Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

78
  • 2025-10-16T07:16:53+03:00

    Kokios lt akcijos augo 8% ? Ignitis jau ilga laika stovi viet0je, bankas krenta

    • 2025-10-16T07:39:46+03:00

      Apranga … per 5 metus + 90% ir dar + po 10 % dividendai :)

    • 2025-10-16T07:49:00+03:00

      Nasdaq duoda duomenis tik uz metus

    • 2025-10-16T08:53:22+03:00

      Nuo 2000 metų rodo

    • 2025-10-16T09:13:36+03:00

      Butas nuomai dėvisi, akcijos ne.

    • 2025-10-16T09:57:38+03:00

      Akcijas perki už savo pinigus, butą nuomai ne.

    • 2025-10-16T09:58:26+03:00

      Sakykime: – 200k butas – 100k paskolos su ganėtinai dideliu 3,8% Labai tikėtina kad tas 200k butas, po 10 metų kainuos minimum 300k. Paskolos po dešimt metų mažiau nei 100k, o nepaskolinė dalis >200k. Kadangi savų pinigų buvo 100k, galima sakyti kad pinigai padvigubėjo. O jeigu pataikai segmentą kuris auga greičiau negu rinka, tai savi pinigai gali ir 5x.

    • 2025-10-16T10:28:41+03:00

      Dar pridėkim NT pardavimo neapmokestinimą.

    • 2025-10-17T14:37:05+03:00

      Yra Lietuvoje akcijų kurios brango ir daug daugiau, Invalda per visą laiko jau paaugusi daugiau nei 100 kartų kaina. T.y. 10 000 % ;)

  • 2025-10-16T08:02:03+03:00

    Lietuviška birža, tai čia gaidys išviso. NT rinka, taip kosmosas, bet turės sprogti vistiek, migraciją pridarė kaip tik, tiek žmonių nebėra, kainos neracionaliai už plytas.

  • 2025-10-16T08:54:43+03:00

    Tai čia yra seniai išnagrinėtas, ir milijonus kartų išdiskutuotas dalykas - in the long term NT ir akcijos turi labai panašų pajamingumą, NT turi daug mažesnį volatility, ir tuo pačiu ir mažesnį likvidumą.

    • 2025-10-16T09:21:56+03:00

      Na su NT lengviau ir pigiau naudoti svertą. Tai yra pagrindinės NT investicijos pranašumas. Aišku, su savomis rizikomis irgi, todėl negali scale'inti daug.

    • 2025-10-17T10:37:36+03:00

      Labai taiklus komentaras. Dėl volatility lyg mažesnį turi - bet gali būti tiesiog dėl to kad likvidumo nėra tais pikiniais ir kritiniais momentais ir sumoje panašus tas praktinis Volatility. Pvz. kas iš to kad buto kaina krito mažiau - bet jo parduoti du metus negali.

  • 2025-10-16T08:57:46+03:00

    @Adrem Prieš mažiau nei 10 metų Vilniaus būstai buvo labai stipriai pigesni nei panašaus dydžio mieste Švedijoje - Geteborge. Nemėgstu žodžio "prestižinis", bet dabar nežinau kaip kitaip išreikšti. 100 m2 prestižinis butas Vilniuje, su terasa, 2x požeminiais garažais ir t.t. kainavo +/- tiek pat kiek standartinis 40 m2 butukas Geteborge. Šiandien tų pačių butų kainos skirsis labai stipriai, kokius 3 kartus. Apskritai, pažiūrėjus kiek Vilnius butai kainuoja lyginant su EU miestais, manau kad ilgą laiką nebus stipraus NT kainų augimo.

