Skelbimų portalų lyderis sunkiai pajudinamas, bet naujų pasispardymų netrūksta

- „LitCapital“ žingsniai: koncetruojasi ne tik į savo didžiuosius skelbimų portalus, bet imasi ir naujų.
- Konkurentai stebi „LitCapital“ investicijas ir bando suprasti, kaip labai užimtoje kategorijoje gali padėti augti pinigai.
- Į naują etapą žengia ir vienas seniausių portalų „Alio.lt“.
- „Gemius“ po pertraukos pradėjo matuoti „Domoplius.lt“.
- „Diginet LTU“, didžiausiai skelbimų portalų grupei Lietuvoje, pastarieji finansiniai metai buvo dar vieni rekordiniai.
Tautvydas Stasiulis, „LitCapital“ investicinio projekto į „Horizontal Media“, jungiančios portalus autogidas.lt, domoplius.lt, sena.lt, tempo.lt ir sutarta.lt, vadovas, VŽ teigia, kad jaučia ir girdi iš rinkos dalyvių, jog jų pozicijos įvairiose skelbimų vertikalėse yra sustiprėjusios.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai