2016-07-19 22:10

„Lietuvos geležinkeliai“ derėtis su „Orlen“ pasirengę, bet ne dėl skolų

Vilniaus geležinkelio stotis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vilniaus geležinkelio stotis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Stasys Dailydka, AB „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius, ir Ireneuszas Fafara, „Orlen Lietuva“ generalinis direktorius, susitarė artimiausiu metu atnaujinti derybas dėl krovinių gabenimo geležinkelių nauju tarifu.

Savaitės pradžioje buvo numatyta, kad bus sudaryta derybų dėl krovinių gabenimo geležinkeliais naujų tarifų darbo grupė, kurioje dirbs Lietuvos Susisiekimo ministerijos, Lenkijos Vyriausybės kanceliarijos, „Lietuvos geležinkelių“ ir „Orlen Lietuva“ atstovai. Atsižvelgiant į „Orlen Lietuva“ pageidavimą, atskirai deramasi dėl tarifų už krovinių gabenimą ir už paslaugas.

Visgi „Lietuvos geležinkeliai“ pabrėžia, kad jie pasirengę derėtis dėl naujo tarifo, tačiau ne dėl esamų skolų.

„Lietuvos geležinkelių“ išplatintame pranešime teigiama, kad nuo 2014 m. „Orlen Lietuva“ skola minėtai bendrovei viršija 32 mln. Eur.

Pranešama, kad „Orlen Lietuva“ skola „Lietuvos geležinkeliams“ padidėjus vežėjui taikomai rinkliavai, kai Vyriausybė nustatė naują rinkliavų skaičiavimo metodiką už naudojimąsi geležinkelių infrastruktūra. „Lietuvos geležinkeliams“ padidinus taikytiną „Orlen Lietuvai“ tarifą, pastaroji bendrovė su didesniu mokesčiu nesutiko ir nuo 2014 m. pradžios mokėjo tik dalį sąskaitose už paslaugas nurodomos sumos.

Abi bendrovės savo tiesą gina teismuose, o ‚Lietuvos geležinkelių“ teigimu, šiuo metu „Orlen Lietuva“ skola sudaro 32,6 mln. Eur.

52795
130817
52791