymas pagal poreikį.

Dėl to vidutinis skambučių laukimo laikas sutrumpėjo dukart, atsiliepiama į 7 iš 10-ies skambučių, o anksčiau buvo – į 5-is. Gyvai klientai piko metu turi galimybę pasikonsultuoti per savaitę, o ne piko metu priimami kitą dieną. 

52795
130817
52791