Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

79
  • 2025-08-27T12:16:33+03:00

    užingridukai ne tiek ištaškė ir visiem viskas ok buvo. Be to juk išpirks rinkos kaina, ta akcija beveik nepakilo, tai atiduos tuos pinigus, ką ir gavo.

    • 2025-08-27T12:25:28+03:00

      tik nereikia tamsta demagogijos, jei Vyriausybė žada pirkti biržoje bus viena kaina jei žada supirkima daryt teks moketi bonusą ir nemažą. Ir bėda bus visai ne Ignitis kainoj o bėda bus investuotojų pasitikėjime. Klausimas kaip Lietuva vėliau žada pritraukti bet kokius investuotojus? Ir koks tikslas yra išpirkinėti tas akcijas? Kad sumažėtu skaidrumo? ar kad politikai pagal norus galėtu kainas keisti prieš rinkimus nes gi valstybės pinigai ir dzin kad įmonė neturės lėšų tarkim infrastruktūrai atnaujinti, bet svarbu tamstauž elektros sąskaita 1 euru mažesnė bus? 50 metų statėm komunizmą ir dar nepasimokėm kad kai turtas neturi aiškaus šeimininko (o valstybinis turtas toks ir yra) tai gaunasi visad negerai

    • 2025-08-27T13:12:47+03:00

      eik tik savo...

    • 2025-08-27T13:17:23+03:00

      Landsbergi, čia tu?

    • 2025-08-27T13:21:36+03:00

      Ant jo pykti negalima, nes jis net pasivadinęs tapilius kvadratu, žalio supratimo neturi ir tik loja...

    • 2025-08-27T14:17:25+03:00

      Jis turi supratima tik matyt raudona toki su rytietisku kvapu link uralo. Sudetinga zmogui kai jo nieks neklauso negerbia ir nemyli matyt, o taip norisi buti "lyderiu" kaip koks Leninas ar diktatorium kaip Stalinas o be lieka buti tik komentatorium internete bet ir cia nieks neklauso. Tai tik izeidimai jam ir telieka nes argumentu nulis

    • 2025-08-27T20:41:59+03:00

      Jis kažkadą rašė, kad yra ruskis, rezidentas (neturi teisės balsuot), gyvenantis Lietuvoje. Žmona metė, augina 2 vaikus. Visos šeimos dramos ir ne tik įvyko prie konservų, todėl dėl visko yra kaltas Lansbergis, nes prie Pakso "stovėjo" ir žmona duodavo. Tokia psichologija

    • 2025-08-27T22:22:35+03:00

      Ar tau visi namuose?Ką rūkai?

  • 2025-08-27T12:19:46+03:00

    koks Ignitis grupės pelnas? Per kiek laiko atsipirktų 500 mln. €?

    • 2025-08-27T12:36:50+03:00

      Atsipirktu kas? Kodel tamsta toks tikras kad valstybei ispirkus akcijas, nepasikeis imones vadovybe ir pelningumas liks toks pat? Kas cia per primityvus komunistinis mastymas jei perimsiu i savo rankas tai viskas bus taip pat tik kad as busiu naudos gaveju?

    • 2025-08-27T12:43:38+03:00

      Pelningumas gali ir didėti. Jeigu pelnas per metus 527 mln. €, 25% - 131,75 €, tai 500 mln. € atsiperka per 3,79 metų.

    • 2025-08-27T13:04:42+03:00

      "Komunizmo" ar "socializmo" atveju jis padidetu tik del momentines pertvarkos ir inercijos vienam pusmeciui, bet zinant kad musu politikai mielai ne tik kisasi i racionaliu sprendimu priemima, bet daznu atveju ir deleguoja savus ne visad kompetentingus asmenis i valdyma, rezultatas tikrai buna ne pats efektyviausias didziausiai imanomai grazai gauti. ir kadangi IGNITIS lemia daugumos zmoniu saskaitas, tai spekit koks imones pelningumas bus kai politikai uzsimanys pries rinkimus pasirodyti geradariais ir kokios to pasekmes gresia?

