Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

29
  • 2025-10-14T07:57:33+03:00

    Daugumoje miestų troleibusus ir tramvajus pradeda išstumti: 1) dėl ribotumo gatvėse - elektriniai autobusai; 2) dėl ekonomiškumo - metro. Laikas ir Lietuvos abiems didiesiems miestams susidėlioti ilgalaikę viziją ir daryti sprendimus. Siūlau rausti metro

    • 2025-10-14T08:25:25+03:00

      Na jei Vilnius nustoja subsidijuoti Lietuvos kaimus, tai iš tų GPM pajamų padidėjimo per 20 metų galbūt sukrapštysime vieną metro maršrutą. Aš tai siūlyčiau 5x didinti autobusų kiekį, tankinti važiavimą, kas porą minučių ten, kur didesnis gyventojų tankis, max kas 10 min miesto periferijoje, visur daryti autobusų juostas dedikuotas tik autobusams. Autobusuose kameros, kurios automatiškai siunčia nuotraukas policijai, kas trukdo jų judėjimui. Padaryti sankryžas, kad visos pirmenybę suteikia viešajam transportui. Didesniems atstumams greitai įveikti - daryti greituosius autobusus, kurie stoja max 1/4 stotelių maršrute, ten, kur susikerta maršrutai. Daug daugiau gyventojų galėtų naudotis patogiai viešuoju transportu po 5 metų, negu po 25 metų dėl vienos metro linijos, kur metro važiuos kartą kas 10-15 minučių, kai autobusas galėtų atvažiuoti, kas 2 minutes.

    • 2025-10-14T08:30:00+03:00

      Su Benkunsko korupcija geriau nepradėt.

    • 2025-10-14T10:05:04+03:00

      Paksas - geriausias

    • 2025-10-14T11:36:25+03:00

      Ahh neblestanti klasika, daugiau autobusu ir perbraizyt A juostas :)))))

    • 2025-10-14T11:41:00+03:00

      Baik, v./ata. Kaimo japas nuo Šilutes gereuses!!! Geriausia, kas galejo nutikti Vilniui!!!

    • 2025-10-14T11:47:15+03:00

      "Vata radar" semantiškai reiškia vatų indentifikavimą. Esi identifikuotas kaip rudmarškinis vata antisemitas.

    • 2025-10-14T13:30:08+03:00

      Uff.... tu mane perkandai :)

    • 2025-10-14T15:00:35+03:00

      Aaa, supratau, norite romantinės fantastikos, net ne mokslinės, kur pinigai iš viso neegzistuoja, tik pamoji lazdele - viskas iškart atsiranda, ir iki kol atsiranda, niekas nevyksta, ir niekas negyvena. Perbraižyti A juostų neužtenka.

    • 2025-10-14T15:01:37+03:00

      Na kai be nepagrįsto ad hominem daugiau argumentų nėra, tai tikrai visi racionalūs žmonės pritaria /sarcasm.

    • 2025-10-14T15:21:26+03:00

      Užingridukam prireike faktų or argumentų. Čia anekdotas gal koks? Oponentus drabstyt visokiais epitetais faktų kažkomdėl jums nereikia

    • 2025-10-14T15:30:11+03:00

      Seip tai as ironiskai ta parasiau tai nzn apie ka cia is tiesu turit omeny :/

    • 2025-10-14T18:00:42+03:00

      O, kvadratas

    • 2025-10-14T18:01:19+03:00

      Nu vat dabar iš kurios sakinio dalies atpažinti ironiją galima? Intonacijų tekste nėra.

    • 2025-10-15T09:58:35+03:00

      O, trikampis

  • 2025-10-14T09:21:23+03:00

    Kas konkrečiai iškelia troleibusų eksploatacines išlaidas?

    • 2025-10-14T15:02:07+03:00

      Kontaktinis tinklas.