    • 2025-10-16T11:57:29+03:00

      Sostinę lygink su sostine :)

    • 2025-10-16T11:57:33+03:00

      Sostinę lygink su sostine :)

    • 2025-10-17T10:40:11+03:00

      Taip kainos jau nėra mažos net lyginant su EU sostinėmis. Bet ir gyvenimo kokybė jau nėra tokia skirtinga. Tai kaip ir sakote - matyt nereik tikėtis kad gali toliau NT sparčiai brangti. Nebūtnai turi ir pigti aišku - nes nėra tos kainos crazy. Bet va taip gali ir stovėt plius minus panašiam lygyje kurį laiką.

  • 2025-10-16T09:04:12+03:00

    Prieš kokius metus lyginau ir dabar atmintinai nepamenu, bet labai daug Vilniaus dydžio miestų turi pigesnį NT. Įskaitant miestus šalyse su aukstesnėm algom ir aukštesne "median wealth". Manau kad Vilniaus būstų kainos yra labai išpūstos. Nebūtinai kris, bet jeigu nebus kritimo, ilgą laiką bus lėtas, lėtesnis ar jokio NT kainų augimo.

    • 2025-10-16T09:15:20+03:00

      Kol lietuviai stengsis varyt, varyt nepailsdami, tol NT brangs. Kai pavargs ir pradės džiaugtis gyvenimu, o ne kaip 70 kv. butą nusipirkti už pusę limono, tada, manau, NT kainos nustos augti. Arba bent jau sinchronizuosis su visa ES, nes dabar mes išskirtiniai. Apskritai, augimas bendrai sąlygoja aukštą kainą. Akcijų rinkoje juk taip pat - įverčiai didžiausi yra tų kompanijų, kurios auga greičiausiai, nes mokama premija už potencialą.

  • 2025-10-16T09:26:14+03:00

    Dabar ką tik pažiūrėjau būstus Marseille ir Toulouse (seloger.com), bei Dresden (immobilienscout24.de). Vilniaus NT kainos atrodo... didokos. Ypač koks nors ReVingis.

    • 2025-10-16T09:50:18+03:00

      LieTuvoje , ypač Vilniuje, NT kainos lyginant su kitais europiniais miestai, net sostinėm, ženkliai didesnės. Niekas negal ilogiškai paaiškinti kodėl ar grynų vaikšto perdaug , ar statybų leidimai neišduodami, ar visa darbo jėga važiuoja į Vilnių .

    • 2025-10-16T10:31:06+03:00

      Kurias sostinės lyginant? Ryga, Taliną ir Kišiniovą? Ar Paryžių, Londona, Madridą, Romą, Berlyną?

    • 2025-10-16T10:36:33+03:00

      kisiniove nebuvau, bet paimkite vidutinį arba kaip madingai sako brokeriai 'EKONOMINĮ" rajoną, saugump pojutį išvardintuose Paryžių, Londona, Madridą, Romą, Berlyną ir palyginkite

    • 2025-10-16T10:49:50+03:00

      1. Dauguma Vilniaus dydžio miestų. Kaip jau minėjau, Marseille ir Toulouse (seloger.com), bei Dresden (immobilienscout24.de). Ir dešimtys kitų. 2. Besilankančio turisto akimis, Rytų Europoje yra nemažai sostinių kurios neprastesnės ar geresnės už Vilnių. Siūlau palyginti su Budapestu, Praha ar Zagrebu. 3. Vilniaus geografinėse platumose, galima palyginti su Helsinkiu. 4. Ir t.t.

    • 2025-10-16T11:33:12+03:00

      Marseille: 2024 m. vidutinė kvadratinio metro kaina butams būtų apie 3 400-3 600 €/m²; Toulouse: Taigi 2024 m. Toulouse butų kvadratinio metro kainos svyravo maždaug 3 300 €/m²; Vilniuje: 2024 metais vidutinė kvadratinio metro kaina butams Vilniuje galėjo būti apie 2 500 €/m². Neskaitant pirmojo skaičiaus, tai kainos iš esmės vienodos.

