Prie Molėtų atidarytas naujas „Hesburger“

„Naujajame „Hesburger“ restorane prie Molėtų pirmą kartą Lietuvoje buvo įgyvendinta naujovė – kasų meniu, produktų meniu, reklaminiai plakatai bei visa kita informacija klientams restorano viduje ir „drive-in“ dalyje yra pateikiama skaimeniniuose ekranuose, popierius šiam tikslui nebebus naudojamas“, – pranešime spaudai cituojama Ieva Salmela, „Hesburger” plėtros direktorė Baltijos šalims.
Pasak jos, ši koncepcija prieš metus pradėta diegti „Hesburger“ tinkle Suomijoje, o nuo šiol šiuo būdu bus įrengiami ir visi Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje atidaromi arba renovuojami „Herburger“.
„Ši inovatyvi koncepcija leis patogiau ir efektyviau pateikti visą informaciją klientams. Investicijos į šią inovaciją naujajame restorane šalia Molėtų siekė 20.000 Eur“, – aiškina p. Salmela.
Naujasis „Hesburger“ – jau 45-as Lietuvoje, jame sukurtos 9 naujos darbo vietos. 150 kv. m ploto užkandinėje įrengtos 32 sėdimos vietos lankytojams, teikiama „drive-in“ paslauga.
Per 2016 m. „Hesburger“ mūsų šalyje planuoja investuoti 3,5 mln. Eur ir atidaryti 3 naujas užkandines. Planuojama, kad investicijos į plėtrą Latvijoje sieks 2 mln. Eur, Estijoje – 1,5 mln. Eur.
VŽ rašė, kad greitojo maisto tinklo „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai pasiekė 14 mln. Eur – 20% daugiau negu 2014 m.
Plečiasi ir „McDonald‘s“
Atidaryti naujų užkandinių bei modernizuoti jau veikiančias ketina ir Lietuvoje veikiantis tinklas „McDonald‘s“.
VŽ rašė, kad iki 2018 m. pabaigos į naujų „McDonald‘s“ atidarymą trijose Baltijos šalyse planuojama investuoti 5 mln. Eur, iš kurių apie 3,4 mln. Eur bus skirta restoranų tinklo plėtrai Lietuvoje.
Iki 2018 m. pabaigos mūsų šalyje bus atidaryti 4 nauji „McDonald‘s“, taigi jų skaičius turėtų išaugti nuo dabartinių 11 iki 15-os.
Šiemet „McDonald‘s“ į tinklo plėtrą Lietuvoje planuoja investuoti daugiau nei 600.000 Eur. Artimiausiuose bendrovės planuose – nuo 1998 m. Klaipėdoje veikiančios užkandinės atnaujinimas. Taip pat jau šių metų birželį, planuojama, pradės veikti tinklo mobilioji programėlė, kurios vartotojai galės gauti specialiai jų poreikiams pritaikytus asmeninius pasiūlymus.
„McDonald‘s“ skelbė apyvartą Lietuvoje 2015 m. padidinęs 11% iki 18 mln. Eur, o pelną dešimtadaliu.