    • 2025-08-27T13:14:14+03:00

      2nerli, absoliuti dauguma...

    • 2025-08-27T13:15:14+03:00

      Ignitis yra monopolinė ir reguliuojama įmonė, kai savininkas dar ir yra taip pat ir reguliuotojas, tai pelną galima padaryti bet kokį.

    • 2025-08-27T13:47:27+03:00

      Tamstos elementari skaičiavimo klaida - Ignitis ne visą pelną išmoka akcininkams.

    • 2025-08-27T13:58:17+03:00

      pagal dividendus https://ignitisgrupe.lt/investuotojams/dividendai, 96 mln. Eur, 25% - 24 mln. Eur, tai atsipirkimas 20 metų, bet akcijos kaina vis dar mažesnė nei IPO, o dividendai auga, apsimoka investuoti ir vėliau parduoti tuos pačius 25% už brangiau :)

    • 2025-08-27T14:08:48+03:00

      jei nemoki dividendų, tai atitinkamai ant tiek didėja įmonės turtas isipareigojimų atžvilgiu. elementari lygibe Nuosavas kapitalas=Turtas-isipareigojimai.

    • 2025-08-27T14:09:10+03:00

      lygybe*

    • 2025-08-27T14:14:15+03:00

      Kodėl iš EBITDA'os perkate? Pirkite iš pajamų - dar geriau skaičiavimai atrodys (atsipirks greičiau nei per pusmetį). O jeigu taip rimčiau diskutuojant - Ignitis turi turto už beveik 6 mlrd. Tai to irgi nepamiršk skaičiuodamas išpirkimo kainos.

    • 2025-08-27T14:21:25+03:00

      tai turtas išsaugo beveik dvigubai nuo 3 mlrd. iki 6 mlrd. nuo 2020 m., o akcijos ir išpirkimo kaina mažesnė nei IPO metu.

    • 2025-08-27T14:23:29+03:00

      Tai kam tada perimti visa imone kurios 3/4 ir dabar valstybes rankose?

    • 2025-08-27T14:24:49+03:00

      Tai koks tikslas yra perimti pilna kontrole? tam kad sukelti kainas elektros po to ar tam kad sumazinti? kam valstybei investuoti puse milijardo i tai kas galimai atsipirks po 20 metu?

    • 2025-08-27T14:27:29+03:00

      tam kad gauti gerą daiktą su garantuota augimo galimybe už 2020 m. kainą :)

    • 2025-08-27T14:28:23+03:00

      Kaina dabar mazesne nes yra kurie parduoda tiek bet jus pabandykit nupirkti lukiusiu laisvu 18,1 mln akciju uz ta pacia kaina 21 eur. nenupirke ne 100k ju jau kaina bus 25 ar net 27 eur. ir kuo daugiau supirkines tuo labiau kils. ir jei pajudes koks teises aktas ta tema pamatysit kainos pokyti greit

    • 2025-08-27T14:30:18+03:00

      tai tame ir esmė, kad kai vykdomas išpirkimas, kaina bus tik keliais % didesnė už dabartinę biržos kainą :)

    • 2025-08-27T14:34:41+03:00

      na negausit jus to "gero" daikto uz ta kaina pilna apimtim. Negausit ir patikekit peremus valstybei tas daiktas nebebus tokiu geru vien del to kad komanda kuri ir padare si "daikta" geru issiskirstys. ir taps eiliniu pusetinu priklausomu nuo politines partijos kuri tuo metu valdzioje (nes elektra juk svarbi elektoratui ne taip kaip kokie gelzkeliai)

    • 2025-08-27T14:40:17+03:00

      koks kos ispirkimas? jus apskritai sukokiate termina "Vykdomasis ispirkimas"? ka jis reikia teisineje valstybeje ir kokiais dviem atvejais jis imanomas? net ir imant kad jis bus susitarimus tarp verslo partneriu t.y. valstybes ir likusiu akcininku tai kaina nustatys like akcininkai o ne valstybe. tad truputi pasinagrinekit taikoma terminologija ir jos reiksme ir sugriskite pakalbesim toliau apie galima kaina sitokio sprendimo is finansines puses nes matau apie reputacine sio veiksmo puse sunkiai su Jumis susikalbesime

  • 2025-08-27T12:21:39+03:00

    Viskas pagal kaimiečių apklausas, isvoge alektra, reikia atgal gržinti!!! Tragedija.