    • 2025-10-16T12:15:27+03:00

      Vilniuje "NT kainos <...> ženkliai didesnės" nei Paryžiuje? Čia nebent jeigu lyginsime Vilniaus prime NT su Paryžiaus rūsiu, kuriame neįmanoma įrengti lovos, kainas.

    • 2025-10-16T12:25:33+03:00

      Atsakymas primena ChatGPT. Jeigu taip ir yra, nurašyčiau kaip LLM haliucinacijas. Patarčiau paimti Vilniaus dydžio miestą užsienyje, miestą kuris neblogai pažįstamas, ir lyginti konkrečius skelbimus. Kiekvieną kartą būnu nustebintas kaip Lietuvoje brangu.

    • 2025-10-16T12:26:03+03:00

      Šiaip geras atsakymas, ačiū.

    • 2025-10-16T12:32:59+03:00

      Haliucinacijos yra atsiversti skelbimo portalą ir apsimesti statistikos ekspertu. Ir visiškai ignoruoti už kiek sudaromi sandoriai. Citata iš kito šaltinio apie Marselį: Comptez en moyenne 3 520 euros le m2 pour un appartement. LLM nėra idealus, bet komentatoriai, kurie fantazuoja apie vienodas kainas kaip Paryžiuje... All in all, Vilniui toli iki Europos sostinių ar didžiųjų miestų kainų.

    • 2025-10-16T12:50:09+03:00

      (1) Žiūrėti statistiką nesuprantant konteksto yra savęs apgaudinėjimas. Labai didelė dalis Vilniaus būstų yra sovietiniuose daugiabučiuose. Nėra ką lyginti su Bruges, Antwerp, Toulouse ir kitais. Statistika nepagaus būstų ir miestų skirtumo. Gerai pažįstant du miestus, galima nesunkiai palyginti panašius NT. (2) Vilniaus nereikėtų lyginti su Paryžiumi. Ne tik todėl kad Paryžius vizualiai gražesnis, turi metro, didesnę aktivitetų įvairovę, daugiau turizmo per capita, geresnį klimatą, didesnę darbo vietų įvairovę, geresnį susisiekimą su Europa ir t.t. Vilniaus nereikėtų lyginti su Paryžiumi todėl kad Paryžiuje žymiai didesnis daug uždirbančių žmonių kiekis. Nebūtinai per capita, bet absoliučiais skaičiais. Ir ten bus žymiai didesnė konkurencija dėl atraktyvių miesto vietų. Čia viena iš pagrindinių priežasčių kodėl didmiesčiai brangūs. Jeigu gyveni Niujorke ir uždirbi daug, nori gyventi patrauklioj miesto vietoj. Vien todėl kad didmiestyje susitaupo belekiek laiko kai nereikia tiek daug commutint visur.

    • 2025-10-16T12:55:22+03:00

      Kodėl taip norit lyginti Vilnių su panašaus dydžio? Nes kuo didesnis, tuo brangesni butai? Ar pigesni? Ar dar kažkas? :) :) :)

    • 2025-10-16T13:00:18+03:00

      Geras pastebėjimas. Nei noriu, nei nenoriu. Tiesiog laikas nuo laiko pastebiu kad atraktyvių būstų kainos Vilniuje yra stebinančiai aukštos lyginant su kitais EU miestais. Ypač kai palyginamieji miestai turi aukštesnes medianines algas. Viskas liuks, bet manau kad Vilniuje bus žymiai lėtesnis NT vertės augimas nei buvo nuo 2010.

