„Oktoberfestas“: kainos užaugo daugiau nei dvigubai

Nuo rugsėjo vidurio iki pirmojo spalio sekmadienio (šiemet – nuo rugsėjo 20-os iki spalio 5 d.) rengiama kasmetinė tradicinė šventė, kurios metu milijonai į Miuncheną suplūstančių svečių mėgaujasi maistu, muzika, šokiais ir, žinoma, alumi. Tačiau „Oktoberfest“ – kur kas daugiau nei vien Bavarijos žemių šventė, nes alų verdančios ir parduodančios bendrovės visoje Europoje siekia pasinaudoti jos suteikiama proga – įžvalgos, atliktos remiantis rinkos ir vartotojų elgsenos duomenimis, atskleidžia, kad proginis „Oktoberfest“ alus rugsėjį ir spalį sudaro 67% visų alaus pardavimų.
Beje, pačioje „Oktoberfest“ pilstomi alūs, remiantis „Reinheitsgebot“, 1516-aisiais išleistu Bavarijos alaus grynumo įstatymu, turi būti verdami tik iš vandens, miežių ir apynių, mielių, kviečių salyklo ir cukraus. Ir tik šešios didžiausios Miuncheno alaus daryklos („Augustiner“, „Hacker-Pschor“, „Löwenbräu“, „Paulaner“, „Spaten“ ir „Hofbräuhaus“), vadinamos „didžiuoju šešetu“, yra oficialios šventės dalyvės ir turi teisę savo palapinėse pilstyti oficialų „Oktoberfest“ alų „Märzen“ arba „Festbier“. Pirmasis – „Märzen“, vokiškai reiškiantis „kovas“, yra istorinis gintarinės spalvos lagerio stiliaus alus, kuris tradiciškai buvo verdamas kovo mėnesį ir išlaikomas iki rudens, iki „Oktoberfest“ šventės. Dėl savo istorinės reikšmės šis alus išliko populiarus iki šiol, bet dažnai painiojamas su lengvesniu „Festbier“ alumi.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai