„Volvo“ žengia istorinį žingsnį: visi automobiliai – su elektriniu varikliu

Kitaip tariant, kiekvienas po 2019-ųjų pagamintas „Volvo“ turės elektrinį variklį, teigiama kompanijos, kuri priklauso Kinijos automobilių gamintojui „Geely Automobile“, pranešime.
„Visa tai dėl klientų, – sprendimą komentuoja Hakanas Samuelssonas, „Volvo“ prezidentas ir vykdantysis vadovas. – Žmonės vis dažniau reikalauja elektromobilių, o mes norime atliepti esamus ir būsimus jų poreikius. Dabar galite išsirinkti bet kurį „Volvo“ modelį ir jis bus elektrifikuotas.“
Kompanija savo produktų portfelyje po kelerių metų turės vien elektra varomus, iš elektros tinklo įkraunamus hibridus bei hibridinius modelius, kuriuose elektros variklis (48 V) atlieka pagalbinę funkciją (angl. mild hybrid). „Volvo“ teigimu, jis taps vieninteliu gamintoju, galinčiu pasiūlyti tokį platų elektra varomų transporto priemonių pasirinkimą.
2019–2021 m. bendrovė planuoja pristatyti penkis elektromobilių modelius. Trys iš jų bus su „Volvo“, du – su „Polestar“ ženklais. Pastarasis yra sportiškesnių automobilių gamybos padalinys. Tikslios modelių pristatymo datos dar neskelbiamos.
Kompanija planuoja, kad iki 2025-ųjų bus pardavusi 1 mln. vnt. elektrifikuotų automobilių.
2016 m. „Volvo“ iš viso pardavė 534.332 automobilius – 6,2% daugiau nei 2015 m., rodo kompanijos finansinė ataskaita. Bendrovės grynosios pajamos per metus augo 10,1%, iki 180,7 mlrd. SEK (apie 18,7 mlrd. Eur), pelnas prieš palūkanas ir mokesčius (EBIT) – 66%, iki 11 mlrd. SEK (apie 1,2 mlrd. Eur). O EBIT marža didėjo nuo 4,0% iki 6,1%.
„Volvo Cars“ buvo įkurta 1927-aisiais. 1999 m. ji buvo parduota JAV automobilių gamintojui „Ford Motor Company“, kuris 2010 m. kompaniją pardavė kinų „Geely Holding“. Praėjusių metų pabaigoje „Volvo“ visame pasaulyje turėjo 31.000 darbuotojų, daugiausia gamyklų veikia Švedijoje, tačiau yra ir Belgijoje bei Kinijoje.