„LEaf E+“ su didesniu akumuliatoriumi

Iki šiol antros kartos „Nissan Leaf“ pasirinkimas ribojosi tik papildomos įrangos sąrašais, o vienintelis siūlomas akumuliatorius – 40 kWh talpos ličio jonų baterija. Remiantis naujuoju WLTP standartu, toks automobilis su viena įkrova gali įveikti 270 km nuotolį, tačiau tiek intensyvus konkurencinis fonas, tiek nuolatinis rinkos spaudimas gamintoją privertė pristatyti atnaujintą šio kompaktinio elektromobilio versiją, mūsų rinkoje vadinamą „Leaf E+“.
Pasiūlymas už 5.500 Eur
Svarbiausia naujienos ypatybė – 62 kWh talpos akumuliatorius, su kuriuo, remiantis WLTP standartais, be sustojimo galima įveikti vidutinį 385 km nuotolį. Naujasis modelis yra lygiai 5.500 Eur brangesnis, tačiau gamintojas kainos pokytį grindžia ne vien didesniu akumuliatoriumi.
Pirmiausia tai yra nebe 147, o jau 214 AG pasiekiantis elektros motoras. Salone į akis krinta didesnis, 8 colių, įstrižainės jutiklinis ekranas. Kaip ir anksčiau, jis suteikia galimybę naudotis integruotomis funkcijomis, leidžiančiomis mobiliuoju telefonu valdyti automobilio įkrovimo procesą, kelio planavimą ir kitas funkcijas. Viena įdomi naujiena – galimybė belaidžiu būdu atnaujinti elektromobilio programinę įrangą. Pavyzdžiui, „Tesla“ tokią įrangą naudoja jau ne vienus metus.
Kitos naujienos – patobulintos pagalbinės vairavimo sistemos, sudarančios savavaldės įrangos fragmentus. Tačiau tai iš esmės yra funkcijos, seniai siūlomos daugybėje pažangių serijinių automobilių. Išskirti galima nebent visiškai automatinę automobilio statymo sistemą.
Naujasis akumuliatorius yra ne tik talpesnis, bet ir maždaug 130 kg sunkesnis, todėl gamintojams teko perkalibruoti antros kartos „Leaf“ naujovę – vieno pedalo sistemą „e-Pedal“. Ji leidžia važiuoti naudojantis tiktai akceleratoriaus pedalu: jį paspaudus, automobilis greitėja, o visiškai atleidus, stabdomas elektros varikliu. Tačiau dabar susidarė įspūdis, kad ši sistema, nors ir atlieka savo funkciją, pradėjo aštriau reaguoti į judesius pėda. Geroji žinia – „e-Pedal“ lengva išjungti tuo pačiu mygtuku, kuriuo įjungėte.
Naujos kartos įranga
Ateityje, plečiant įkrovimo stotelių infrastruktūrą, „Leaf E+ Tekna“ savininkai džiaugsis ir automobilyje montuojama naujos kartos 70–100 kW CHAdeMO įkrovimo įranga. Ji leis gerokai greičiau įkrauti didelės talpos akumuliatorių, tačiau tai bus įmanoma tik įrengus naujos kartos įkrovimo stoteles. Kol kas gaila, kad gamintojas ir toliau akumuliatoriams aušinti naudoja orą, o ne skystį, kuris leistų ištverti ekstremalaus naudojimo režimą.
[infogram id="ada475c6-06ac-4ba4-9ebe-fb1e490a27a7" prefix="JCv" format="interactive" title="VŽ bando Nissan Leaf E+"]