  • 2025-08-27T12:52:26+03:00

    Ne ispirkti reikia , o papildomai parduot i rinka 25 %. Valstybe pasilieka 50 % +1 akcija , galetu vel pritraukti apie 450 M. Galetu ekonomistai kažkaip privaciai paaiskinti poniai Premjerei , ji tikrai nesupranta nieko apie kapitalo rinkas.

    • 2025-08-27T13:16:38+03:00

      aha, strateginej energetikos imonej nebeturet absoliučios daugumos. Užingridai tikri strategai :)

    • 2025-08-27T13:48:16+03:00

      Ar 51%, ar 50%+1 akcija - tai vis vien yra absoliuti (tžk absoliučioji) dauguma! Absoliučioji dauguma = daugiau kaip 1/2 visos visumos. Marš atgal į 5 klasės suolą, tamsuoli bukasnuki! :-):):))

    • 2025-08-27T13:52:40+03:00

      eik pasiskaityt ABĮ,...

    • 2025-08-27T13:53:48+03:00

      vat tokie 2bilai...

    • 2025-08-27T13:59:57+03:00

      su 3/4 gali daryt ką nori. su 2/3 jau bus ribojimų tam tikrais klausimais, su 50+1 bus daug ribojimų.

    • 2025-08-27T14:22:23+03:00

      tai kad Finansu ministerija valdo 74,99proc tai yra be keliu akciju 3/4 ir gali daryti ka tik nori su sprendimais is principo tik tiek kad tie sprendimai privalo buti viesinami visapusiskai del to kad imone yra kotiruojama Nasdaq Birzoje. Tai gal tada ir tiesiai sviesiai rezkit kad jums nepatinka kad sitoj imonej politikai negali tureti savo "lesykleliu" nes viskas permatoma del birzos.

  • 2025-08-27T13:00:05+03:00

    Baisu skaitant tokias nesąmones. Kokias dar čia galimybes reikia vertint?! Eikit geriau darbus dirbt Lietuvos labui, vertintojai jūs. Bus čia reikalų su ta Ruginiene…..

  • 2025-08-27T13:10:37+03:00

    Čia jau ne ruginienė, o sovietinis raugas. Poniai rauginienei bus sunku iš socialistinio-komunistinio profsąjunginio mentaliteto pereiti į rinkos ekonomikos dėsnių realybę. Lengva taškyti neuždirbtus ir kitų suneštus pinigus. Ypač jei esi anot lenino, tik valytoja, valdanti valstybę ir jos resursus.

    • 2025-08-28T11:12:28+03:00

      Na va pagal leniną" kiekviena melžeja gali valdyti valstybę"...Sulaukėm...

  • 2025-08-27T13:10:38+03:00

    Kai įmonė viešai listinguota sunku daryti makles - sukišti partijos narius ir draugus į vadovus, pirkimus makliuoti, projektus sukti kaip paluckas panašiai ir taip partinę liniją remti finansiškai.

  • 2025-08-27T13:23:50+03:00

    Jau vienas ILTEI įtaką darė kita nori dar ir igniti daryti ką nori . Proletarai šauks ura ir niekaip nesupras kodėl taip hrenovai gyvena

    • 2025-08-27T14:52:36+03:00

      VTEK pasakė, kad įtakos ILTE nebuvo daroma.

  • 2025-08-27T13:24:58+03:00

    Pakalbėjo, tuo ir baigsis. Jau Pinskus kartą išpirko, tai tai "miškų specialistė" taip pat išpirks antrą kartą.