    • 2025-10-16T13:13:56+03:00

      1) Visiškai tam pritariu. O kontekstas yra toks - skelbimai neatspindi realių sandorių. Be to, nereikia vardinti visų miestų pavadinimų, kadangi pametama tema. Dar ko nereikia daryti, tai kalbant apie kainas pridėti miesto grožio ar seno daugiabučio kortos. Miesto grožis nepakeičia kainos pusiausvyros. Jeigu Marselyje kaina yra 3500 Eur, o Vilniuje yra 2500 Eur. Nepriklausomai nuo to ar tau gražesnis Marselis, ar Vilnius. Marselio kainos nėra lygios Vilniaus kainoms. 2) Paryžių lyginti pradėjau ne aš. Nežinau kaip kažkam gali pasirodyti, kad Vilniuje kainos ženkliai didesnės. Tai tiesiog neadekvatu. Nes kainos skiriasi kartais ir ne Vilniaus naudai.

    • 2025-10-16T13:33:50+03:00

      Dar galima paimti pvz Londono namuką, kur gimė karalienė, m2 kaina ir palyginti su karoliniškiu sena statyba. Statistiką vartai kaip nori :-)

    • 2025-10-16T14:07:39+03:00

      Vilniaus dydžio miestas - Paryžius.

    • 2025-10-16T14:09:52+03:00

      Tai statistika būtent ir atmeta Londono namuką, kur gimė karalienė. O rankiojimasis pavienių skelbimų - ne.

    • 2025-10-16T14:17:55+03:00

      Net ir šituos paėmus nesigauna, jog Vilniaus kainos ženkliai didesnės nei Londono. Tik prie Londono namukų pridėk "dar senesnė statyba".

    • 2025-10-16T14:19:05+03:00

      Vilnius daugiau nei dvigubai didesnis nei Paryžius. :)

    • 2025-10-16T14:34:58+03:00

      iš Marseille visi jau bėga dėl itin aukšto nusikalstamumo lygio

    • 2025-10-16T16:45:52+03:00

      Jūsų mintis labai sunku sudėlioti į logišką seką... Sakote "stebinančiai aukštos lyginant su kitais EU miestais". Tai pateikite miestus, su kuriais lyginate. Nes Marselis yra nusikaltėlių irštva. Drezdenas - 12-as pagal dydį miestas...

    • 2025-10-17T07:27:17+03:00

      Palei plotą Vilnius didesnis;))

    • 2025-10-17T12:03:28+03:00

      Nesupratau ką su kuo būsiu sumaišęs, bet Vilniaus miesto plotas 400 km2, Paryžiaus grubiai 100 km2, tai 4x didesnis. Oficialiai Paryžiuje gyvena 2kk gyventojų, Vilniuje 600k, tai gyventojų tankis Vilniuje 1 500 Paryžiuje gaunasi 20 000, t.y. 13 kartų didesnis. Gerai kai kažkas patikrina ir pakvestionuoja, proga pasitikrinti atmintį.

  • 2025-10-16T09:53:50+03:00

    Per kuria vieta panaš? Turiu buta ir ETF, tai ETF graža 2x lenkia buto grąžą. Plius per paskutinius 5 metus rasti lietuviškai kalbantį nuomininką misija neįmanoma. Vargo vakarienė ta nuoma, plius butas aukštesnės klasės baisu isivaizduoti su kokiu kontingentu reikia dealinti žemesnės klasės butuose.

    • 2025-10-16T10:53:17+03:00

      Na mano istorinė vidutinė metinė nuosavo kapitalo grąža iš NT buvo ~70%, atmetus visus mokesčius, įdėjimus ir pan. Tai 140% iš ETF per metus darote?

    • 2025-10-16T10:58:43+03:00

      Ar galiu paklausti kaip su skaičiais atrodė? Ta prasme nuo kokios vertės NT prasidėjo ir kokia pabaigė?

    • 2025-10-16T11:00:40+03:00

      70% return on equity per 15 metų padaro arti 3000x. 10k asmeninio kapitalo tampa 28,6M

    • 2025-10-16T11:12:23+03:00

      Dar vienas grybas su 70% metine grąža iš NT. Kodel ne BTC? ten 7000% padarytum per metus.

