2024-10-08 09:00

Skelbimų portalų lyderis sunkiai pajudinamas, bet naujų pasispardymų netrūksta

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Bemaž visi mažesnieji skelbimų portalų vystytojai imasi naujų žingsnių, bandydami bent kiek sustiprinti savo pozicijas: ambicijų pasispardyti rinkoje turi naujieji „Alio.lt“ valdytojai, naujų projektų imasi „Horizontal Media“, su aktyvesne banga rudenį pasitinka ir „Realu.lt“.
  • „LitCapital“ žingsniai: koncetruojasi ne tik į savo didžiuosius skelbimų portalus, bet imasi ir naujų.
  • Konkurentai stebi „LitCapital“ investicijas ir bando suprasti, kaip labai užimtoje kategorijoje gali padėti augti pinigai.
  • Į naują etapą žengia ir vienas seniausių portalų „Alio.lt“.
  • „Gemius“ po pertraukos pradėjo matuoti „Domoplius.lt“.
  • „Diginet LTU“, didžiausiai skelbimų portalų grupei Lietuvoje, pastarieji finansiniai metai buvo dar vieni rekordiniai.

Tautvydas Stasiulis, „LitCapital“ investicinio projekto į „Horizontal Media“, jungiančios portalus autogidas.lt, domoplius.lt, sena.lt, tempo.lt ir sutarta.lt, vadovas, VŽ teigia, kad jaučia ir girdi iš rinkos dalyvių, jog jų pozicijos įvairiose skelbimų vertikalėse yra sustiprėjusios.

52795
130817
52791