  • 2025-08-27T13:27:29+03:00

    Serialas tęsiasi :) Dar ne tokių nekompetencijų įvairiuose dalykuose išgirsime :(

  • 2025-08-27T13:50:45+03:00

    Sunku patikėti, jog tai yra ne blogas sapnas, o tikrovė… Protiškai atsilikę illiteratai negali būti prileidžiami prie svarbiausių visos valstybės gerovę įtakojančių sprendimų priėmimo… AiG privalo nedelsiant prisiimti atsakomybę už šitą klounadą!

    • 2025-08-27T13:58:59+03:00

      aukštas ir atgrasus yra iš tos pačios komunistinės nomenklatūrinės irštvos.

    • 2025-08-27T14:14:38+03:00

      Taip, bet AiG bent jau protiškai adekvatus, pakaltinamas ir turi pakankamą išsilavinimą tam, kad įvertintų, jog siūlomas asmuo yra įgalus eiti premjero pareigas…

  • 2025-08-27T14:19:48+03:00

    susigrąžint valdymą, išvaikyt tuos užingridinius vadybininkėlius, kurie per 5m. ne tai, kad kainos akcijos nesubegėjo pakelt, bet dar ir į minusą nuvarė, nors yra faktiškas monopolis, kuris ir moka dividendus kasmet. Daug ką pasako apie valdymą tos įmonės.

    • 2025-08-27T14:24:41+03:00

      O kas dabar valdo įmonę? Kam iš ko grąžinti valdymą? Vadybininkėliai kaip turguj akcijų kainas nustato? Na niekaip nepaneigsi, kad tapilius kvadratu, nors čia jau tapilius kubu :)

    • 2025-08-27T14:44:11+03:00

      Valdymas ir dabar valstybės rankose, teoriškai galima dar apie 50% akcijų į rinką paleisti išlaikant valdymo kontrolę valstybės rankose. Problema yra tai, jog tie autistai ministerijoje, kurie formuluoja tikslus vadybininkėliams, yra absoliučiai nekompetentingi, o naujieji bebriukai- vadybininkėliai, kurie jau 10 metų trina šiltas kėdutes su dešimtūkstantiniais atlyginimais krapštydami nosis, tuo šaltakraujiškai naudojasi… Dabar ir vėl turėsime absoliučiai nekompetentingus protiškai atsilikusius asmenis naujoje vyriausybėje, kurie nesugebės suformuluoti jokių adekvačių tikslų vadybininkėliams…

    • 2025-08-27T15:07:37+03:00

      ne. Minimum reik 3/4, kad galėtum daryt per akcininkų susirinkimą ką tik nori. Tai strateginė įmonė ir būtų kvaila išsiparduot iki 50+1

    • 2025-08-27T15:22:14+03:00

      Tamstai į pirmą klasę kartu su инга pradmenų pasimokyti reikėtų užsirašyti 😁

    • 2025-08-27T15:29:05+03:00

      nu kam, kam demonstruoti ir puikuotis savo neišmanymu ?

    • 2025-08-27T15:29:53+03:00

      nu kam, kam...

    • 2025-08-28T10:33:33+03:00

      Įmonės vertė tikrai pakilusi stipriai,bet akcijų kaina nelabai.Bet tai pagrinde dėl milžiniškos politinės rizikos LT.

  • 2025-08-27T15:08:58+03:00

    Manau čia ne Ruginienės idėja, o Skardžiaus, kuris su Žemaitaičio palaikymu bando įbrukti Ruginienei.

  • 2025-08-27T15:36:47+03:00

    mergaitė tiesiog nesusivokia Vargas Lietuvai

  • 2025-08-27T15:42:28+03:00

    Išminties perlais taškosi naujoji pirmininkė, matyt pasitarė su šarikovu-žemaitaičiu. Viską iš visų atimti ir padalinti neturtingiems tada visi bus neturtingi.

  • 2025-08-27T15:47:30+03:00

    cituojant naujosios premjerės pasisakymą: „Man atrodo, kad ypatingai kai kalbame apie strateginius objektus ir dabartinėje jautrioje geopolitinėje padėtyje, labai svarbu, kad valstybinis sektorius visa apimtimi būtų valstybės rankose.“ Nesuprantu vieno, kai valstybė dabar turi 75% IGNITIS akcijų. Tai visiškai garantuoja, kad sprendimus valstybė kaip pagrindinė akcininkė jau dabar gali sėkmingai priimti. Kas pasikeistų perėmus 100% akcijų kontrolę? Juk tai vėl išlaidos. Ar ji susivokia iš viso?