    • 2025-10-16T11:15:31+03:00

      Iš akcijų šiais metais +270%. Palyginimas parkingų pirkėjams. Tarkime parkingas kainuoja 20k, o jo nuoma apie 100 EUR/mėn. Akcijos/fondai ar kt. duoda 10% metinių t.y. 2400 EUR/Metus. 360EUR mokesčiams, 2040/12 = 170 EUR/mėn. 100 EUR už parkingą ir 70 EUR kur tik nori. Viskas automatiškai ir be galvos skausmo. Lietuvoje NT vartojamas tik vidinės paklausos, kai tuo tarpu, kituose EU miestuose yra diddelės užsienio investicijos.

    • 2025-10-16T11:23:22+03:00

      Su kokiom akcijom pasisekė padaryti +270%? Net maksimaliai koncentruotame portfelyje reikėjo kad kažkas išskristų į kosmosą.

    • 2025-10-16T13:53:00+03:00

      Tokie 270% gainai dazniausiai buna su mazais portfolio, kur prirenki visokiu small cap nesamoniu ir kaip sakai, vienas kitas issauna. As pvz RGTI buvau uzgaudes netoli 150% bet pinigais isvertus tai buvo vargani ~4k.

    • 2025-10-16T14:10:44+03:00

      15 metų neišlaikiau. Pradinis mažiau nei 7k.

    • 2025-10-16T14:15:39+03:00

      BTC tas pats kas butas su paskola? :) Ir visgi apsiskaičiavau, 40%, ne 70%. Pamiršau iš nuomos pajamų išimti paskolos palūkanas ir įmoką. Įdėjau nepilnai 7k, po 6 metų pardaviau už 75k, nuomos vidutiniškai 300/mėn., užimtumas arti 100%, nes išnuomoti pavykdavo per max 10 dienų. Vis tiek, 80% su akcijų portfeliu padarei?

    • 2025-10-16T14:16:44+03:00

      Su akcijų portfeliu tokia grąža, ar vienos pozicijos, o kitų nuostolius ar daug mažesnę grąžą nurašei? Iš Snaigės akcijų per atsitiktinumą irgi esu padaręs >40% pelną, kai nusipirkau arti dugno, o po to akcijas išpirkinėjo.

    • 2025-10-16T14:17:26+03:00

      Snaigės akcijų nupirkta buvo už <300€, tad gavos kiek daugiau nei ant ledų.

    • 2025-10-16T16:05:24+03:00

      Bendra portfelio grąža. 1) Stebiu apie 150 akcijų kasdien + ataskaitos 2) Laikau ne daugiau 10 akcijų portfelyje. 3) Trumpalaikės akcijos dinamiškos iki 6 mėn. 4) Spekuliacines akcijas atidarau/uždarau tą pačią dieną iki sesijos pabaigos. Jei toliau kyla nesigailiu. 5) Skaitau Stocktwitz, finwiz, bloomberg, investing, reddit ir twitter dienos sentimentams Sėkmės

    • 2025-10-16T16:17:10+03:00

      Turiu labai sėkmingą akcijų portfelį, su ≈30% CAGR per labai ilgą laiką. Visada smagu savo rate turėti žmonių su kuriais galima apsikeisti informacija, bet šitas 5 punktų atsakymas kažkoks įtartinas.

    • 2025-10-16T16:17:51+03:00

      Jei galiu pakausti, koks paskutinių 5 metų CAGR?

    • 2025-10-16T16:18:10+03:00

      @Bosss Jei galiu pakausti, koks paskutinių 5 metų CAGR?

    • 2025-10-16T16:20:56+03:00

      Nu tai truputį daugiau laiko skiri, nei buto nuomai, kur kai išsikrausto, pasamdydavau valymo įmonę, kurią apmokėdavo nuomininkas, jei pats neišsivalo, įdedu skelbimą, ir parodau kokius 5x butą. Čia jei tikėti, kad tokią ilgalaikę grąžą palaikote, ir čia be svertų.

