BMW keičia pavarą: „naujajai klasei“ pasitelkė „supersmegenis“
BMW bandymas sukurti naują platformą automobiliams, kurios epicentru taptų ne mechaniniai, o programiniai sprendimai

Dešimtis metų rinkoje gyvuojantys ženklai iki šiol džiaugėsi išmokę savo gaminamus automobilius suprasti komandas balsu. Kinai, savo automobilių pramonę išauginę iš meniško gebėjimo viską kopijuoti, per kelerius metus sugebėjo pranokti bendroves, iš kurių mokėsi. Didžiausioje Azijos ekonomikoje sukurti automobiliai virto įrenginiais, kuriuose daugumą funkcijų ir savybių valdyti leidžia ne mechaniniai ir inžineriniai sprendimai, o programinė įranga.
Programine įranga pagrįstas valdymas yra daugumos pasaulio automobilių gamintojų tikslas. Tokie automobiliai labiau primena kompiuterius su ratais, mat juose viską, pradedant važiavimo savybėmis, baigiant informacijos ir pramogų sistemos veikimu, lemia jų „smegenis“ valdanti operacinė sistema. Tokie automobiliai leidžia gamintojams dalį automobilio savybių nuo vartotojo „užrakinti“ arba – priešingai – už mėnesinį mokestį leisti užsiprenumeruoti reikalingas funkcijas ar, pavyzdžiui, daugiau variklio galios. Net neabejojama, kad tokios galimybės gamintojams taps naujų pajamų šaltiniais.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai