„Topo centras“ investuoja į naują programėlę

Sprendimą kurti el. prekybos programėlę „Topo centras“ priėmė įvertinęs pasaulinę tendenciją, rodančią, jog pirkimas išmaniaisiais telefonais sparčiai auga. Jis tampa įprastu vis daugiau žmonių, o užsukančiųjų į el. parduotuves iš asmeninių ir nešiojamųjų kompiuterių kiekis nebeauga.
„Lietuviai yra imlūs naujovėms ir žengia kartu su pasaulinėmis prekybos tendencijoms. Aiškiai matyti, kad el. parduotuvių lankytojų, naudojančių išmaniuosius telefonus, skaičius jau beveik prisivijo tuos, kurie internete apsiperka kompiuteriu. To priežastis – „čia ir dabar“ faktorius. Y ir Z kartoms priklausantiems žmonėms išmanusis telefonas yra neatsiejama gyvenimo dalis, įrankis, padedantis akimirksniu atlikti daug darbų. Taip pat ir apsipirkti“, – pranešime spaudai cituojamas Remigijus Štaras, UAB „Topo grupė“ generalinis direktorius.
Remdamasis pasauline praktika, rodančia, kad patogus apsipirkimas skatina pardavimo augimą, „Topo centras“ planuoja, kad programėlė padės pagerinti pirkimo internetu rezultatus iki 30%. Prognozuojama, kad per pirmuosius mėnesius „Topo centro“ apsipirkimo programėle pasinaudos ir prekių iš prekybos tinklo įsigys apie 30.000–50.000 pirkėjų.
VŽ vasarį rašė, kad „Topo centras“ įdiegė dar vieną naujovę, atidaręs naujos koncepcijos parduotuvę, o į kitų atnaujinimą ketino investuoti dar 0,7 mln. Eur. Prekybos tinklas tuomet atidarė naujos koncepcijos parduotuvę Vilniuje, PC „Akropolis“. Čia investuota 70.000 Eur, o trečdalis ploto skirta vienai prekei – kavos aparatams. Tokio žingsnio imtasi po to, kai jų pardavimai ūgtelėjo 30%.
„Creditinfo“ pateikiamais Registrų centro duomenimis, per praėjusius metus, palyginti su 2015 m., UAB „Topo grupė“ pardavimo pajamos augo nuo 49,3 mln. Eur iki 81,7 mln. Eur. Grynasis pelnas augo nuo 1,75 mln. Eur iki 2,4 mln. Eur.