    • 2025-10-16T16:29:17+03:00

      Su 260% CAGR, 10k eurų tampa: * 5 metai = 6M * 10 metų = 3,66 milijardai * 15 metų = 2,2 trilijardai

    • 2025-10-16T20:14:48+03:00

      A cia dar vienas aaaakvadratu atsirado?:) Gal paaiskintumete gerb. Bosss, kaip sugebate kasdien stebeti 150akciju sviravimus ir dar iki 10 laikant, juk dar ketvircius isanalizuoti reikia? Neapsigaukit skaitytojau.

    • 2025-10-16T23:30:06+03:00

      Darykite kas patinka ir ateis sėkmė. Man investavimas yra hobis, kitam gal NT pirkimas, trečiam dar kažkas.

    • 2025-10-17T12:05:56+03:00

      Compound interest rates puikiai suprantu ir moku skaičiuoti. Todėl ir klausimas - kad ne portfelio arba trumpo laikotarpio - t.y. one off. Na arba data mining bias, kai kažkam pasisekė, nes tinkamu laiku nusipirko NVIDIA ar Bitcoin'ų, na kaip man su snaigės akcijomis buvo, kai tiesiog pasirodė nuvertintos akcijos, nusipirkau, ir metams nepraėjus išpirko.

  • 2025-10-16T10:20:00+03:00

    Lietuvoje yra nemažai potencialo NT kuris nėra Vilniuje bei pajūryje. Investavimas.lt turi gerą interviu patalpintą YouTube, su lietuviu kuris per 20 metų, savom jėgom nuo praktiškai nulio užaugino 20M eurų investicinį portfelį. Savo portfelį, ne investuotojų pinigų. Investuoja į NT, Lietuvos provincijose. NT kaip investicija Lietuvoje vis dar gerai veikia, tik turbūt ne Vilniuje, dėl nelogiškai aukštų NT kainų.

  • 2025-10-16T10:47:00+03:00

    Įdomi tema. Siūlau redakcijai plėtoti.

  • 2025-10-16T13:56:12+03:00

    Lietuvos augimas jau išsikvepe, IT crashina. Nebent slavai temps musu NT rinka. Bet neduok dieve tokius kaimynus. Kol ruskynas kvepuoja kvaila i NT pribaltikoj pinigus merkti.

  • 2025-10-16T19:13:19+03:00

    Investicijos į būstą nuomai istoriškai konkuravo su akcijomis. Klausimas, kaip bus ateityje (niekas tiksliai nežino), bet tikriausiai grąža iš būsto pirkimo ir nuomos bus mažesnė, nes rinka normalizuojasi, nuomos kainos artėja prie ekonomiškai pagrįsto lygio. Toks jausmas, kad bent jau Lietuvos ir bendrai didžiumos pasaulio (išskyrus JAV, kur S&P 500 CAPE ~39) akcijų rinkos dabar yra "pigesnės" vs gyvenamasis NT tose pačiose rinkose – Europos akcijos CAPE ~16, besivystančios rinkos ~13, palyginti su istoriniu vidurkiu ~16. Tai ta įėjimo kaina labai įtakoja ateities grąžą atitinkamų turto klasių. Jei kam įdomu, mes rašėme VŽ į panašią pusę „Ar nuomotis, ar pirkti būstą?": https://www.vz.lt/rinkos/2025/10/16/butas-nuomai-ar-akcijos-graza-panasi-bet-tik-popieriuje-574310 AGATHUM

    • 2025-10-16T23:58:59+03:00

      Ką tas "AGATHUM" reiškia? Čia kažkokia interneto sekta ar kas? :D

    • 2025-10-16T23:59:05+03:00

      Ką tas "AGATHUM" reiškia? Čia kažkokia interneto sekta ar kas? :D

    • 2025-10-17T00:30:44+03:00

      Radau kas tas Agathum.

