RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
22 kw / 100 km toks sau efektyvumas, kona arba niro 18 kw
Net Norvegijoje vis dar apie 23% lengvųjų automobilių benzinai o 33% dyzeliai. Su tokia parama ir spaudimu turtingoje valstybėje!
manau reiktų žiūrėti į naujų auto pardavimus, o ten skaičiai įspūdingi. Liko nedaug: Norvegijoje elektromobiliai pernai sudarė beveik 90% pardavimų Plačiau: https://www.vz.lt/logistika-ir-transportas/2025/01/03/liko-nedaug-norvegijoje-elektromobiliai-pernai-sudare-beveik-90-pardavimu
Nereikia kišti, žinau, o visas parkas net per tiek metų vis dar vdv. Tai ramiai Lietuvoje ir iki 2050 tiek nepasieks. Na aš pats už vdv
Per kiek metų ir ko nereikia kišti?
Tai kiek lietuvių būrų ten, tai ir tiek vdv :) Būtų neįtikėtina, kad visi pakeistų auto, net jei turi senesnį, bet jam tinkamą, ane?
Kiekviename namo kieme vaizdas toks pats: vienas EV ir vienas VDV. Net ir su tokia mokestine politika po du EV nestovi kiemuose...
Po 20 metų bus labai mažai pirkti ~10 metų senumo VDV. O kiek jų bus, tai už didesnę kainą nei EV. Energija kainuos 100 km bent 10x daugiau. Plius VDV tikrai bus apribojimai įvažiuoti į miestų centrus. Norvegija, nors ir skatino stipriai įsigyti EV, bet Norvegija viena pati negalėjo užkurtu masinės EV gamybos. Tu esi už nieko nedarymą, ne už vdv, nes realių argumentų už VDV, apart "taip įprasta" negalėtum sugalvoti. Pvz., susigalvosi, kad važiuoji be sustojimo po 8 valandas ir myži į butelį. Na kiek mažiau absurdišką testą galiu pasiūlyti su užvestu automobiliu stovėti 8 valandas uždarytame garaže. EV Norvegijoje dabar sudaro arti 97% naujų automobilių pardavimų. Tuoj pradės VDV senus keisti greičiau, nes tiesiog pradės brangti ir sudėtingėti eksploatacija, nes uždarinės degalines, servisus, kadangi nebus kaip išsilaikyti iš sumažėjusio autoparko, pradės plėsti zonas, kur VDV draudžiama būti.
Ar gal vienu metu neperka 2 automobilių visgi? :) Nes na, paaiškink man, kaip gali stovėti pas visus 1 EV ir 1 VDV, abu apynauji, kai per metus >90% naujų automobilių parduodami EV?
Norgėj naujų EV pardavimai arti 100%, bet vistiek žmonės bando įrodyti kad ten dominuoja vdv.
Senų automobilių (kalbu apie >10 metų) ten apskritai tik kaimuose matosi. Didesniuose miestuose visi apynaujai. Mokesčių politika tikrai ne prieš 5 metus atsirado. Vietinių ne kartą klausėm kodėl ne abu EV. Atsakymas visų panašus- vietoj kasdien trinam EV, o toliau keliauti norim be jokio galvos skausmo, ypač žiemą. Tai įrodo ir įmonių logotipais papuoštų auto pasirinkimas. Dauguma dyzeliai. Nežinau ar tik aplink Bergeną, bet nemažai VDV mašinų vidurvasarį stovi su žieminėm padangom.
Kaip gyvenau Osle, dar elektromobilių tik pati pradžia pasaulyje buvo, tai mačiau daug aukštesnės klasės prabangesnių, bet senų automobilių, kaip pvz. Porsche. Senokai nebuvau, dabartinės situacijos miestuose nemačiau, bet faktas lieka faktu, 97% naujų automoblių šįmet yra EV. Taip kad jei sakai, kad >10 metų automobilių miestuose Norvegijoje nėra, tai nepraeis nė 5 metai, ir abu automobiliai šeimoje Norvegijoje bus EV. Nebent čia norit pasakyti, kad kitais metais stipriai kris EV pardavimai, nes pradės VDV keisti į VDV? O šiaip apklausos rodo, kad bent 9 iš 10 sėdę į EV lieka prie EV. 1/10 ir mažiau (priklausomai nuo šalies) grįžta prie VDV. Dažniausiai dėl to, kad nėra jų gyvenamojoje vietovėje infrastruktūros. Ir maža dalis, nes nusipirko poreikių netenkinantį modelį ir putojasi, bet smegenų įjungti nemoka.
Svajonės gerai, realybė ne tokia.
90%. Bet ne tik naujus naudoja tai parke dar 56% grynų vdv, o dar yra hibridų ir įjraunamų hibridų. Nej nei kažkas parduoda automobilį tai kažkas jį nuperka, nes automobilio gyvavimo laikas ramiai 20 metų apima, nesudaužo tiek dug juk