„Mole“ baigti atnaujinimo darbai, pakeistas logotipas

Per puspenkto mėnesio trukusius darbus atnaujintas prekybos centro fasadas, perplanuotos vidaus erdvės, modernizuotas apšvietimas, čia atidaroma 10 naujų parduotuvių, tarp jų ir „H&M“.
Atnaujinus pastatą jo bendras plotas nepadidėjo, tačiau efektyviau išnaudojus erdves prekybinis plotas išaugo 500 kv. m. Vykstant „Molo“ atnaujinimo darbams, savo prekybos vietas atnaujino pusė čia veiklą vykdančių nuomininkų.
Kaip vieną svarbiausių naujovių, kurios pasitiks „Molo“ lankytojus, prekybos centro valdytojai įvardija čia atidaromą pirmą Kaune „H&M“ parduotuvę.
Atsinaujinimą valdytojai susiejo ir su naujo logotipo pristatymu. „Atėjo laikas modernesniam „Molo“ veidui. Naujasis logotipas atkartoja fasado architektūrinius elementus. Logotipe išlaikėme anksčiau dominavusią raudoną spalvą – ji simbolizuoja šiltumą, draugiškumą, jaukumą, meilę. Tiesa, keitėme jos atspalvį, taip lyg pažymime naująją „Molo“ pradžią. Naujai atsiradusi pilka spalva simbolizuoja praktiškumą,“ – teigia Indrė Januševičiūtė, prekybos centro vadovė.
„Molo“ plotas siekia 22.000 kv. m. Prekybos centras buvo atidarytas 2003 m., jį valdo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų ir valdymo bendrovė „Newsec“. Ši kompanija taip pat valdo Kauno „Akropolį“.
Lapkritį laukiama dar vieno prekybos ir laisvalaikio centro Kaune – „Mega“ – atnaujinimo darbų pabaigos. Į prekybos miestelio modernizavimą, kuris vykdomas vienerius metus, Rakauskų šeimos valdoma AB „Baltic Shopping Centers“ investuoja 47 mln. Eur. Po atnaujinimo lankytojus taip pat pasitiks ir naujas „Megos“ logotipas.
Kaip VŽ yra sakiusi Rasa Vyšniauskienė, prekybos ir laisvalaikio centro operatoriaus UAB „Baltic Red“ rinkodaros vadovė, po plėtros „Megos“ plotas padidės 40% iki 102.000 kv. m, nuomininkų skaičius padidės iki 200, iš kurių 70 – nauji operatoriai. Tarp jų taip pat bus ir „H&M“.