    • 2025-08-27T15:54:53+03:00

      Is ekonomikos ji matyt nelabai ka suvokia nes visa gyvenima jos darbas buvo "atimt ir padalint"

  • 2025-08-27T15:58:31+03:00

    Tai jai imtis reikalo, tai imtis iš esmės... Ignitis, KN energies, Amber Grid, Litgrid reiktų delistinguoti visas biržoje esančias kompanijas pagal valdžios logiką... Ir dar visus priverstinai į Sodrą, nes II ir III pensijų kaupimo pakopos tai ponų išmislas... Baisu gyventi su tokia valdžia!!! Tikėkimės palos ir liks kaip yra.

  • 2025-08-27T16:17:01+03:00

    Skardžius su žemaitaičiu spaus Ruginienę gražinti Lietuvą i bolševikų laikus-nacionalizuoti,išpirkti,atimti ir padalinti prieš rinkimus.Burliokai rinkėjai plos katučių.

    • 2025-08-28T12:29:04+03:00

      Tamsuomenė egzistuoja ir balsuoja...

  • 2025-08-27T17:00:48+03:00

    Iš investuotojų perspektyvos, Ignitis išlikimas biržoje turi esminiu pranašumų, kuriuos vyriausybės siūlomas išpirkimas sunaikintų. Viešas listingavimas ir rinkos disciplina užtikrina skaidrumą. Nuolatinis analitikų ir investuotojų dėmesys verčia vadovybę orientuotis į efektyvumą ir grąžą. Būtent todėl tarptautiniai investuotojai grįžo prie Ignicio po to, kai pasitraukė iš kitų privatizuotų baltijos energetikos bendrovių. Listingavimas taip pat suteikia galimybę pritraukti kapitalą iš tarptautinių rinkų, o ne priklausyti nuo įtempto valstybės biudžeto. Patikimumą rodo ir tai, kad Norvegijos fondas investavo 15M eurų, o Lietuvos pensijų fondai – daugiau nei 50M eurų. Didžios energetikos bendrovės buvimas biržoje stiprina visą Lietuvos kapitalo rinką. Siūlomas išpirkimas sunaikintų visus šiuos pranašumus plius valstybė jau kontroliuoja 75% ir turi visišką sprendimų priėmimo galią, tai nematom dideles logikos. Dar blogiau – privačių investuotojų pašalinimas signalizuotų, kad Lietuva negerbia rinkos principų, kas metams atbaidytų užsienio investicijas. AGATHUM

    • 2025-08-27T17:32:43+03:00

      Viskas lyg ir gerai, tik valstybė nekontroliuoja 75%, o tik mažiau 75%. Su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.

    • 2025-08-27T17:40:08+03:00

      1. reik 3/4 valstybės. yra 74.99% 2. pakeist uzingridinius vadovus kuo greičiau, nes tie į minusą varo.

    • 2025-08-28T07:41:25+03:00

      Tai ar negalima tiesiog dasipirkti likusius 0.01% ir dar kazkiek? Akcijos gi laisvai prekiaujamos, likvidumas pakankamas...

    • 2025-08-28T08:01:35+03:00

      Variantas, jei tai įmanoma. Pasididint bent iki 3/4, tada per visuotinį susirinkimą išleist naują akcijų emisiją ir panaikint pirmumo teisę ją išpirkt mažiesiems (tam kaip tik reikia 3/4) ir taip praskiest jų dalį iki kokių 5% :) Nes dabar dividendais draskoma imone.

    • 2025-08-28T08:11:25+03:00

      Tai del dividendu berods balsuoja per visuotini akcininkai. Ar 3/4 neuzteks kad vetuot jau jei ka? Ir, tikriausiai, turint 3/4 itaka jau daugiau nei pakankama, kad valdyba pasirinkti tokia, kad atitiktu didziausio akcininko lukescius...