  • 2025-10-14T09:29:56+03:00

    Kad jie tik vieną troleibuso liniją turi ir vienų metų važiuoja ≤10 troleibusų. Straipsnis originalo kalba rašo kad troleibusus keis elektriniais autobusais. Kaip išvis įmanoma sutaupyti 250 milijonų NOK kai dešimt troleibusų pakeiti su dešimt elektrinių autobusų? Kažkas kažkur nesusieina. https://www.nrk.no/vestland/trolleybussene-i-bergen-legges-ned-1.17593291

    • 2025-10-14T09:38:47+03:00

      kainuoja tinklo priežiūra, pvz.

    • 2025-10-14T09:40:06+03:00

      Kas per priežiūra kad taip brangiai?

    • 2025-10-14T09:40:30+03:00

      Ta prasme ką ten konkrečiai prižiūrėti reikia?

    • 2025-10-14T09:50:53+03:00

      Kasdien Vilniuje 120+ žmonių taiso vis nutrūkstančius tinklus, pastotes, žiemą su spec. įranga valo ledus nuo laidų. Troleibuso kaina yra didesnė, nei el. autobuso dėl konkurencijos stokos - iš esmės juos gamina du gamintojai - Solaris ir Škoda, kuomet rinkoje el. autobusus gaminančių įmonių dešimtys, jei ne šimtai. O taupymo matematika paprasta - ar pirkti troleibuso paslaugą vidiniu sandoriu už beveik 4 eur/km ar konkursuoti el. autobusų paslaugą už 2.5 eur/km. Jei kalbame apie 10mln. kilometrų kasmet tai štai čia 15mln eur. sutaupymas.

    • 2025-10-14T23:39:34+03:00

      Kogero taip gaunasi nes laidus turi prižiūrėti profsajunginiai norvegai, o el.baterijos, būdamos kad ir brangesnis daiktas, bet gaminamos Kinų. iš principo - outsorsininimas.

  • 2025-10-14T09:39:23+03:00

    Kad jie tik...

  • 2025-10-14T09:51:28+03:00

    Kasdien Vilniuje 120+...

  • 2025-10-14T10:18:29+03:00

    Troleibusai atgyveno savo. Kai reikia prižiūrėti troleibusų elektros linijas, pačius trolikus, bei turėti 0 galimybę juos permesti į kitus maršrutus ,kur nėra elektros linijos tai tampa nerentabilu. Čia kaip ir su elektrine žoliapjovę su laidu, kaip ir dirba savo darbą ,bet nėra mobili. Atgyvena.

    • 2025-10-14T15:05:08+03:00

      Nu nu, elektrinė laidinė žoliapjovė - įmetei į sandėliuką lauke per žiemą, išsitraukei ir važiuoja. Kainuoja kapeikas ir pan. Jei naudoji retkarčiais, kai robotas-žoliapjovė neveikia, reikia žemiau nupjauti ar pan., tai racionalus pirkinys. Su troleibusais problema kita, jie ne tik pririšti prie savo maršrutų, ką šiaip sprendžia su nedideliu akumuliatoriumi (ir taip jau Vilniuje Basanavičiaus gatvės remontui puikiai pritaiko), bet tai kad jų kaina per kilometrą yra didesnė, o ne mažesnė!

    • 2025-10-14T15:29:57+03:00

      O matėte naujus Vilniaus troleibusus? Tuos, kurie be kontaktinio tinklo važiuoja?

  • 2025-10-14T14:45:42+03:00

    Norvegijoje viešam transportui planuojamos didelės investicijos perkant pigesnius elektrinius autobusus iš Kinijos. O jau dabar dauguma elektromobilių - yra Kinijos gamintojų. Pradėta svarstyti, kad tai yra nacionalinio saugumo klausimas - nes kinų automobiliai pastoviai siunčia informaciją į Kiniją (nors sutartyse - kad siųs tik į Frankfurtą), ir etc. Daugiau info galima pasiskaityti (ar pabendrauti su autoriais): https://www.linkedin.com/pulse/project-lion-cage-strategic-bricking-political-what-could-tor-indst%C3%B8y-afg9f/ , poros savaičių žiniomis - situacija tik prastėja :)

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791