    • 2025-10-17T01:23:50+03:00

      Tada lux! :D AGATHUM ;)

    • 2025-10-17T10:34:04+03:00

      Dar labai įdomu kaip Artea banko skaičiuoklės skaičiuoja išlaidas susijusias su būsto nuoma. Įsivaizduokite 1995 m. pirktą butą kurį nuomojate dar 2025 metais - ar realu be keletos esminių remontų? 30 m. po kartą ar net du reik keisiti beveik viską. Įskaitant ir santechniką, grindis, baldus, stogo dangą.. Ypač jei tai 1995 m. remontas ;) Matau kad: Nuo 2016 m. būsto kainos ir nuomos pajamos skaičiuojamos įvertinus sąnaudas. Sąnaudos sudaro 25 proc. būsto nuomos pajamų. Kiek tai realia atspindi tikras nuomos ir būsto priežiūrą geras klausimas. Ypač turint galvoje kad dar ir mokesčiai ir prastovos būna. Ir draudimus riek mokėti. Chat GPT paklausus jis sumoje tik 2.1% prideda prie 6.9% NT vertimo pridedant nuomą. Ir lyginant akcijas su reinvestuotais dividendais - gauname praktiškai tą pati scenarijų kaip būsto su nuoma.

  • 2025-10-16T22:12:58+03:00

    Matau labai aktuali tema Marijos zemeje. O gaila kad ir toliau kvartira business pagrindine investiciju kryptis. Labai tikejausi kad po sovietu mes nors kazkiek atitruksim nuo sito sudo, bet deja deja. O viltys buvo isvystyti svietima kurti auksta pridetine verte, o po beveik 35m likome prie kvartiros kaip prie geriausios investicijos. Geras pavyzdys buvo tulpes liaupsinti broliai su lazeriais, bet ir tie finale tepe slides is sito vargo.

    • 2025-10-16T23:57:41+03:00

      Kur broliai su lazeriais "tepė slides"?

    • 2025-10-17T09:11:58+03:00

      Paskutini karta ka girdejau tai i Belgija.

    • 2025-10-17T10:42:31+03:00

      Sparčiai augantys pagrindiniai miestai, visada sulaukia spartesnio augimo. Išvystyta būsto paskolų rinka, kuri labai saugo gyventojus, atitinkamai, riboja neatsakingą ar rizikingą skolinimąsi. Taip pat kapitalas nėra pakankamas privatiems fondų valdytojams, rizikos apetitas nėra itin didelis, o vietinė akcijų rinka maža, nes šalis tiesiog maža, ir didelių korporacijų, kurios turėtų poreikį būt prekiaujamos biržoje. Niekas slidžių netepė, tik bandė pinigų išsimušti.

    • 2025-10-17T11:02:53+03:00

      Ale prajuokinai su miestais, greiciau kaimai. Warsuva didesnis miestas uz musu visa nykstanti baznytkaimi. Idomu butu palyginti administracijos dydi pvz Warsuvos ir musu kaimo Lietuva, jauciu stipriai nustebtum. O slides tepa nes cia kuo toliau tuo maziau perspektyvu, salies pamatas yra svietimas is ten ateina auksta pridetine verte. O kokiam lygyje yra svietimas tai nera ka ir kalbeti. Labai gerai atspindi biudzetas kam kiek yra skirstoma. Gerieji komunistai isdalins pinigus pensininku armijai kad tik uzsitikrint palankuma savo pagrindiniam rinkejui sekanciuose rinkimuose, pinigus gynybai isvogs savo senais ir patikimais metodais. Ir perspektyva bus sekanti: mokesciu reforma :) oj atsiprasau, mokesciu kelimas. Ir dar tu teisus kai kurie nespeja tepti slidziu o tiesiog uzsidaro.

    • 2025-10-17T11:15:25+03:00

      Lietuviu meile plytai yra beveik mistine

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791