    • 2025-08-28T08:20:18+03:00

      Tai ir sakau, reik pakeist energetikos ministrą, nes valstybė valdo iginitis per energetikos ministeriją arba atskiest akcijas, kad atšoktų fantazijos dividendam, nes įtariu, kad jie tam ir išmokami dėl tų 25%, nes kažkas aukštai sėdintys turi ten akcijų. Kitaip negaliu paaiškint, kodėl taip melžiama įmonė. Be to, atskiedus shareholderius arba supirkus akcijas valstybei iki 100% neliktų tokio didelio noro palaikyt aukštas energijos kainas, kas verslui peilis. Mano asmenine nuomone, strateginių valstybinių įmonių pagrindinis tikslas neturėtų būti tik pelnas.

    • 2025-08-28T08:35:03+03:00

      Peržiūrėjus finansines ataskaitas, atrodo, kad kažkas nuo galinės sėdynės vairuoja Ignitis. Atsakingas valdytojas nesimokėtų tiek dividendų ir reinvestuotų į įmonę.

  • 2025-08-27T17:32:42+03:00

    Peržiūrėjau konsoliduotas finansines ataskaitas 2019-2024m. tai, sakyčiau, padėtis liūdna :) minusinis tas ignitis, teigiamas nuosavas kapitalas tik dėl 93M akcijų priedų :)))) Pagal LAT praktika atlygis akcini kam už privalomą išpirkimą turi būti teisingas. Tai realiai tas "teisingas" yra mažiau nei pradine akcijos kaina :D įtariu, kad akcijos kainą tokiam dabartiniam lygy (faktiškai tokiam pat lygy kaip prieš 5m.) palaiko tik mokami dividendai. Gint na...ui tuos užingridinius vadybininkėlius lauk

    • 2025-08-27T17:37:43+03:00

      reik dabar kuo greičiau keist uzingridinius vadovus ir išpirkt akcijas. Gražint tiek, kiek pradžioj buvo sumokėta ir nė cento daugiau. Teisingiau būtų netgi mažiau gražint.

  • 2025-08-27T17:47:24+03:00

    Minkštaprotė tą ruginienė :)

  • 2025-08-27T18:17:05+03:00

    Komunistai gonna komunist. Nacionalizuokite dar ir Telia ir kitas įmones. Kaip tik mokesčius pakėlėt, tai negi dabar gynybai skirsit? Aišku, kad reikia ištaškyti tuos pinigus. Analfabetai.

  • 2025-08-27T18:58:00+03:00

    Na socbebrai savo stiliuje skaidriai dirbančias ir valstybei t.y. jos žmonėms mokančias dividendus valstybines įmones, vėl atgal į sovietmetį tempia. Kad visokie skardžiai galėtų manipuliacijas daryti ir plauti pinigus, o visos valstybės įmonės prie socbebrų dirbdavo nuostolingai t.y. Lietuvos žmonėms reikdavo dengti nuostoliu. Dabar pelningai dirba įmonės ir griauna viską. Manau kad elektra tik pabrangs, dėl machinacijų ir skradžių, žemaitukų vogimų.

    • 2025-08-27T20:07:39+03:00

      joks privatus verslas tiek dividendų nesimokėtų, tai nėra normalu, kad per 5metus įmonė dirbdama pelningai nuosavą kapitalą nuvaro į minusą (jei neskaityti akcijų priedų 90M kapitale). Čia p...diec yra, o ne valdymas. Vadinasi imonė gyvena šia diena, neinvestuoja visiškai į turtą. Kokie ten 2rniai valdo tą įmonę?

    • 2025-08-28T01:16:48+03:00

      Vėl pamirštama, kad daugiausiai dividendų gauna valstybė.

    • 2025-08-28T08:25:44+03:00

      taip, gauna, bet įmonei nuo to nėra geriau.

    • 2025-08-29T10:10:26+03:00

      O tai saulės/vėjo parko statyba/įsigijimas, Kruonio praplėtimas, argi tai nėra investicija į turtą?

52795
130817
52791