2025-11-03 05:45

„Burgos“ metai: į viršų šoko ir apyvarta, ir pelnas, kryptis – link vienaragio

UAB „Hautica“, valdančios mados aksesuarų prekių ženklą „Burga“, pardavimo pajamos 2024-aisiais išaugo bemaž 50%, iki 68,7 mln. Eur, o grynasis pelnas – daugiau nei 1,5 karto, iki 4,4 mln Eur. Pasak bendrovės įkūrėjų, augimą lemia jų koncentracija į klientų patirtį, o naujų galimybių atvers nauja gamykla Kaune ir kuriami gaminiai.

„Hauticos“ specializacija – aksesuarų mobiliesiems įrenginiams ir kompiuterinei technikai, laisvalaikio ir sporto prekių gamyba, spausdinimas ir pardavimas e. parduotuvėse.

Kaip pažymima bendrovės metinėje ataskaitoje, pateiktoje Registrų centrui, 2024-aisiais įmonė tobulino gamybos procesus, didino produktų asortimentą ir išplėtė e. prekybos veiklą, o tai sudarė sąlygas auginti gaminamų produktų asortimentą ir pristatyti juos skirtingose šalyse, išplečiant pardavimų apimtį ir geografiją.

52795
130817
52791