2017-02-10 19:50

„Topo centras“ atsinaujino: trečdalis ploto – vienai prekei

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2017-uosius mažmeninės prekybos tinklas „Topo centras“ pradėjo atidaręs naujos koncepcijos parduotuvę, o į kitų atnaujinimą žada investuoti dar 0,7 mln. Eur.

Prekybos tinklas atidarė naujos koncepcijos parduotuvę Vilniuje, PC „Akropolis“. Čia investuota 70.000 Eur, o trečdalis ploto skirta vienai prekei – kavos aparatams. Tokio žingsnio imtasi po to, kai jų pardavimai ūgtelėjo 30%.

Be to, kaip sako Aurelijus Rusteika, tinklo įkūrėjas ir akcininkas, kuriant šią parduotuvę, buvo atlikta vartotojų tyrimų, analizuota pažangiausių prekybos įmonių patirtis bei turimi pirkimo duomenys.

„Gautas rezultatas netikėtas net mums patiems: visiškai kitaip atrodanti, neįprastą, sparčiausiai augančių kategorijų asortimentą turinti parduotuvė, kurioje viską galima liesti ir bandyti“, – pranešime cituojamas p. Rusteika.

Pajamos augo 15,2%

Per metus, palyginti su 2015 m., tinklo pardavimo pajamos augo 15,2% – nuo 72,9 mln. Eur iki 84 mln. Eur. Pelno rodiklių UAB „Topo grupė“ VŽ nepateikė. Taip pat neatskleidė, kokią dalį pajamų sudarė pirkimai per el. parduotuvę topocentras.lt. Tačiau, pasak bendrovės, šie per metus paaugo 50%.

Ponas Rusteika, teigia, kad bendrai rinka augo 7%, tad jo tinklui praėję metai tikrai buvo sėkmingi. Jis prognozuoja, kad šiais metais rinka augs 5%, o „Topo grupė“ – 10%. Pono Rusteikos skaičiavimais, „Topo centras“ užima 22% rinkos.

„Nors šis skaičius iš pirmo žvilgsnio atrodo tikrai nedidelis, tačiau būtent 20% rinkos dalį gausite susumavę net 2–4 vietą užimančius žaidėjus, o viso buities techniką ir elektroniką parduodančių įmonių skaičius Lietuvoje viršija 300, taigi konkurencija – tikrai didelė“, – įmonės pranešime cituojamas verslininkas.

Prie pajamų didėjimo prisidėjo 30% išaugę kavos aparatų pardavimai, o sumanę įsigyti išmanųjį telefoną praėjusiais metais tam vidutiniškai skyrė 335 Eur, kai metais prieš tai – 293 Eur. 20% didėjo žaidimų konsolių pardavimai, panašiai ir kiti kompiuterinė technikos priedų.

2016 m. gruodį buvo nupirkta viskas, kas buvo susiję su virtualia realybe. Dvigubai augo bepiločių prietaisų bei išorinių baterijų pardavimai, tiek pat ir pajamos iš parduotų kokybiškesnių ir brangesnių muzikos kolonėlių.

Ponas Rusteika skaičiuoja, kad, kad 4K ir didesni nei 1,4 m (55 coliai) televizoriai tapo nauju standartu: jų rinkos dalis augo nuo 16% 2015 m. gruodį iki 40% 2016 m. gruodį.

Dar viena naujovė, startavusi 2016 m. pavasarį – naujas atskaitymo būdas bitkoinais: nors perkančiųjų skaičiai dar nedideli, bet bendrai tai jau atsipirkęs projektas, teigia „Topo centras“.

52795
130817
52791